Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הair10 מחכה כבר שבועיים ונבדק אתמול. בתור אחד שנקודת היחוס שלו עד היום היתה מדחסים זולים מעלי זה מהווה כבר קפיצת מדרגה עם מהירות/ספיקה מדהימה (4 PSI בפחות חצי דקה).  החיבור לשקע המצית (הקדמי) עבר ללא בעיות וראיתי כי בנוסף ישנו נתיך נוסף אחרי מחבר המצית ואני חושב להחליף את הנתיך שם ל 9 אמפר כדי להגן על נתיך המצית הקיים.

משהו שקצת מפריע לי הוא המחבר הברגה לשסתום, לי היה נוח יותר המחבר לחיצה. בנוסף הייתי שמח אם היה ניתן לאחסן אותו ברכב בקופסה קשיחה ולא ב"שקית" שמגיעה איתו.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

מה עם מתאם כזה?

https://www.amazon.com/gp/aw/d/B09J8WKR4K?psc=1&ref=ppx_pop_mob_b_asin_title

 

היה לי כזה בעבר על קומפרסור של שיאומי שגם היה עם הברגה, עבד מעולה.

 

לגבי קופסה קשיחה, ממה שאני יודע נוקו מוכרים קופסאות קשיחות בנפרד למוצרים שלהם, אז כנראה שיש. ובחיפוש זריז, נראה שיש גם כמה זולים באלי אקספרס ודומיו.

עריכה אחרונה על ידי daniel.asu
  • רעיון טוב! 2
פורסם

כל הקומפרסורים הטובים מתחברים עם הברגה.

קצת מעייף אבל לא נורא. כנראה שזה נדרש לצורך מדידה מדוייקת של הלחץ.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם (נערך)

-for NOCO AIR10/AIR15/AIR20 UltraFast 10A/15A/20A Tire Inflator,12V Portable Air Compressor Pump Hard Carrying Case (Black Case) זה מתאים למדחס

עריכה אחרונה על ידי boazc
מחיקה
פורסם

מתכוון לכזה? https://www.amazon.com/Gleegi-Inflator-Compatible-Organizer-Compressor/dp/B0DLGW3ZX5

טוב לדעת שקיים וחבל שלא מסופק עם המכשיר.

לפני 10 שעות, amosbmw כתב:

כנראה שזה נדרש לצורך מדידה מדוייקת של הלחץ.

לא בטוח, המדחס עוצר קצת לפני הסוף למדידת לחץ מדוייקת ומוסיף את הכמות הנדרשת (ברזולוציה של 0.5 PSI...) אך כאן מדובר על שסתום קשיח בלבד שלא אמור להשפיע.
 

פורסם

זהו בדיוק, בשביל לעשות את המדידה ברזולוציה של 0.5 נדרש חיבור אמין לשסתום, לכן בחרו בהברגה.

להזכירך אני עם AIR15 משתמש כמעט כל יום.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

עדיין, מדובר על שסתום קשיח. קשה לי להבין כיצד הוא משפיע על דיוק המדידה.

לפני 5 שעות, amosbmw כתב:

להזכירך אני עם AIR15 משתמש כמעט כל יום.

קניתי את ה A10 בעקבות המלצתך🙂

פורסם
בתאריך 15.5.2026 בשעה 12:49, Haim_gds כתב:

בוסטר סוללתי לא יכול לשמש למילוי וגם לא נועד לכך (הקיבולת שלו באמפר/שעה נמוכה מאוד) אלא להתנעה ע"י אספקת זרם רגעי גבוה מאוד לשם התנעה. לאחר ההתנעה האלטרנטור טוען את המצבר.

תודה על ההסבר.

לא נועד, אבל משמש. מכאן שהוא יכול לשמש.

בפסח באמצע טיול בשטח האלטרנטור התחיל לגמגם. מהון להון המתח ירד ל-7.משהו והרכב דומם.

חיברתי את היוטראי 3000 למצבר, עד שהוא (הבוסטר) ירד מ-  100% ל

12% (קורה די מהר). זה הספיק כדי להעלות את המתח במצבר לסביבות 9.2 V. הנעתי (עדיין עם הבוסטר מחובר, והנוקו לגיבוי), ניתקתי, הרכב נסע וחילצתי עד למקום שבו יכלתי להחליף אלטרנטור (פעולה יחסית פשוטה בטרופר, לא צריף אפילו ליפט).

גם אני מעונין להצטייד בבוסטר מבוסס קבלים (אני מתנדב בידידים ומניע הרבה רכבים תקועים ואשמח להפסיק להטעין את שני הבוסטרים שלי כל הזמן), אבל כאמור אשאר גם עם הסוללתי למקרים כמו שתארתי.

בתאריך 16.5.2026 בשעה 10:50, Haim_gds כתב:

מהירות/ספיקה מדהימה (4 PSI בפחות חצי דקה)

הכל יחסי אני מניח. מדובר בצמיג מידה סטנדרטית?

בטוח שהנוקו מעולה ול-90% מהצרכים יספיק.

 

אבל בתור מי שבסיום טיול צריך לעלות מ-18  PSI ומטה חזרה ל-32 ב-4 צמיגי  אינץ'31 (מקביל ל-265/75), מה שאתה מתאר ידרוש לפתוח שולחן פיקניק וכנראה גם לא יוכל לעשות זאת רציף. בטח לא דרך שקע מצית. לכן אני משתמש ב-TMAX (שמתחבר ישירות למצבר). החיסרון שלו זה המשקל, כ-10 ק"ג (יש לי הרגשה שכבר כתבתי את זה) והשימוש קצת פחות אלגנטי (ורועש).

  • מעניין 1

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

אתה היוצא דופן😄

כשאצלי הלך האלטרנטור הזמנתי גרר אך אני מניח שאתה לא יכולת... בכל מקרה מה שעשית לא מומלץ לביצוע, לא לך מיועד הבוסטר.

הצמיגים אצלי (E350) הם 245/45R17 אם אני זוכר נכון.

פורסם

למה לא מומלץ?

כבר יצא לי כמה פעמים להגיע הביתה או לעזור לאחרים ברכב עם אלטרנטור תקול, בנסיעה עם בוסטר מחובר כתחליף.

כל דבר שמאפשר לך לסיים את הנסיעה ולא להיןת תקוע באמצע הדרך, מבורך.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

בוסטר, כשמו, הוא Boost למתח הסוללה הפנימי שלו. הסוללות בתוכו הן ליטיום-איון של 4.2 וולט עם קיבולת של מספר אמפרים והבוסטר אמור לפרוק אותן למתנע. אם אתה משמש בהם כתחליף לאלטרנטור אז המעגל הפנימי של העלאת המתח עלול להתחמם יותר מדי כי הוא מתוכנן לעבודה קצרה, כנ"ל הסוללה עקב זרם פריקה רציף גבוהה מדיי.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

החבילה הגיעה אתמול. הדבר הזה גדול וכבד...

חיברתי לטעינה ב USB ותוך כחצי שעה נטען לגמרי, דיי חסר משמעות אך סיקרן אותי לראות כיצד ניתן להפעיל אותו מ USB רגיל ובכל מקרה אחרי טעינה מלאה הוא נפרק לחצי תוך 12 שעות.

כל מה שהגיע היה בקופסת קרטון פשוטה עם מפרט מערכת במספר שפות, מה שהדהים אותי (כאיש חומרה) הוא שישנם שם 5 קבלים של 500 פארד (הקבלים שאני עובד איתם נמדדים במיליוניות/אלפיות פארד...)  טרם התנעתי איתו אז מה אני יכול לספר הוא רק התרשמות ראשונית.

הטוב: סופר פשוט ומרגיש בנוי היטב. מארז עם כפתור בודד ותצוגת לד בסיסית ביותר (אחוזי טעינה, מקור מתח וסטטוס), כבל הטענה קצר שמרגיש עבה, בנוסף כבל USC. זהו.

הרע: ההרגשה שלי היא שהיצרן פשוט זורק זין ומשחק אותה ראש קטן:S כלומר, מכשיר כזה יקר מגיע ללא מארז בסיסי? ללא דף הוראות הפעלה? WTF? 

כבל ההתנעה מאוד קצר, כשבדקתי חיבור למצבר מונח על שולחן זה איכשהו התחבר, לא בטוח שאצליח להתחבר בנוחות למצבר אצלי ברכב שמונח בתא המטען. 

הוא הרבה יותר מדי גדול וכבד ממה שציפיתי, עם הקומפרסור החדש אצטרך לארגן מחדש את המקום מאחורה כדי לדחוס את הכל. עקב חוסר בתיק/מארז אצטרך לעטוף אותו בשמיכה:( מה שיגדיל את הנפח יותר...

 

אעדכן בנוגע לביצועים בהזדמנות הראשונה כאשר אתניע איתו.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...