Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,
 

באוגוסט אני ובת הזוג נסיים את הפרק שלנו כסטודנטים בבאר שבע ונרצה להתקרב למשפחות שלנו במרכז.

צמצמנו את האופציות שלנו לרשימת ערים קצרה (יחסית) ונשמח לשמוע מידע ממקור ראשון מאנשים שגרים שם האם כדאי ואם כן כדאי, על איזה אזורים כדאי להתפקס בתוך העיר.

אני עתיד לעבוד בתוך העיר שבה אגור (מורה) ובת הזוג תצטרך למצוא באזור התמחות בתור פסיכולוגית ולכן נוחות יחסית מבחינת תחבורה ציבורית היא פלוס גדול. במידת הצורך גם האופציה לרכוש לה רכב על הפרק, אך נעדיף להימנע מזה אם אפשרי.
חשובה לנו בעיקר ניקיון העיר, רמת האוכלוסייה וחוסר בעייתיות (עד כמה שניתן, בכל זאת ישראל) מבחינת חנייה \ פקקים \ תנועה.

הערים שחשבנו עליהן:
מודיעין

מזכרת בתיה

שוהם

רחובות

נס ציונה

באר יעקב

כפר סבא

הוד השרון

פורסם

מודיעין ושוהם סובלות מזיהום אוויר משריפת פסולת לא חוקית בשטחים. גם ערים אחרות אבל שתי אלה התעניינתי.

תחבורה ציבורית של חברת קווים במודיעין על הפנים. ב 2024 היה כנס בעיריית מודיעין וראש העיר אמר שתחבורה ציבורית במודיעין לא קיימת.

הייתה כתבה ב YNET על השקעה בחינוך פר תלמיד, ובמודיעין היא שליש יחסית לערים בצמרת.

יש במודיעין התפשטות של ערסיאדה.

אפשר לעקוב אחרי קבוצת הפייסבוק של העיר כדי להכיר דברים לעומק:

https://www.facebook.com/groups/OurModin/?locale=he_IL

 

  • מעניין 1
פורסם

תוריד מהרשימה את כל אלה שאין להן רכבת. שוהם למשל (התחילה הקמה, זה ייקח זמן).

לדעתי האישית והמאוד לא מייצגת - כפר סבא/הוד השרון ברשימה, צריך כמו כל עיר לשים לב היטב למיקום.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

יש לכם כיוון לגבי מקומות עבודה? הרשימה שלכם פרושה על שטח עצום, לדעתי כדאי לצמם אותו.

 

וחשוב מאוד - אתם זוג צעיר, מן הסתם ילדים מעבר לאופק, כדאי להיות קרוב לפחות לזוג הורים אחד שיוכל לסייע.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, hans כתב:

תוריד מהרשימה את כל אלה שאין להן רכבת. שוהם למשל (התחילה הקמה, זה ייקח זמן).

לדעתי האישית והמאוד לא מייצגת - כפר סבא/הוד השרון ברשימה, צריך כמו כל עיר לשים לב היטב למיקום.

 

מסכים איתך לגבי ההערה על המיקום. זו  אחת ממטרות השרשור, למקד גם באזורים ספציפים שיותר "כדאי" לגור בהם בעיר עצמה.

 

  

Just now, sperial כתב:

יש לכם כיוון לגבי מקומות עבודה? הרשימה שלכם פרושה על שטח עצום, לדעתי כדאי לצמם אותו.

 

וחשוב מאוד - אתם זוג צעיר, מן הסתם ילדים מעבר לאופק, כדאי להיות קרוב לפחות לזוג הורים אחד שיוכל לסייע.


ההורים נמצאים במודיעין ורעננה אבל זה פחות העניין כרגע, ילדים לא באופק בעתיד המספיק קרוב בשביל להשפיע על ההחלטה הזו.
יש רשימה של 70-80 מקומות התמחות שהיא תצטרך להתקבל באחד מהם. באופן טבעי, הריכוז הגדול שלהם הוא בירושלים ותל אביב.
אנחנו נאלץ לעבור לפני שהיא תוכל לסיים את הליך המיון לאחד המקומות - לא אידאלי ולכן אנחנו מכוונים למקום נוח יחסית מבחינה תחב''צ. הכנתי מפת גוגל עם המקומות הרלוונטים עלייה: https://maps.app.goo.gl/1dqXRRJ1BwYrvn437

עריכה אחרונה על ידי sagibd95
פורסם

אם כך קריטיות הקרבה להורים נדחית.

 

מה הלו״ז לפינוי דירת הסטודנטים?

 

מה הלו״ז לקבלה להתמחות?

 

כמה ביקוש יש למורים במקצוע שלך?

 

האם יש אפשרות למגורים זמניים אצל ההורים, במקרה צורך בתקופת גישור?

 

ונקודת המוצא היא שמדובר בשכירת דירה, שתששמור על גמישות בעתיד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעה, sagibd95 כתב:

רחובות

השכונות בצפון מזרח העיר, הן שכונות חדשות יחסית עם אוכלוסייה סבירה. אחוזת הנשיא ורחובות המדע, הן המובילות אבל על הקצה היקר (אני מניח שאתם מכוונים כרגע לשכירות). הרחובות שגובלים מכילים בניינים קצת יותר ישנים ופחות יקרים.

מהאיזור הזה יש גישה נוחה לרכבת, גם באוטובוס או אופניים. יש גם אוטובוסים נוחים למרכז העיר, שכרגע קצת פקוק עם בניית קו תחבורה חדש ברחוב הראשי, הרצל.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

באר יעקב נראה לי מומלצת רק אם אתם גרים פיזית ליד תחנת הרכבת. אחרת נראה לי שאפשר לוותר עליה.

 

שאלה שאין עליה תשובה, שכירות או רכישה של דירה למגורים?

הוד השרון, היא עיר שינה בעיקר, זו לא תהיה באר שבע מבחינת היצע מקומות לצאת אליהם אבל יש נגישות קלה יחסית לעורקי תנועה שמביאים אותך לכל מקום (כביש 5, כביש 531).

בעיה נוספת, ממה שאני זוכר בשעות מסוימות פשוט כבר אין תחב"צ, כמו כל מקום במדינה. אם אתם מצליחים למצוא קו ישיר למקומות העבודה שלכם ולגור ליד תחנת האוטובוס זה שידרוג מעולה, יש כמה קווים בודדים כאלו שמביאים אותך ישיר לתל אביב. כנראה יש עוד אבל אני לא מעודכן כבר שנים לגבי מצב התחב"צ. יש נת"צ לאורך דרך רמתיים, לא יודע עד כמה זה יעיל..

 

 

 

  • מצחיק 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

כאחד שמסתבר גר בעיר "מוכת הארסים" מודיעין אני יכול להגיד שיש אחלה תחבורה ציבורית שכוללת רכבת ואוטובוסים לאזור תל אביב וירושלים.

החיסרון הגדול זה יוקר מחיה, העיר מורכבת מאנשים בעלי הכנסה גבוה ולכן הכל יותר יקר מאזורים אחרים כולל שכירות.

 

טסלה 3 2022

פורסם

אתם זוג צעיר ללא ילדים באופק.

 

הכחוון צריך להיות עיר זולה יחסית עם תחנת רכבת ושלא מפחיד להסתובב בה בלילה כדי לאפשר לכם גם לחסוך לחיים האמיתיים (הון עצמי לרכישה/ רזרבות לבניית משפחה. גם עוד 10-15 בשנה עודף לחופשה מפנקת לא הולכים ברגל).

 

בת הזוג הולכת להתמחות במרכז/ירושלים. מה אתה הולך לעשות?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

שני שקל שלי על מזכרת בתיה מהיכרות אינטימית רבת שנים.

ראשית היא עדיין מושבה חקלאית ולא עיר(גם אם גדלה מאד בשנים האחרונות).

לעניין,

יש תחנת רכבת ומכיוון שהמושבה קטנה יחסית ניתן להגיע אליה די בקלות.

יש כמובן אוטובוסים לכיוון רחובות\צומת ביל"ו.

רוב שכונות המושבה טובות והיא נחשבת יוקרתית ולכן יקרה.

בבקרים יש מעט עומס ביציאות.

סה"כ מקום מצוין להתגורר בו גם אם יקר.

בהצלחה.

  • אהבתי 1
  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
לפני 3 שעות, DareDevil כתב:

באר יעקב נראה לי מומלצת רק אם אתם גרים פיזית ליד תחנת הרכבת. אחרת נראה לי שאפשר לוותר עליה.

 

שאלה שאין עליה תשובה, שכירות או רכישה של דירה למגורים?

הוד השרון, היא עיר שינה בעיקר, זו לא תהיה באר שבע מבחינת היצע מקומות לצאת אליהם אבל יש נגישות קלה יחסית לעורקי תנועה שמביאים אותך לכל מקום (כביש 5, כביש 531).

בעיה נוספת, ממה שאני זוכר בשעות מסוימות פשוט כבר אין תחב"צ, כמו כל מקום במדינה. אם אתם מצליחים למצוא קו ישיר למקומות העבודה שלכם ולגור ליד תחנת האוטובוס זה שידרוג מעולה, יש כמה קווים בודדים כאלו שמביאים אותך ישיר לתל אביב. כנראה יש עוד אבל אני לא מעודכן כבר שנים לגבי מצב התחב"צ. יש נת"צ לאורך דרך רמתיים, לא יודע עד כמה זה יעיל..

 

 

 

 

אכן הכיוון כרגע שכירות, רכישה לא באופק.

אנחנו לא הסוג הבליין, מעדיפים פרקטיות ונוחות על פני בילויים זמינים.

כמו כן חשוב לציין שיש לנו רכב אחד שמשמש בעיקר אותי. בת הזוג מעדיפה להתנייד בתחב''צ במידת האפשר ולא לרכוש אוטו (אם כי נעשה את זה בלית ברירה).

 

לפני 3 שעות, motizkn כתב:

כאחד שמסתבר גר בעיר "מוכת הארסים" מודיעין אני יכול להגיד שיש אחלה תחבורה ציבורית שכוללת רכבת ואוטובוסים לאזור תל אביב וירושלים.

החיסרון הגדול זה יוקר מחיה, העיר מורכבת מאנשים בעלי הכנסה גבוה ולכן הכל יותר יקר מאזורים אחרים כולל שכירות.

 

את מודיעין אני מכיר מצוין כבר כ-20 שנה, היא קורצת בגלל האיכות שלה (אם כי אני מסכים שלאחרונה יש הדרדרות מסוימת) ובעיקר בגלל הרכבת הנוחה לתל אביב \ ירושלים. אכן יקרה מאוד.

 

לפני שעתיים, Night Driver כתב:

אתם זוג צעיר ללא ילדים באופק.

 

הכחוון צריך להיות עיר זולה יחסית עם תחנת רכבת ושלא מפחיד להסתובב בה בלילה כדי לאפשר לכם גם לחסוך לחיים האמיתיים (הון עצמי לרכישה/ רזרבות לבניית משפחה. גם עוד 10-15 בשנה עודף לחופשה מפנקת לא הולכים ברגל).

 

בת הזוג הולכת להתמחות במרכז/ירושלים. מה אתה הולך לעשות?

אני מסכים לגבי זה, מבחינתי אין בעיה לגור בשכונות החדשות יותר של רמלה \ לוד אך טרם הצלחתי לשכנע את בת הזוג להסתכל בכיוון.

אני הולך לעבוד כמורה ושופט כדורסל כרגע עד שאסיים את התואר בהנדסה בפתוחה (יקח עוד 3 שנים +-) וב-2 העבודות אני מאוד גמיש גאוגרפית ואני לא האישיו אלא האישה והנוחות שלה.

 

לפני שעה, pasparto כתב:

שני שקל שלי על מזכרת בתיה מהיכרות אינטימית רבת שנים.

ראשית היא עדיין מושבה חקלאית ולא עיר(גם אם גדלה מאד בשנים האחרונות).

לעניין,

יש תחנת רכבת ומכיוון שהמושבה קטנה יחסית ניתן להגיע אליה די בקלות.

יש כמובן אוטובוסים לכיוון רחובות\צומת ביל"ו.

רוב שכונות המושבה טובות והיא נחשבת יוקרתית ולכן יקרה.

בבקרים יש מעט עומס ביציאות.

סה"כ מקום מצוין להתגורר בו גם אם יקר.

בהצלחה.

 

תודה רבה, מעריך מאוד.

פורסם
לפני 11 דקות, sagibd95 כתב:

רמלה \ לוד

אני חושב שבתור מורה לא יהיה לך קל בערים האלו. בייחוד אם מדובר בגילאי תיכון.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני 16 דקות, sagibd95 כתב:

 

 

 

אני מסכים לגבי זה, מבחינתי אין בעיה לגור בשכונות החדשות יותר של רמלה \ לוד אך טרם הצלחתי לשכנע את בת הזוג להסתכל בכיוון.

אני הולך לעבוד כמורה ושופט כדורסל כרגע עד שאסיים את התואר בהנדסה בפתוחה (יקח עוד 3 שנים +-) וב-2 העבודות אני מאוד גמיש גאוגרפית ואני לא האישיו אלא האישה והנוחות שלה.

 

 

 

תחשוב טוב עם הצקצוע שלך על רמלה/לוד. לשופטי כדורסל שם יש תוחלת חיים יותר קצרה משל סוחר סמים שמרמה את הלקוחות שלו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני סומך על העמידות שלי והיכולת שלי לעבוד מול האוכלוסיות האלה (ב''ש בחלקים נרחבים ממנה לא שונה בהרבה באופי).
כמו כן בגלל שהתנועה באזורים אלו קצת יותר סלחנית בבוקר מגוש דן, תהיה גם אופציה לעבוד מחוץ לעיר בערים או מועצות אזוריות סמוכות.

×
×
  • תוכן חדש...