Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 שעות, flytomars כתב:

אין סכנה שהחומר יהרוס את הגומיות \ יסתום את המשאבות? או שאלה רק הפחדות של היצרן כדי שנקנה חומר מקורי?

 

ברור, אבל אני מדבר על השוואה שראיתי בתנאים זהים - אחרי 3 חודשים המטליות של הדרימי X50 ULTRA נראו יותר בלויות מהSAROS 10R

 

 

1. כל עוד אתה משתמש בחומר שמאושר על ידי היצרן\יבואן, אין בעיה להוסיף טיפה חומר למים.


2. לא יודע איפה ראית השוואות בתנאים זהים אבל ממליץ לקחת בערבון מוגבל השוואות מהסוג הזה.
השחיקה בעיקרה נובעת משימוש, מרקם המרצפות וכמובן הלחץ שמופעל עליהן (לחץ במקרה הזה הוא דבר יעיל כי הוא עוזר לנקות יותר טוב את הרצפה בפחות מעברים). הלחץ נובע גם מתיכנון וכמובן ממשקל הרובוט.
תדירות החלפת הרפידה זה בפירוש לא פרמטר בשיקול בבחירה ועל כך יוכלו להעיד אלפי אנשים שקנו כבר עשרות דגמים שונים ולא נתקלו באיזה "בעיה" במטלית או בשחיקה. מידי פעם צריך להחליף - כמו כל דבר. עושים מזבוב פיל - אבל כבר התרגלנו :-)....זה בערך כמו לבדוק את הבלאי לפתח מילוי דלק אחרי X תידלוקים. 

 

לפני 5 שעות, gadik6 כתב:

 

חבל רק שהוא לא יודע לטפס או לרדת במדרגות בין קומות.

 

 

 

DREAME, EUFY ו-MOVA הציגו בתערוכה האחרונה מכשירים שמטפסים מדרגות (MOVA עם מעלון נפרד, DREAME ו-EUFY עם רגליות גדולות שהן חלק אינטגרלי מהרובוט).

 

 

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 14 שעות, gadik6 כתב:

 

מצד אחד, נראה חלומי לפי הביקורות - אשכרה לא צריך לעשות כלום בשביל השואב, חוץ מלפתוח לו את הדלתות של החדרים לפני שעוזבים, ולמלא או לרוקן מים ולכלוך פעם ב...   הוא גם מציג ביצועים מצוינים בהתחמקות ממכשולים וביכולת ניקוי.

 

מצד שני, להוציא 5 אלף על שוטף זה כנראה מחסום פסיכולוגי שצריך לעבור.

 

חבל רק שהוא לא יודע לטפס או לרדת במדרגות בין קומות.

 

 

גם לאישתי היה את המחסום הזה והיא רבה איתי שלא צריך שואב רובוטי ב 4 אלף.

היום שנינו לא יודעים איך לנהל חיים בלעדיו.

מהקניות היותר טובות שהיו לי

 

זה לא מחליף שטיפה אמיתית - אבל אנחנו איתו בהחלט לא שוטפים את הבית ברמת החודשים.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...