Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

Gemini מסכם :

  • The TCL C6K (also Q6C/QM6K) is a superior, higher-end 4K QD-Mini LED TV compared to the entry-level C61K (or C6KS/P6K) series. The C6K features superior picture quality with active local dimming, 144Hz refresh rates, and better gaming features (HDMI 2.1). The C61K/C6KS generally offers a more basic QLED, standard 60Hz/120Hz, or fewer, if any, dimming zones. 
  • Key Differences:
  • Panel & Backlight: C6K uses advanced Mini LED backlighting with full-array local dimming. The C61K/C6KS typically uses standard QLED (direct LED) or has far fewer dimming zones, resulting in lower contrast and worse black levels compared to C6K.
  • Gaming: C6K features 144Hz native refresh rate with HDMI 2.1 support and FreeSync Premium Pro, ideal for gaming. The C61K/C6KS series often features a 60Hz or limited 120Hz (C6KS) panel.
  • Performance: C6K provides higher peak brightness and better color accuracy due to quantum dot technology. It is often described as a superior, "real" Mini LED experience, whereas C61K is geared towards budget consumers.
  • Audio: C6K features a better speaker system, often including a dedicated small subwoofer for improved bass.
  • Processor: C6K uses a more advanced processor (often branded AiPQ Pro) for better motion handling and AI upscaling. 
עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)

מרשים. אין ספק שהוא מחרטט בביטחון..

אבל ממעבר על המפרטים לא נראה שישנם הבדלים אם בכלל + מה שרשם קיפוד ים. הביאו אותי לשאול את השאלה..

 

עריכה אחרונה על ידי samg
פורסם

הבעיה בתמחור בארץ היא שבהרבה מקרים דגם כניסה מתומחר קרוב מאוד לדגם גבוה ממנו מה משמאיר למוכרים רווח גדול יותר במכירת הדגם הבסיסי. 

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 59 דקות, samg כתב:

מרשים. אין ספק שהוא מחרטט בביטחון..

אבל ממעבר על המפרטים לא נראה שישנם הבדלים אם בכלל + מה שרשם קיפוד ים. הביאו אותי לשאול את השאלה..

 

 

מחיפוש באינטרנט(לא AI), ניראה שהם בדיוק אותו דבר רק שינוי שמות לשווקים אחרים. 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שאלה קשורה לא קשורה- 

האם כדאי לחכות חודש חודשיים למבצעים של המונדיאל?

יש כאלה בכלל? בד"כ משתלמים או שכרגיל ריפ-אוף?

פורסם
בתאריך 1.4.2026 בשעה 10:11, samg כתב:

נצל"ש, לאחר שמסך "55 של פנסוניק בן 3 וחודש החליט שדי. חצי מסך חשוך.

מחפש מחליף לסלון למרחק של 2.7 מטר. מניח ש "65 יתאים?

דיי סגור על TCL..

C6K ו C61K..

https://www.lastprice.co.il/p/100060128

https://www.lastprice.co.il/p/100057953

אם אין הבדל, לפי דברי היבואן, ממה נובע ההפרש במחיר בין הדגמים?

תקציב, עד 2,500 ש"ח.

 

תודה וחג שמח.

שאלה מצויינת. 

הייתי מתקשר ביום ראשון לc data. לא חושב שמישהו אחר יכול לתת תשובה. המחירים של לאסט פרייז בדכ מנופחים. תתמקח. יחזרו אליך לדעתי. דחוף לך? תזמין את הזול ומקסימום תבטל בראשון. הבחור מcdata ,  הוא אמר לי משהו כמו ה C61K זה מלאי שהם הביאו לבלאק פריידי.

מי שהביא פה ציטוט מגמיני, זה ערימת שטויות של ai שמנסה לרצות. עבד עליכם הדבר המטומטם הזה ובענק. אל תאמינו לי. תשימו פה בעצמכם מפרט מפורט כולל מספר אזורי תאורה של C61K  ולא זה לא P6K  וגם לא C61KS או C6KS.

מאיפה תביאו? לא יודע.

פורסם

רוב האנשים נדבקים למפרט. עוד קצת הארה, ריפרש יותר מהיר, יותר לדים, שחור יותר חזק... תכלס 99 אחוז לא ישימו לב.

 

  • אהבתי 2
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

נכון, הטלויזיה מיועד לאמא של פות״ש, לא חושב שהיא או מישהו שאינו טהרן מפרטים ישים לב אליו בכלל.

כמו שאשתי אומרת, תקנה משהו יפה. כל השאר שלי 😉

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

עידכון קצר. 

התגובה המפורטת של קיפוד ים עשתה לי סדר ושכנעה אותי ללכת הדגם שהוא המליץ c6k בגודל 75 שעולה 3750.

אבל היום ישבתי אצל חברים שיש להם טלוויזיה 55 בת 10 שנים של lg, המרחק צפייה הוא 3 מטר. באותו רגע הבנתי שטלוויזיה 75 אינץ' היא ענקית ומוגזמת לאמא שלי, וגם בקשר לטכנולוגיה אני יכול לקנות את הדגם הבסיסי.

אז בינתיים אני הולך עם p7k בגודל של 65 אינץ'. זה נמכר ב2200

כשאמא שלי תשחק בפלייסטיישן נקנה דגם מתקדם יותר 😅

פורסם

זה קלאסי שאתה מתחיל לחפור באינטרנט או מתייעץ בקבוצות ומקבל המלצות על מוצר שהוא אובר קיל מטורף לדרישות שלך.

 

אין לי ספק שה TCL הנחותה תהיה מספיק טובה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

יש פה שלןשה עניינים שונים. גודל ואיכות ומחיר.

היום ל3 מטר לא רק שהייתי קונה 75, הייתי שוקל 85. אפילו ההנהלה הסכימה איתי שהיה אפשר לקחת 85 והשיקול העיקרי היה שהקיר הופך להיות טלויזיה. אחרי שקניתי את ה75, בסוף מילמלו בשקט שאפשר היה 85.עליה מ55 ל3 מטר שנקנתה לפני עשור, ל65, היא לדעתי קטנה מדי.

לגבי ה P7K, זה דגם מאוד בסיסי שמאוד רחוק מהC6K. זה ממש לא קשור לפלייסטישן. מספיק שצופים בנטפליקס, דיסני וגם כאן בוקס. בP7K השחורים לעיתים קרובות מוזרים. הרקע הוא אפרפר. כשאיזה דמות לובשת שחור, זה לא נראה ממש שחור לעיתים קרובות, לפעמים סוג של ירוק כההה מאוד. וזה אחרי משחק בהגדרות. בהתחלה זה היה פחות טוב.

הC8K מדהימה, ההסכמה ברשת זה שהC6K זה אחד הvfm הכי טוב. שים לב שיש גם P8K. 

 

במחיר הזה יש מצב שאפשר להשיג איזה מיני לד של חברות אחרות, הבעיה שלרוב אין ביקורות, פרט למספר דגמי הייסנס.

פורסם

באמת שלא יודע על מה אתה מדבר. 

 

יש לי TCL P615 בבית. טלוויזיה הכי פשוטה שלהם שכבר לא מיוצרת. השחורים אצלי ניראים שחורים לגמרי. לא ירוק לא אפור ולא כלום. 

אני מכבה את הטלווזיה בשביל לראות איך השחור ניראה בכלל בלי תאורה והוא ב-99% זהה לזה שהמסך דולק. 

מודה, אני לא בודק את זה בחושך מוחלט כשרק המסך עובד, כי אני לא צופה בטלוויזיה ככה. 

אולי אני סמי עיוור שלא רואה כלום ויש בפועל הבדל עצום, אבל תהיה בטוח שאם אני לא ראיתי, אז אמא של פותח השרשור, בטוח לא תיראה. 

×
×
  • תוכן חדש...