Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, 

בקרוב צטרך רכב לנסיעה לעבודה, נסועה של 30000 ק"מ בשנה ברובה בינעירוני עם מעט פקקים אם בכלל.

מתלבט האם בקילומטראז' כזה גבוה עדיף ליסינג פרטי תפעולי/מימוני או רכישת רכב יד 2 בכ- 80,000 ש"ח (זה מה שיש לי נזיל)

שיקולים לטובת ליסינג - רכב חדש, "הכל כלול" וראש שקט לתקופה בלי להתעסק בטיפולים, תיקונים שעלולים להיות יקרים עם קילומטראז' כזה וכו', אפשרות רכישה בתום התקופה, לא נפגע מירידת ערך של רכב פרטי ומכירתו בעתיד עם קילומטראז' גבוה. לא להתחיל לחפש עכשיו אוטו ולקחת לבדיקה וכו'.

ראיתי גם אפשרויות של ליסינג של רכב יד 2 שאולי יהיה האופציה המשתלמת יותר (פחות אכפת לי רכב חדש או אבזור וכאלה). מישהו מכיר ויודע להגיד מה הקאצ'?

 

 

 

פורסם

הייתי בודק קורולה סטיישן, יש לה מכלולים אמינים מאוד וב 70 אלף חבר שלי הביא (כלה יפהה.. שנת 22 עם 150 אק''מ)

בליסינג אתה בעצם משלם כמו שכירות ויוצא קצת יקר יותר לדעתי

משתדל לעזור

פורסם

עבור נוחות - משלמים, והרבה.

 

רוב תוכניות הליסינג הפרטי לא מאפשרות יותר מ-25000 ק"מ וחריגה איננה זולה.

ליסינג תפעולי הוא יקר ממש, ולא בטוח שהיתרונות שלו יהיו שווים לך את הפרמיה.

 

זה לא שאתה לא משלם ירידת ערך או ריבית. אתה משלם גם ירידת ערך, גם את הריבית על הכסף, וגם את הרווח של נותן השירות.

 

אם אתה רוצה להיות בטוח שלא יהיו לך תקלות יקרות יש גם אופציה לקנות חדש עם אשראי.

 

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
בתאריך 25.5.2026 בשעה 14:06, zvit כתב:

עבור נוחות - משלמים, והרבה.

 

רוב תוכניות הליסינג הפרטי לא מאפשרות יותר מ-25000 ק"מ וחריגה איננה זולה.

ליסינג תפעולי הוא יקר ממש, ולא בטוח שהיתרונות שלו יהיו שווים לך את הפרמיה.

 

זה לא שאתה לא משלם ירידת ערך או ריבית. אתה משלם גם ירידת ערך, גם את הריבית על הכסף, וגם את הרווח של נותן השירות.

 

אם אתה רוצה להיות בטוח שלא יהיו לך תקלות יקרות יש גם אופציה לקנות חדש עם אשראי.

 

תודה!

מעדיף יד שנייה לאחר ירידת הערך הגדולה ולא חדש. 

אם עולה בתקציב לאזור ה 100 אלף ש"ח מה הכי מומלץ מבחינת חיסכון ואמינות מבין האפשרויות הבאות: 

יאריס style היברידי 1.5 ל' עם 80000 ק"מ יד 1 2022

איוניק היברידי premium 1.6 עם 97000 ק"מ יד 2 (ליסינג+פרטי) 2022 עדיין באחריות מורחבת + סוללות 

קורולה sun היברידית 105000 ק"מ יד 2 (ליסינג+פרטי) 2022 (היחידה אגב לא באזור ה 100 אלף ש"ח, היא סביב 90 אלף) 

 

פורסם

יאריס קטנה ופחות לנסועה גבוהה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...