Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אני לא אוהב להשתמש בבק"ש בדיוק מהסיבה הזו.

זה מנתק אותי מנטלית מהנהיגה וקשה לי להישאר מרוכז.

או כמו שאמר יוליאן, המקום הטבעי של הרגל היא על דוושת הגז.

  • אהבתי 1

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

פורסם (נערך)
לפני 10 שעות, לב טוב כתב:

וזה רק אני שאני מרגיש שאני 'נרדם' (לא ממש, אבל הרבה פחות מרוכז) על הכביש כשאני עם בקרת שיוט

איך שייך לנהוג כך?

כנראה זה תלוי באופי.

אני מעדיף מהירות קבועה, בלי האצות והאטות, גם אם זה אומר שהיא תהיה נמוכה יחסית.

ונכון, זה מאפשר יותר רוגע בנהיגה. לא הייתי קורא לזה נרדם. אז חוויית נהיגה אין, אבל יש לזה מעלות אחרות.

 

יותר מזה, זה מבטל את הצורך להציץ במד הקמש לראות שאני לא נוסע מהר מידי או לאט מידי. העיניים רק על הכביש.

עריכה אחרונה על ידי אלעדית
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 16 שעות, ברווז כתב:

נ.ב.

אני מרחף מעל הגז דווקא, האצבעות מוצמדות לפלסטיקה. 

עדכון קל. 

אחרי השרשור הזה, החלטתי לשים לב אתמול מה בדיוק אני עושה עם הבקרה ואיך אני נוהג לרחף. 

דווקא לא בהכרח (לרוב לא) מצמיד את האצבעות לפלסטיקה. 

התיקון מוגש כשירות לציבור. 

לפני 15 שעות, SlowRide כתב:

זה די מוציא את נושא הנוחות מהעניין. אמנם זה נחמד לשלוט במהירות דרך הכפתור בהגה

לא עבורי. 

העלאת מהירות אצלי גורמת ל"קיק". טיפשי ומיותר. הרכב לא מאיץ בצורה מחושבת אלא ב"כל מה שיש לו" כדי להרוויח 5 קמ"ש... 

לפני 14 שעות, Skunk_Ride כתב:

מנצל את השרשור לשאלה נוספת - ניסיתי כמה פעמים להשתמש בפונקציה כדי להגביל את מהירות הרכב בירידה (מה שנקרא בלימה באמצעות המנוע), להרגשתי זה עובד ממש טוב - האם זה שימוש תקין ובריא לרכב 
או שעלול להזיק איכשהו ?

בלימת מנוע לא אמורה להזיק, אבל לגבי הפונקציה:

לפני 11 שעות, NickName1 כתב:

כנראה באמת תלוי תוכנה לפי דגם,

ברכב שלי האופציה לא קיימת. הרכב לא שולט על האטה, וזה כתוב במפורש איפה שהוא (כנראה בספר רכב- טווח יעילות הבקרה [קרי, מתחילה לעבוד מ] מעל 40-45 קמ"ש, אין שליטה במהירות בירידות). 

  • רעיון טוב! 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

בעוד X שנים כאשר המכונית תהיה אוטונומית תישאל השאלה מה עושים עם שני הרגליים.

 

לפני X שנים כשרוב המכוניות היו עם גיר רגיל ונזקקנו לרגל שמאל פתאום הפכה  למיותרת כשהגיר  הוא אוטומטי

 

בגיר אוטומטי נהגתי רבות לבלום עם רגל שמאל.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 10 דקות, ישה כתב:

בעוד X שנים כאשר המכונית תהיה אוטונומית תישאל השאלה מה עושים עם שני הרגליים.

כשהמכונית תהיה אוטונומית לא יהיה לך מה לעשות גם עם הידיים!

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 6 דקות, SlowRide כתב:

כשהמכונית תהיה אוטונומית לא יהיה לך מה לעשות גם עם הידיים!

אה... דבר בשם עצמך :lol:

  • מצחיק 4

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

לדעתי זה יהיה משעמם לחובב הרכב, ובסופו של דבר בעוד 20 שנה או יותר ״חובב רכב״ אולי יהיה מושג שנעלם...

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מניח את הרגל על הרצפה, לקח לי כמה דקות להתרגל בפעם הראשונה וזהו.

 

בעשר שנים האחרונות כמעט כל הנסיעה הבין עירונית שלי היא עם בקרת שיוט, מאוד נוח עד כדי כך כשאני מגיע לרמזור ומכבה אותה זה מרגיש לי מוזר... יוצא בבוקר ומדליק כשאני מגיע לבן שמן, שם 100 ונוסע בנתיב הימני (או לידו אם יש משאיות) עד קסם. הסל"ד נשאר נמוך וגם צריכת הדלק. אותו דבר בחזור אם אני יוצא מוקדם/מאוחר.

  • אהבתי 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...