Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחשב גיר פורד פוקוס ספורט 2012, ב4,800 שח


מעבר לפיתרון נפתר ע"י קיורטוש אוטומוטיב,

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים ,

האם המחיר הנ"ל שפוי? (כולל עבודה) למחשב גיר חדש?

בנוסף - מה המחיר ההממוצע למחשב גיר כזה חדש?

תודה

עריכה אחרונה על ידי prukeyhi
פורסם (נערך)

אולי תבקש שיבואו לקראתך במחיר שפוי יותר?

לפעמים עם מנהל נחמד אפשר להסתדר

 

אגב סיפר לי נהג מונית שנקרעה לו רצועה בקיה אופטימה והלך מנוע והחברה באה לקראתו שילם 8 במקום 13

בכל אופן זה קצת מצריך מחשבה בהתחשב בכך שוויו הכולל של הרכב הוא בערך 7 8 אלף

תעשה את שיקוליך..

עריכה אחרונה על ידי PASHUT

משתדל לעזור

פורסם

אם זה חדש מהחברה, ולא משומש, דווקא נשמע סביר

רק אם זה אוטו מושלם ששווה לך להשקיע בו לשנים

אבל תמתין לשמוע דעות נוספות מחברי פורום ותיקים יותר

  • רעיון טוב! 1

משתדל לעזור

פורסם

אם הבעיה נפתרת, המחיר גבוה אבל סביר.

אם הבעיה לא נפתרת, המחיר מופרז.

 

כמו שאמרו, עליך להחליט אם הרכב שווה את זה.

כלומר, שאר הרכב שמור, תקין, נותן לך שירות טוב.

 

ברכב ישן יחסית, בחלק מבוקש וייחודי לדגם, המוכר הוא בעל הכח.

פורסם
לפני 11 דקות, IsraCar כתב:

אם הבעיה נפתרת, המחיר גבוה אבל סביר.

אם הבעיה לא נפתרת, המחיר מופרז.

 

כמו שאמרו, עליך להחליט אם הרכב שווה את זה.

כלומר, שאר הרכב שמור, תקין, נותן לך שירות טוב.

 

ברכב ישן יחסית, בחלק מבוקש וייחודי לדגם, המוכר הוא בעל הכח.

אין יחודיות באמת,יש אלפי פוקוסים על הכביש וחלקם הגיר הולך, אני אישית לפני כחודש כמאט קניתי פוקוס לפירוק [כי היו לי טירדות ורציתי לעשות משהו כיף, ולפרק רכב לגורמים בלי לחבר אחר כך ולא אכפת לך באמת שמשהו יישבר, זה כיף]אבל בסוף לא היה לי זמן לזה, וגם פחדתי שאני הגרר לשטויות, ואולי באמת זה היה טעות...

פורד פוקוס ידני על גפ"ם

פורסם (נערך)
לפני 43 דקות, IsraCar כתב:

אם הבעיה נפתרת, המחיר גבוה אבל סביר.

אם הבעיה לא נפתרת, המחיר מופרז.

 

כמו שאמרו, עליך להחליט אם הרכב שווה את זה.

כלומר, שאר הרכב שמור, תקין, נותן לך שירות טוב.

 

ברכב ישן יחסית, בחלק מבוקש וייחודי לדגם, המוכר הוא בעל הכח.

כן, הרכב במצב  טוב בהחלט , אני מרוצה ממנו. וכן הבעיה היא רק במחשב גיר.

רק שוב אחדד את השאלה שלי -רק  לגבי המחיר +\-  ההתקנה .

לפני כשעה, PASHUT כתב:

הקלאצים תקינים בוודאות?

גם כן מחלה ברכב הזה..

המזלג גיר בדקת?

’’חדש מהחברה’’ כוונתי למחשב הגיר, לא לאוטו..

כן וכן

לפני כשעה, פשטות כתב:

איזה מנוע אתה? כמה ק"מ, הרכב היה מטופל טוב?

כי אם אתה זורק אותו, אולי אני הקנה אותו לחלפים.....

מנוע 1600 , טיפולים מסודרים , יש לרכב 120,000 ק"מ בלבד (שנת 2012)

והרכב לא למכירה כרגע

עריכה אחרונה על ידי prukeyhi
עדכון
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 31 דקות, prukeyhi כתב:

רק שוב אחדד את השאלה שלי -רק  לגבי המחיר +\-  ההתקנה

 4,800 ש״ח כולל מע״מ ועבודה על החלפת מחשב גיר חדש זה מחיר סביר יחסית ונמצא בתחום המקובל בארץ, בתנאי כמובן שזה כולל תכנות /כיול המחשב החדש לגיר המקורי ואחריות מקצועית של המוסך על החלק והעבודה.

עריכה אחרונה על ידי Camaro 92
  • מעניין 1
פורסם
לפני 1 דקה, Camaro 92 כתב:

 4,800 ש״ח כולל מע״מ ועבודה על החלפת מחשב גיר חדש זה מחיר סביר יחסית ונמצא בתחום המקובל בארץ, בתנאי כמובן שזה כולל תכנות /כיול המחשב החדש לגיר המקורי ואחריות מקצועית על החלק והעבודה.

כן, זה כולל את כל מה שהיזכרת.

אשמח לעוד דעות מהחברים כאן 🙏

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...