Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחשב גיר פורד פוקוס ספורט 2012, ב4,800 שח


מעבר לפיתרון נפתר ע"י קיורטוש אוטומוטיב,

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 דקות, mcaspi כתב:

אין מעבדה בארץ שיודעת לתקן? 1000 ש"ח והעסק סגור?

לא שאני מעדיף לשלם 4.8K , אבל בחברה לא רוצים כל כך להתעסק עם תיקון \שיפוץ (ולמען האמת מעדיף חדש).

ולכן אני שואל אם המחיר שפוי למחשב חדש.

 

פורסם
לפני 33 דקות, ronrobin כתב:

יש באליאקספרס מחשב גיר באזור ה  1000   אם בא לך תנסה  אתה גם יכול להחליף לבד  זה  4 ברגים.

 לא תודה, צריך את כל האיפוס ועדכון גירסא למחשב ואני לא רוצה להתעסק עם זה.

שוב- אני לא ממש מחפש אלטרנטיבות רק שואל לגבי המחיר 4.8K האם סביר או לא ......

 

פורסם (נערך)

מודה לך קיורטוש אוטומוטיב על התשובה המפורטת והברורה 🙏.

כן יש סמל של פורד על המחשב גיר והוא חדש, והאחריות עליו תהא 6 חודשים (לא רצו לתת יותר זמן.....)

לאחר כל מה שכתבת ופרטת - אני אלך על זה .

 

עריכה אחרונה על ידי prukeyhi
תיקון
פורסם

החלטה נבונה, במיוחד שמעבר לזה הרכב במצב טוב ושמור כי אתה הבעלים היחידים (ואז איזה אלטרנטיבה יש לך, בלי להוסיף המון כסף ולך תמצא אקזמפל טוב של רכב משומש אחר במחיר סביר), ולפי תיאור שלך זה המצב, וכנראה גם אופי וסגנון השימוש שלך מחזק את זה, עובדתית רק אחרי 13 שנה זה קרה לך.יכול להרגיע אותך שבכל הגירים האלו לא שאלה של "אם" אלא מתי זה יקרה !
המון רנויים בני +-10 עם נסוע של 30-50 אק"מ פגשתי עם תקלה הזאת, וכמו שאמרתי, שם קרסו לא שמע/יודע שיש בעיה סדרתית.
לצערי מה שאני רואה בשוק, אתה המיעוט.נכון זה לא נעים להוציא סכומים כאלו על תיקון, אבל מה לעשות, רכב מצריך אחזקה, דברים מתקלקלים, אין שום רכב שאין לו מחלות ( אההה סליחה כל רכבי צ'ינג צ'אנג צ'ונג שכרגע מציפים אותנו זה זה תכנון/ייצור "Bulletproof" :silly:.), וזה שאתה רואה פה רוב הדיונים על צרפתיות וגרמניות, גם טויוטה של עשור האחרון "הגביע הקדוש" של אמינות , מתקלקלות , יש להם מחלות, עלויות חלפים הזויים, אבל לא תראה פה דיונים פה, אני רואה בשטח !!
זאת הכללה גסה, אבל רוב העם ישראל מאמין "רק" בתחזוקת שבר, וכמובן גם מי שחשב לתחזק נשבר בגלל מוסכים סוג ז' וחובבנים שמנחשים !
זה בדיוק השיח שלנו בתחום, מה אנשים יעשו עוד כמה שנים שרכבי יורו 5/6 יציפו את היד 2, מזל שבכל מוסך נורמלי יש דפיברילטור (כמה באמת יעבדו בזמן אמת כבר שאלה אחרת), כי על הצעת מחיר של תיקון קלאץי של 5000-7000 ש"ח אתה רואה שהם רגע לפני ארוע בריאותי....ברכבים מודרניים 5 ספרות זה הסטנדרט/התחלה, ואז יתחילו כל הקומבינוט ההזויות להוזיל, הרי נראה לכם שיהיה שיפור בתמחור החלפים השערורייתיים במדינה שלנו ?!?!

  • אהבתי 3
  • מבאס 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 22 שעות, prukeyhi כתב:

כן יש סמל של פורד על המחשב גיר והוא חדש, והאחריות עליו תהא 6 חודשים (לא רצו לתת יותר זמן.....)

אחריות מינימלית בחוק למוצר כזה חדש היא שנה. עם אחריות כזו, יש לי תחושה שמדובר במשופץ.

פורסם

מזכיר לי שחבר שלי מחזיק ורסו גם הגיר הידוע

האוטו נתקע, שיפצו לו במסגרת אחריות

ואחרי כמה חודשים הגיר שבק לגמרי

הבנאדם איים שיעבור למוסך יבואן אחר, מתחרה, ותוך שבועיים הגיע לו גיר חדש בניילון...

אז חשוב מאוד לבדוק מולם!!!

  • אהבתי 1

משתדל לעזור

פורסם
לפני כשעה, prukeyhi כתב:

לא משופץ

אבדוק לגבי אחריות לא ראיתי חוק כזה

מאיפה אתה יודע שלא משופץ? אם לא משופץ, למה לא לתת שנה לפחות?

תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה):

"תקופת האחריות" – תקופה של שנה מיום מסירת הטובין לצרכן.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...