Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קונה רכב טוען שאני לא בסדר - שאלה.


פוסטים מומלצים

פורסם

שלח לו הודעה בזו הלשון

 

"ידידי היקר. מישהו מטעמך בדק את האוטו ומצא אותו לשביעות רצונו.

אני כמוכר שיקפתי לכם את מצב האוטו הידוע לי ולא הסתרתי שום דבר.

מבחינתי העניין סגור.

החל מרגע זה כל פנייה שלך או של מישהו מטעמך נחשבות בעיניי כהטרדה.

תודה ובהצלחה"

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

בהנחה ושיקפת לו את מצב הרכב ככל הידוע לך ללא הסתרות אתה לא אמור להיות בבעיה. אם יש לך הצעת מחיר ממוסך על שיפוץ / החלפת מנוע אתה כן בבעיה.

 

שאלה חשובה נוספת, באיזה רכב מדובר, מה הנתונים שלו ובכמה כסף נמכר לבסוף.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 48 דקות, Nemesis כתב:

בהנחה ושיקפת לו את מצב הרכב ככל הידוע לך ללא הסתרות אתה לא אמור להיות בבעיה. אם יש לך הצעת מחיר ממוסך על שיפוץ / החלפת מנוע אתה כן בבעיה.

 

שאלה חשובה נוספת, באיזה רכב מדובר, מה הנתונים שלו ובכמה כסף נמכר לבסוף.

למה שאהיה בבעיה?

אין לי שום הצעת מחיר, ככל שידוע לי הייתה תקלה רק בממיר, אותה שיקפתי

בנוסף הוא שלח מישהו לבדוק את הרכב מטעמו, איפה האשמה שלי בנושא?

ציינתי שאני לא ידעתי על אף תקלה וכפי שאמרתי וידאתי שהוא שולח מישהו לבדוק טרם הרכישה, למנוע כאבי ראש מיותרים.

פורסם

ידידי, אין מה לדוש בנושא עוד. שחרר מעל ליבך.

קיבלת פה מספיק עצות מעולות.

תשמור את הראיות לגיבוי אצלך לכל מקרה.

תגיד לו שיתקדם או שאתה תובע אותו על הטרדה.

תתקדם הלאה בחייך.

אתה צריך להבין שאין לו שום קייס עליך

הוא לא יכול לעשות כלום

במקסימום ללכת לחפש

 

כתבתי באותיות בולטות כי נראה לי שזה עדיין יושב לך.

תסתכל רק קדימה - בהצלחה

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 3

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
לפני כשעה, Ozal100 כתב:

למה שאהיה בבעיה?

אין לי שום הצעת מחיר, ככל שידוע לי הייתה תקלה רק בממיר, אותה שיקפתי

בנוסף הוא שלח מישהו לבדוק את הרכב מטעמו, איפה האשמה שלי בנושא?

ציינתי שאני לא ידעתי על אף תקלה וכפי שאמרתי וידאתי שהוא שולח מישהו לבדוק טרם הרכישה, למנוע כאבי ראש מיותרים.

 

רק חידדתי את הדברים. אם אכן ידוע לך על הממיר הקטליטי בלבד הכל טוב.

אבל אם לדוגמא היית, או מישהו מטעמך היה במוסך ושם אמרו למישהו מטעמך שיש גם בעיה במנוע והוציאו הצעת מחיר לתיקון או החלפת מנוע, אתה עלול להיות בבעיה.

 

אם לא היה מקרה כזה, אז כנראה לא תהיה לך בעיה.

פורסם
בתאריך 27.10.2025 בשעה 18:29, Ozal100 כתב:

ערב טוב,

שבוע שעבר מכרתי רכב לבן אדם, וידאתי שהבחור שולח מישהו מטעמו לבדוק את הרכב מכיוון שהוא לא יכל פיזית להגיע ורק לאחר שהוא יאשר לי נבצע העברת בעלות ומכירה,

הייתי גלוי בפני האדם - אמרתי לו בגילוי נאות שיש בעיה בממיר קטליטי ובגלל זה המחיר,

האדם טוען כרגע בפניי שאני לא בסדר, שניסיתי ״להעיף את הרכב״,

הסברתי לו שאני לא בדקתי את הרכב, קניתי את הרכב לפני תקופה ללא בדיקה, הרכב משנת 2015 וסביר שיהיה בלאי, הוא קיבל את הרכב מאותו אדם ששלח שיבדוק

בדיעבד עכשיו שוב בעצמו וטוען ש״אטם ראש מנוע או ראש מנוע הלכו״, ״חלונות לא תקינים ויש שמן ומים במנוע״,

אני איש כוחות הביטחון, אני הכי רחוק מנוכל, הייתי גלוי איתו וכל השיחה בוואטסאפ כולל העברת הכסף והמכירה,

אני לא בן אדם של בתי משפט והכי רחוק מכל הדבר הזה,

הרכב נמכר הרבה מתחת למחיר שוק שאנשים מוכרים בגלל התקלה בממיר שהייתי גלוי בפניו (הכל רשום),

מה שמעצבן אותי, וידאתי מולו שהוא שולח מישהו שיבדוק את הרכב, הוא שלח מישהו ואח״כ אישר לי שהוא רוצה את הרכב והעביר כסף וביצענו בעלות.

אני הכי רחוק מנוכל והכי רחוק מלהיות ״רמאי״, הצעתי לו סיוע בסידור החלונות אף על פי שאדם מטעמו  בדק את הרכב,

מה עושים במצב כזה?

אני רחוק שנות אור מהדברים האלה.

 

היה לי מקרה דומה, והתייעצתי עם רב, תלמיד חכם שיורה לי מה דעת התורה וההתנהגות אמורה להיות על פי ההלכה.

 

ברגע שגילית דעתך שאתה לא מכונאי, לא ביצעת בדיקה, כל הליקויים שידעת עליהם - הודעת לו מראש, לא הסתרת דבר.

בנוסף,

הוא שלח אדם מטעמו שיוודא ויבדוק את כדאיות הרכישה.

כל מה שקורה לאחר מכן הוא לא עניינך,

אין שום סיבה שעכשיו תתחיל לפצות אותו בכל מיני תיקונים שונים ומשונים. 

נשמע כמו עוד קצת ניסיון לגרוף עוד כמה שקלים.

 

היה בטוח בעצמך ובישרותך,

התנהגת בצורה עניינית ואמינה, 

הסיבה שהוא בחר להתרשל ושלח שלומפר לבדוק את הרכב , בעיה שלו,

עד כמה שזה מבאס לומר עבורו, אבל זה באחריותו.

מה גם שהעמדת את הרכב לרשותו לבדיקה ככל שיחפוץ.

 

הייתי מציע השתתפות סמלית של כמה מאות שקלים בלבד, בשביל הפיוס והשלום ביניכם, לא יותר.

דברים כאלה מתחילים להתנרמל וזה מאוד גרוע בתור חברה, לדעתי.

 

כמובן שכל מה שאמרתי הוא נטו לתיאור המעשה כמו שסיפרת,

ייתכן כי בשינוי פרטים בסיפור , התשובה שלי לא תהיה מתאימה, וממילא לא כדאי ללמוד מזה הלכה באופן כללי,

אלא כך מקרה לגופו.

 

אם תרצה, ממליץ להתייעץ עם רב שבקיא בדינים שכאלו. (תוכל לפנות אליי בפרטי אם תרצה שאקשר אותך לאחד כזה)

 

בהצלחה

 

 

  • אהבתי 2
  • רעיון גרוע 6
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 3 דקות, Morde כתב:

 

היה לי מקרה דומה, והתייעצתי עם רב, תלמיד חכם שיורה לי מה דעת התורה וההתנהגות אמורה להיות על פי ההלכה.

 

אם תרצה, ממליץ להתייעץ עם רב שבקיא בדינים שכאלו. (תוכל לפנות אליי בפרטי אם תרצה שאקשר אותך לאחד כזה)

 

בהצלחה

 

 

אני יכול לבדוק בכדור בדולח שיש לי ליד המיטה מתחת לפסל של ישו ומריה.

יש שאמן אחד בקרית גת שאני יכול לחבר ביניכם לייעוץ וגם שיננית זורמת עם שמחת חיים וחוכמת רחוב.

 

תרצה שאבדוק לך על יעוץ מפחח אומן מומחה למיצובישי או שאחפש במאגרי מידע פרטיים?

  • אהבתי 4
  • רעיון גרוע 6
  • מצחיק 4
  • רעיון טוב! 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 34 דקות, Morde כתב:

הייתי מציע השתתפות סמלית של כמה מאות שקלים בלבד, בשביל הפיוס והשלום ביניכם, לא יותר.

עצה מאוד לא טובה, משפטית, כפי שכבר הוסבר.

  • רעיון טוב! 3
פורסם

@Morde האם הרב הוא משפטן, רצוי מומחה בדיני חוזים או נזיקין? כי אם לא, דעתו שווה כקליפת השום. תשאיר לו את ההלכה, בענייני משפטים הוועץ במשפטן ובענייני חגורת תזמון הוועץ במכונאי רכב.

  • רעיון גרוע 2
  • משעמם 1
  • רעיון טוב! 6
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...