Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

קנית רכב עם בוצה?
העלות של הפלאשינג היא הדבר האחרון שצריך להטריד אותך.
 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

לא הבנתי

 

בשרשור אחד אתה מתחיעץ לפני קניה, ובאותה שעה שואל לאחר קניה?

 

למה לא חיכית לתשובה בשרשור שלפני קניה?

 

המוכר ידע למה אינו מתחייב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

פאשלינג כבר עשית, ועכשיו נשאר לעשות פלאשינג.

תכנס למוסך נורמלי, תראה מה מוסכניק יגיד לך,

אם באמת יש שם בוצה, השאלה כמה ואם זה יעזור להסיר אותה ואם יש בכלל צורך לעשות את זה.

יכול להיות שמספיק להחליף שמן.

אם לא חייבים לעשות פלאשינג, עדיף לא לעשות ״סתם״, זה סוג של last resort לפני פתיחת מנוע.

לגבי צמיגים תבדוק אוטוטייר (autotire), מחירים זולים, מרכזי התקנה בכל מקום בארץ.

 

  • מצחיק 1

פורסם

אל תלחץ, בהרבה יונדאים יש בוצה בגלל שאנשים לא מקפידים לטפל בזמן בהתאם לאפי השימוש ועם השנים הנכונים.

 

4 צמיגים נורמליים זה בערך 1200-1300 ש"ח, יש גם זולים יותר ב 700 ש"ח לסט אבל לא מומלץ. 

 

 

אם אין תיעוד טיפולים, תעשה טיפול גדול, שתהיה לך התחלה לשגרת טיפולים. 

בטיפול תבקש חוות דעת על מצב הבוצה ואם צריך לעשות עם זה משהו. 

 

ושים לב, ובמיוחד במנועים האלו.

טיפול כל 15 אלף ק"מ מתאים לרכב שנסוע בתנאים סבירים זאת אומרת לפחות חצי מהזמן בשיוט מחוץ לעיר במהירות קבועה ומכסה מרחקים. 

 

אם הרכב נוסע רק בעיר או נסיכות קצרות או עומד שעות מונע בפקקים עם מזגן וכדומה - צריך לעשות טיפול כל 10.000 ק"מ ואולי אפילו כל 7500. 

 

 

 

 

 

פורסם
לפני שעה, Buki כתב:

אל תלחץ, בהרבה יונדאים יש בוצה בגלל שאנשים לא מקפידים לטפל בזמן בהתאם לאפי השימוש ועם השנים הנכונים.

 

4 צמיגים נורמליים זה בערך 1200-1300 ש"ח, יש גם זולים יותר ב 700 ש"ח לסט אבל לא מומלץ. 

 

 

אם אין תיעוד טיפולים, תעשה טיפול גדול, שתהיה לך התחלה לשגרת טיפולים. 

בטיפול תבקש חוות דעת על מצב הבוצה ואם צריך לעשות עם זה משהו. 

 

ושים לב, ובמיוחד במנועים האלו.

טיפול כל 15 אלף ק"מ מתאים לרכב שנסוע בתנאים סבירים זאת אומרת לפחות חצי מהזמן בשיוט מחוץ לעיר במהירות קבועה ומכסה מרחקים. 

 

אם הרכב נוסע רק בעיר או נסיכות קצרות או עומד שעות מונע בפקקים עם מזגן וכדומה - צריך לעשות טיפול כל 10.000 ק"מ ואולי אפילו כל 7500. 

 

 

 

 

לפני 3 שעות, סולל הדרך כתב:

קנית רכב עם בוצה?
העלות של הפלאשינג היא הדבר האחרון שצריך להטריד אותך.
 

 

לפני שעה, Alf3 כתב:

פאשלינג כבר עשית, ועכשיו נשאר לעשות פלאשינג.

תכנס למוסך נורמלי, תראה מה מוסכניק יגיד לך,

אם באמת יש שם בוצה, השאלה כמה ואם זה יעזור להסיר אותה ואם יש בכלל צורך לעשות את זה.

יכול להיות שמספיק להחליף שמן.

אם לא חייבים לעשות פלאשינג, עדיף לא לעשות ״סתם״, זה סוג של last resort לפני פתיחת מנוע.

לגבי צמיגים תבדוק אוטוטייר (autotire), מחירים זולים, מרכזי התקנה בכל מקום בארץ.

 

בוא נגיד, מלבד הצמיגים. כמה העלות המקסימלית יכולה להיות?

מוסך מומלץ בחיפה?

פורסם

פלאשינג לא יקר. סך הכל חומר ניקוי ששמים בשמן זול, מריצים אותו כמה דקות ואז מורידים.

ואז שמים שמן רגיל.

זאת אומרת, זה תהליך שעושים לפני טיפול החלפת שמן.

כמובן, רק אם צריך.

פורסם
לפני 7 שעות, Alf3 כתב:

פלאשינג לא יקר. סך הכל חומר ניקוי ששמים בשמן זול, מריצים אותו כמה דקות ואז מורידים.

ואז שמים שמן רגיל.

זאת אומרת, זה תהליך שעושים לפני טיפול החלפת שמן.

כמובן, רק אם צריך.

אז זה כנראה כל הסיפור? להיות רגוע?

ראיתי שזה בסביבות האלף שקל

פורסם

מנוע עם בוצה זה סימפטום.

אתה שואל כמה עולה אקמול למחלה סופנית

אם אתה חושב שזה כיסוי תחת אז מלכתחילה למה לקחת לבדיקה ואם זה לא כיסוי תחת לא הייתי בונה על אריכות ימים.

תתחיל בביקור במוסך רציני שיעריך את מצב המנוע.

באיזור המרכז יש את רמי שרותי רכב בת"א שהוא מתמחה ביונדאי וקיה. הייתי מתחיל אצלו. הוא לא זול ולא יקר במיוחד אבל כנראה ראה מנוע כזה בחייו.

  • רעיון טוב! 2
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני שעתיים, סולל הדרך כתב:

מנוע עם בוצה זה סימפטום.

אתה שואל כמה עולה אקמול למחלה סופנית

אם אתה חושב שזה כיסוי תחת אז מלכתחילה למה לקחת לבדיקה ואם זה לא כיסוי תחת לא הייתי בונה על אריכות ימים.

תתחיל בביקור במוסך רציני שיעריך את מצב המנוע.

באיזור המרכז יש את רמי שרותי רכב בת"א שהוא מתמחה ביונדאי וקיה. הייתי מתחיל אצלו. הוא לא זול ולא יקר במיוחד אבל כנראה ראה מנוע כזה בחייו.

 

לפני 3 שעות, tan tan כתב:

פתיחת מנוע וניקוי יסודי עולה ככה

תעשה גוגל על פלאשינג ותראה את העלות של המוצר

תוסיף עוד קצת וזה המחיר שיקחו לך במוסך על העבודה 

סבבה אם כל הסיפור מתחיל ונגמר בסביבות האלף שקל אני יכול לעמוד בזה.

הרכב עכשיו באחריותי, אני אמלא בו שמן תדיר ולא אחסוך 

תודה רבה

  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 31.7.2025 בשעה 22:14, sperial כתב:

לא הבנתי

 

בשרשור אחד אתה מתחיעץ לפני קניה, ובאותה שעה שואל לאחר קניה?

 

למה לא חיכית לתשובה בשרשור שלפני קניה?

 

המוכר ידע למה אינו מתחייב.

 

בתאריך 1.8.2025 בשעה 13:20, tan tan כתב:

פתיחת מנוע וניקוי יסודי עולה ככה

תעשה גוגל על פלאשינג ותראה את העלות של המוצר

תוסיף עוד קצת וזה המחיר שיקחו לך במוסך על העבודה 

 

בתאריך 1.8.2025 בשעה 01:17, Alf3 כתב:

פלאשינג לא יקר. סך הכל חומר ניקוי ששמים בשמן זול, מריצים אותו כמה דקות ואז מורידים.

ואז שמים שמן רגיל.

זאת אומרת, זה תהליך שעושים לפני טיפול החלפת שמן.

כמובן, רק אם צריך.

 

בתאריך 1.8.2025 בשעה 01:12, Buki כתב:

עלות מקסימלית של מה?

 

 

יש לכם ממליץ למוסך טוב ששווה לקחת אליו את הרכב לטפל בעניין הזה באזור הקריות/ חיפה?
מישהו אמין וישר

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...