Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעה, ezuf כתב:

 

נשמע #2 שהרובוט שוטף יכול להחליף אותי גם בשטיפה המאסיבית,אני פשוט סקפטי וכנראה לא באמת אדע עד שאקנה ואתנסה \ אראה אצל מישהו אחר

 

כך או כך תודה על התגובות לכולם :)

 

רובוטי לא יחליף אותך בשטיפה, אבל ביום יום ישאב וינגב - ובסופו של דבר יגדל לך את הזמן בין שטיפה לשטיפה (שלך).

 

מה שכן יקל עליך זה השואבים השוטפים הידניים, הם ליטרלי בולעים הכל, שואבים את הליכלוך הגס ושואבים גם את המים המלוכלים של השטיפה, אז אתה מקבל ניקיון ברמה סופר גבוהה לרצפה שלך.

  • אהבתי 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

טוב, לאחר סקר קצר בעבודה, נראה שכולם ממליצים בחום על רובורוק. (חוץ מאחד שממליץ על דרימי).

איזה דגם הכי מומלץ? כי הדגמים שהמליצו לי כבר לא מיוצרים (s7 בעיקר הומלץ), מה הכי משתלם היום? מה הוואליו פור מאני?

מה אומרים בקבוצות "צילה תשאבי לי" וכ"ו? (אני נטול פרצוףספר)

פורסם

כולם טובים.

Ecovacs, dreame, roborock, mova....

 

במוצרים כאלה יש גם עניין של מזל, כמעט כמו בכל מוצר באשר הוא.

 

אני עם ecovacs T50 pro omni ומאוד מרוצה.

פחות אוהב את רובורוק (ריבוי דגמים מיותר לחלוטין - פחות עושה לי את זה)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)

  

לפני 14 שעות, ezuf כתב:

נשמע #2 שהרובוט שוטף יכול להחליף אותי גם בשטיפה המאסיבית,אני פשוט סקפטי וכנראה לא באמת אדע עד שאקנה ואתנסה \ אראה אצל מישהו אחר

אם יש משהו שהייתי שמח שכל מי שקורא את השרשור הזה יקח איתו זה (בהתאם לפרוטוקול שטיפת הדירה/בית המחמיר או הלא מחמיר שלו):

שואב-שוטף רובוטי או ידני לא מחליף שטיפה יסודית.

 

שטיפה יסודית הכוונה שמציפים את הרצפה במים (מי יותר ומי פחות), משפשפים עם מטאטא (או מברשת שטיחים במקרה שלי)... וכו'.

זה לא.

אבל מה ששואב-שוטף רובוטי או ידני בהחלט שכן עושה זה להחליף כמעט לגמרי את ה"להעביר סמרטוט" שלח הפעם בכמה ימים או פעם בשבוע ביום שישי ברמה שהיא ממש הרבה יותר ממספקת (הרבה יותר), ובכך הוא בעצם מגדיל את המרווח שבין השטיפות היסודיות.

אם מישהו סופר פדנט ועם סופר דרישות אז שיוותר ושיחסוך את ה- 3-4K ש"חים האלו מראש.

זו השורה התחתונה.

מחליף שטיפה יסודית?

לא. אין סיכוי.

מחליף שטיפת "להעביר סמרטוט" של פעם בכמה ימים או פעם בשבוע?

בהחלט שכן.

וזו ה"גדולה" של המכשירים הללו.

אפשר גם חודש שלא לשטוף את הדירה, עד שמרגישים שצריך או שמתחשק לעשות יסודי. וגם הרבה יותר מחודש.

 

לפני 12 שעות, flytomars כתב:

טוב, לאחר סקר קצר בעבודה, נראה שכולם ממליצים בחום על רובורוק. (חוץ מאחד שממליץ על דרימי).

איזה דגם הכי מומלץ? כי הדגמים שהמליצו לי כבר לא מיוצרים (s7 בעיקר הומלץ), מה הכי משתלם היום? מה הוואליו פור מאני?

נדמה לי שעניתי לך על זה חבר בתגובה קודמת...

Vacuum Wars

יש להם גם אתר מאוד ברור עם דירוג עדכני ומקיף של דגמים חדשים. זה ה- Go to שלי בתחום הצרכנות הזה.

אין טעם לרשום לך דגם ספציפי כדי שתלך שולל ותתאכזב או תתעצבן ש"המליצו לך" כשלא תהיה שבע רצון.

ממליץ לך לקחת יוזמה, לנסות לא להתבלבל משפע הדגמים ולבחור בעצמך.

נ.ב. - חושב שעדיף כבר ללכת על דגם עם רולר ולא עם סחבות מסתובבות.

עריכה אחרונה על ידי DAHUJI
פורסם

 No way

 

מה שאתה מתאר זו שטיפה צבאית, והיא הרסנית לדירת מגורים. לשפוך מים ולגרוף? המים יחלחלו בין האריחים ויציפו את נמצע. לקרצף את האריחים? בהדרגה תהרוס אותם. אם המים נשפכים לקומה מתחת זה עוד יותר גרוע.

 

כשקיבלתי את הדירה שלי ה״מנקים״ - שהתברר שהיו חבורה של תיטוניסטים משועממים - נעשו בדיוק את זה. אחרי זה היה צריך לתקן צבע בחצי דירה בגלל המים שנשפכו במדרגות.

 

מה שנדרש הוא העבודה הסיזיפית של טיאטוא - שאיבה - שטיפה פעם בשבוע (פלוס מינוס, לפי כמות הלכלוך שמצטברת). ניקוי אגרסיבי רק כשיש לכלוך בעייתי במיוחד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 13 שעות, DAHUJI כתב:

ממליץ לך לקחת יוזמה, לנסות לא להתבלבל משפע הדגמים ולבחור בעצמך.

 

ממש קל להגיד - מה זה כל הדגמים האלה?

L50 אולטרה של דרימי במקום הראשון, X50 אולטרה (שעולה יותר) במקום התשיעי, L40S אולטרה AE מקום שלישי וL40S ובלי AE מקום 11, קשה לי להאמין שההבדל בין L50 לX50 כזה משמעותי? 

בביקורות ביוטיוב מערוצים אחרים הX50 מקבל יותר נקודות, אז בכלל אני לא מבין את הדירוג שלהם.

אותו כנ"ל על רובורוק - SAROS 10 נמצא 7 מקומות מתחת SAROS 10R - המחיר שלהם זהה, הם כמעט אותו דגם, מה זה הדירוג השרירותי הזה?

קיצר האתר הזה בעיקר מבלבל, ולמה לעזזל יש כל כך הרבה דגמים ותתי דגמים עם הבדל של אות אחת או אולטרה או פרו או מאסטר או אנערף

 

  • מבאס 1
פורסם
לפני 15 שעות, DAHUJI כתב:

שואב-שוטף רובוטי או ידני לא מחליף שטיפה יסודית.

חד משמעי.

אני עם הנרוואל s 20 פרו, ולפני זה עם שואב שוטף אחר, אף אחד לא באמת מחליף שטיפה אמיתית, ופעם בכמה זמן אכן נדרשת שטיפה כזו.

כמה זמן בדיוק - זה כל אחד ורמת ”שריטת” הניקיון שלו.

אצלי כל ערב כל הבית עם נרוואל, פעם בשבוע עוזרת עושה שטיפה עם דלי וסמרטוט.

השילוב הזה מחזיק את הבית ברמת ניקיון גבוהה כל הזמן.

 

  • אהבתי 1

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 21 שעות, flytomars כתב:

 

ממש קל להגיד - מה זה כל הדגמים האלה?

L50 אולטרה של דרימי במקום הראשון, X50 אולטרה (שעולה יותר) במקום התשיעי, L40S אולטרה AE מקום שלישי וL40S ובלי AE מקום 11, קשה לי להאמין שההבדל בין L50 לX50 כזה משמעותי? 

בביקורות ביוטיוב מערוצים אחרים הX50 מקבל יותר נקודות, אז בכלל אני לא מבין את הדירוג שלהם.

אותו כנ"ל על רובורוק - SAROS 10 נמצא 7 מקומות מתחת SAROS 10R - המחיר שלהם זהה, הם כמעט אותו דגם, מה זה הדירוג השרירותי הזה?

קיצר האתר הזה בעיקר מבלבל, ולמה לעזזל יש כל כך הרבה דגמים ותתי דגמים עם הבדל של אות אחת או אולטרה או פרו או מאסטר או אנערף

 

 

מעדכן: מזל שבעבודה אין כרגע עומס, ישבתי יום שלם על כל ההשוואות ובסוף קניתי את הROBOROCK SAROS 10R.

הוא כביכול מקום אחד מתחת לדרימי X50 אולטרה בואקום ווארז אבל מה שהכריע בנקודות זה שהוא יותר נמוך באופן משמעותי, ויש אצלי בבית אסלה מרחפת שהרובוט הקודם היה נוטה להיתקע מתחתיה.

עוד נקודה לזכותו זה שבאחת הביקורות שראיתי - לאחר מספר חודשים המטליות שלו מתחילות להתבלות ולהראות מלוכלך יחסית לרובורוק שהחזיק יפה. נקודה נוספת מהביקורות - הסוללה שלו מחזיקה יותר זמן ובדרימי הבנתי שהיא מתרוקנת מאוד מהר אם הרובוט מחוץ לבית שלו, גם אם הוא לא בשימוש.

ונקודה אחרונה לזכותו זה שכל החבר'ה בעבודה קנו רובורוק כלשהו (6 אנשים), ואלף זבובים לא טועים בחרא 🤣

מאמ:לק גם את החסרונות שלפחות הוזכרו בסרטונים - הרובורוק מתרומם פחות מהדרימי X50 (לא קריטי לי, יש לי ממד ומקלחת והוא עובר את הסף בקלות), הבית של הדרימי יותר אסתטי לטעמי (אבל לא דיל ברייקר), ומבחינת הימנעות ממכשולים כנראה שלדרימי יש ייתרון.

כרגע הרובוט שוטף את הדירה (בלי חומר, שכחו להביא לי את הסט אביזרים שמגיע איתו :S), אעדכן בערב מה יצא 😛

 

  • אהבתי 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
בתאריך 29.10.2025 בשעה 11:53, flytomars כתב:

בלי חומר, שכחו להביא לי את הסט אביזרים שמגיע איתו :S)

ארגיע אותך.  אין חומר שטיפה בסט אביזרים (רק חלקים מתכלים).

 

אם יש לך כלב/חתול שמפזר שיער,  וודא שהשאיבה היא במצב טורבו (במצב רגיל השערות לא נאספות מהמברשות.  בטורבו לא תראה שערה שנשאר  על המברשת).

 

לגבי נוזל השטיפה, לא ראיתי הבדל בפועל איתו או בלעדיו.  אם אין נוזל שטיפה הגדר לא להשתמש בו וכך לא תקבל התראות שאין נוזל שטיפה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 9 דקות, dani666 כתב:

ארגיע אותך.  אין חומר שטיפה בסט אביזרים (רק חלקים מתכלים).

 

אם יש לך כלב/חתול שמפזר שיער,  וודא שהשאיבה היא במצב טורבו (במצב רגיל השערות לא נאספות מהמברשות.  בטורבו לא תראה שערה שנשאר  על המברשת).

 

לגבי נוזל השטיפה, לא ראיתי הבדל בפועל איתו או בלעדיו.  אם אין נוזל שטיפה הגדר לא להשתמש בו וכך לא תקבל התראות שאין נוזל שטיפה.

 

כן, הבנתי את זה אתמול כשקיבלתי את הסט.

באופן די הזוי לא היה להם חומר למכור לי, אבל מצאתי במחסני חשמל במלאי וקניתי -

וואלה, באמת לא ראיתי שום הבדל בניקיון, ציפיתי שיהיה קצת ריח או משהו, כלום.

תודה על הטיפ על השערות, אין לי חיות אבל יש לי שיער ארוך שתמיד מסתבך במברשות, לא בדקתי האמת מה המצב של המברשות כרגע.

שאלה - למה בעצם לא לנקות כל פעם בSETTINGS הכי חזקים? מה אני חוסך? חשמל?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

רעש כמובן וגם חיי סוללה.

לפני 10 דקות, flytomars כתב:

למה בעצם לא לנקות כל פעם בSETTINGS הכי חזקים? מה אני חוסך? חשמל?

 

  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 3 שעות, flytomars כתב:

 

כן, הבנתי את זה אתמול כשקיבלתי את הסט.

באופן די הזוי לא היה להם חומר למכור לי, אבל מצאתי במחסני חשמל במלאי וקניתי -

וואלה, באמת לא ראיתי שום הבדל בניקיון, ציפיתי שיהיה קצת ריח או משהו, כלום.

תודה על הטיפ על השערות, אין לי חיות אבל יש לי שיער ארוך שתמיד מסתבך במברשות, לא בדקתי האמת מה המצב של המברשות כרגע.

שאלה - למה בעצם לא לנקות כל פעם בSETTINGS הכי חזקים? מה אני חוסך? חשמל?

 

אין ריח.

 

החומר משמש לשטיפה של הרפידות בתחנת עגינה, מעבר לזה הוא מתמלא במים ומנקה איתם (יש כאלה ששופכים עוד כמה מיליליטרים בודדים של חומר ניקוי למים עצמם ואז יש קצת ריח).

מבחינת שיערות - אצלנו על ה Ecovacs T50 לא נשארת שיערה אחת ארוכה או קצרה גם בשאיבה על מהירות 2 מתוך 4, זה גם עניין של תכנון.

 

בתאריך 29.10.2025 בשעה 11:53, flytomars כתב:

 

מעדכן: מזל שבעבודה אין כרגע עומס, ישבתי יום שלם על כל ההשוואות ובסוף קניתי את הROBOROCK SAROS 10R.

הוא כביכול מקום אחד מתחת לדרימי X50 אולטרה בואקום ווארז אבל מה שהכריע בנקודות זה שהוא יותר נמוך באופן משמעותי, ויש אצלי בבית אסלה מרחפת שהרובוט הקודם היה נוטה להיתקע מתחתיה.

אין קשר בין מחט לתחת למעט "ח" באמצע.

גובה האסלה מהרצפה הוא לא קבוע בשום מקרה - ומשתנה בין דגם של אסלה לדגם אחר. 

אי לכך, אתה צריך לבדוק מה גובה האסלה אצלך מהרצפה לחלק התחתון שלה - ומשם להתקדם. ברוב המקרים מדובר בסנטימטרים בודדים ורוב השואבים (גם הדקים ביותר) לא עוברים שם. אולי אצלך עובר אבל ב 99% מהמקרים - לא.
גובה השואב שלך הוא כ 80ממ ואצלי גובה השואב 81 ממ והוא עדיין לא עובר מתחת לאסלה (יש בליטה שמפריעה לו).


 

ציטוט

 

עוד נקודה לזכותו זה שבאחת הביקורות שראיתי - לאחר מספר חודשים המטליות שלו מתחילות להתבלות ולהראות מלוכלך יחסית לרובורוק שהחזיק יפה. נקודה נוספת מהביקורות - הסוללה שלו מחזיקה יותר זמן ובדרימי הבנתי שהיא מתרוקנת מאוד מהר אם הרובוט מחוץ לבית שלו, גם אם הוא לא בשימוש.

 

מטליות מתבלות אצל כולם כתלות בשימוש (גודל הדירה ומרקם הרצפה).

באופן כללי - מתוך ניסיון של חודשים - מטליות חייבים לנקות או לרענן כל שבוע\שבועיים אם אתה רוצה שלא יהיה לך סימנים על הרצפה (ברגע שהמטלית סופגת מספיק זוהמה שלא מתנקה בעמדת עגינה, זה הזמן לרוטציה).

אני עושה רוטציה כל שבוע\שבועיים עם עוד זוג רפידות (שעוברות כביסה במכונה וייבוש במרפסת או במייבש כביסה).

בעניין הסוללה - אני מבסס את דבריי על ניסיון בלבד: ה X50 מעולה. בכלל, ברוב הבתים בישראל לא תחווה שום בעיה של סוללה בדירות סטנדרטיות של 4-5 חדרים. אצלנו במשפחה יש X50 אחד על דירה גדולה, עובד כל יום, אין שום בעיה של סוללה שנגמרת.
זה מסוג הדברים שהנתונים על הנייר הם אולי פחות טובים - אבל בשימוש סטנדרטי כמו שיש אצל כולם, אין לזה משמעות.

לא לשכוח דבר נוסף חשוב מאוד:
ברוב השואבים החומרה סופר-דומה עד כמעט זהה לחלוטין.

חלק ממה שמשחק כאן תפקיד זו התוכנה.

בעידכון תוכנה אחד - אתה יכול לטרוף את הקלפים מחדש בכל מה שקשור ליכולת ניווט של המכשיר והימנעות ממכשולים, שזה אחד הפרמטרים הכי חשובים בשואב (שלא יתקע...).

בהנחה ותתפעל אותו כמו שצריך - אתה תהנה ממנו ותראה שזה מכשיר משנה חיים.

איציק

  • אהבתי 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)
בתאריך 29.10.2025 בשעה 11:53, flytomars כתב:

 

מעדכן: מזל שבעבודה אין כרגע עומס, ישבתי יום שלם על כל ההשוואות ובסוף קניתי את הROBOROCK SAROS 10R.

 

 

מצד אחד, נראה חלומי לפי הביקורות - אשכרה לא צריך לעשות כלום בשביל השואב, חוץ מלפתוח לו את הדלתות של החדרים לפני שעוזבים, ולמלא או לרוקן מים ולכלוך פעם ב...   הוא גם מציג ביצועים מצוינים בהתחמקות ממכשולים וביכולת ניקוי.

 

מצד שני, להוציא 5 אלף על שוטף זה כנראה מחסום פסיכולוגי שצריך לעבור.

 

חבל רק שהוא לא יודע לטפס או לרדת במדרגות בין קומות.

 

עריכה אחרונה על ידי gadik6
  • מצחיק 1

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 54 דקות, איציק נ. כתב:

גובה האסלה מהרצפה הוא לא קבוע בשום מקרה - ומשתנה בין דגם של אסלה לדגם אחר. 

 

לא הבנתי מה באת להגיד. ברור שהגובה לא קבוע, ציינתי שהרובוט הקודם היה נתקע, והרובוט הנוכחי לא, מודה שלא מדדתי עם סרגל אבל היות והרובוט הקודם היה גבולי והנוכחי יותר נמוך - הסקתי שלא ייתקע.

והיות והדרימי גבוה בכמה סנטימטרים משניהם - הנחתי שיתקע.

 

לפני 57 דקות, איציק נ. כתב:

גובה השואב שלך הוא כ 80ממ ואצלי גובה השואב 81 ממ

 

גובה השואב דרימי X50 אולטרה שהשוויתי והתלבטתי לגביו הוא 89 מ"מ, בטוח לא עובר.

 

לפני 55 דקות, איציק נ. כתב:

(יש כאלה ששופכים עוד כמה מיליליטרים בודדים של חומר ניקוי למים עצמם ואז יש קצת ריח).

 

אין סכנה שהחומר יהרוס את הגומיות \ יסתום את המשאבות? או שאלה רק הפחדות של היצרן כדי שנקנה חומר מקורי?

 

לפני 59 דקות, איציק נ. כתב:

מטליות מתבלות אצל כולם כתלות בשימוש (גודל הדירה ומרקם הרצפה).

 

ברור, אבל אני מדבר על השוואה שראיתי בתנאים זהים - אחרי 3 חודשים המטליות של הדרימי X50 ULTRA נראו יותר בלויות מהSAROS 10R

 

לפני 59 דקות, gadik6 כתב:

מצד שני, להוציא 5 אלף על שוטף זה כנראה מחסום פסיכולוגי שצריך לעבור.

 

לגמרי, הסיבה היחידה שקניתי זה שגיליתי שיש לי 3300 שקל שנצברו לי בביי-מי, אחרת אם הייתי צריך להוציא את הסכום הזה במכה... אין סיכוי.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...