Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

המיקום: צומת בית האלה וכביש 38,

אני [ מסומן באדום ] באתי לפנות מהכביש הקטן שהוא היציאה מתחנת דלק פז לכיוון כביש 375 ואז רציתי לפנות ימינה,

כביש  375 לכיוון השמאל  היה פקוק ולכן התכוונתי לפנות שמאלה ואז בין הרכבים לפנות הישר לשול הימני שהיה פנוי [לא פקוק],

מכיון שהיה רכבים לא ראיתי בדיוק היכן מתחיל השול ופניתי, השול התחיל כ5 מטרים לאחר הפניה,

פניתי ואז רכב משטרה [מסומן בתכלת ] שנסע בשול פגע בי מכיון שנכנסתי לשול,

אני נפגעתי בטמבון הימני, והוא בדלת,

מי אשם?

 

image.thumb.png.c6a5c3b5d526dd74502db7a4a37f763f.png

עריכה אחרונה על ידי אברהם א
פורסם

אם הבנתי נכון נהגת בשול, שזו עבירה. האם השוטר נהג כחוק? תלוי במשימתו, אבל נקודת המוצא שהוא היה בתפקיד.

קרוב לודאי 100% אשמתך. הנסתייגותֶהיא אם רכב המשטרה לא היה בתפקיד.

יש לך סרטון ממצלמת דרך ותמונות הרכבים אחרי התאונה במקומם והנזקים?

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 5 דקות, sperial כתב:

אם הבנתי נכון נהגת בשול, שזו עבירה. האם השוטר נהג כחוק? תלוי במשימתו, אבל נקודת המוצא שהוא היה בתפקיד.

קרוב לודאי 100% אשמתך. הנסתייגותֶהיא אם רכב המשטרה לא היה בתפקיד.

יש לך סרטון ממצלמת דרך ותמונות הרכבים אחרי התאונה במקומם והנזקים?

יש, אני יעלה בהמשך

פורסם

לפי גוגל, התיאור שלך לא מדוייק.

במקום שבו אתה פנית אל תוך 375 אין שני נתיבים. ההתפצלות לפניה ימינה ושמאלה מתרחשת בהמשך.

אם זה המצב, יש נתיב אחד שהיה פקוק, השתחלת דרכו לשול כדי לעקוף את הפקק כמה עשרות מטרים ולהגיע לפניה ימינה.

 

פנית לנתיב הלא נכון, נסעת בשול תוך קיפוח זכות, לא נתת ז"ק לדרך החוצה ונהגת בחוסר זהירות כי חשבת שאתה היחיד שנוסע בשול.

יתכן שלניידת יש אשם תורם, תלוי בנסיבות. אם זה יגיע לבית משפט לא ניתן לדעת מה יקבע השופט.

 

 

image.thumb.png.ba8b741e24470334007926560553d736.png

 

  • אהבתי 1
פורסם

הצילומים בגוגל מ-2011. אני לא מכיר את הצומת כיום. לכן צריך להמתין לסרטון ולצילומים.

בכל מקרה, נשמע כאילו פות"ש אשם בתאונה.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 12 דקות, sperial כתב:

הצילומים בגוגל מ-2011. אני לא מכיר את הצומת כיום. לכן צריך להמתין לסרטון ולצילומים.

בכל מקרה, נשמע כאילו פות"ש אשם בתאונה.

גם לי נראה שהצילום לא מעודכן, והתוואי שונה, הבעיה היא שמשום מה אחרי התאונה נכבה לי המצלמה, אבל התאונה מצולמת, אני יעלה בהמשך,

עריכה אחרונה על ידי אברהם א
פורסם

100% אשמתך.

קיפחת זכות של הסקודה שעמד בתור (ואת זכותו של כל מי שמאחוריו) והתכוונת, אפילו התחלת, לבצע עבירה של נסיעה בשול. חוץ מזה רכב המשטרה צפר, אם כי טיב הצפירה (צופר רגיל או סירנה) לא ברור מהסרטון, ואם היה בתפקיד היה רשאי לנסוע בשול (לפי תקנה 32(א)).

  • רעיון טוב! 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נראה תואם כמעט לגמרי את מה שכתבתי.

אין נתיב פניה ימינה במקום, הוא מתחיל רק בהמשך. פות״ש רצה לעקוף את הפקק מהשול ולחסוך כמה עשרות מטרים לנתיב הפניה שנפתח.

תמיד מפתיע אותי שאנשים שמחליטים לרדת לשול לא חושבים שאולי מישהו עשה זאת לפניהם ומניחים שהוא פנוי.

 

לפני 4 שעות, sperial כתב:

קיפחת זכות של הסקודה שעמד בתור

זה דווקא אין פה, לפחות לא מוסרית. אם היה משתלב לנתיב הרגיל, זה לא שונה מכל צומת עמוס שבו מישהו מאפשר לרכב להשתלב לפניו.

להפך, ניתן לטעון שהנהגים בפקק נכנסו לצומת חסום (משום מה בצומת T רבים שוכחים את החובה הזו).

הוא כן התכוון לקפח את זכותם של 3-4 רכבים לפניו בעקיפתם מהשול, אם מישהו מהם התכוון לפנות ימינה וחיכה יפה להתפצלות הנתיבים.

פורסם (נערך)

יש נהגים שחושבים ששול זה נתיב נסיעה לגיטימי בפקקים... כשאני למדתי תיאוריה לא מצאתי אזכור לכך, המצב השתנה?

 

לאיפה תכננת לנסוע? מה זה אומר שלא ראית את השול? 

אתה מנסה לעקוף טור מכוניות מימין, ורואים בבירור את הקו הצהוב בין הרכבים שחתכת. 

לא מצליח להבין מה חשבת. 

וגם אם נניח שחשבת שזה נתיב לפניה ימינה ולא שול (לא סביר), ממתי נכנסים לנתיב בלי לבדוק שהוא פנוי? 

 

עריכה אחרונה על ידי לב טוב

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם

מסכים בהחלט לביקורת עלי,

רק בשביל לאזן אכתוב שבחיים אני לא עוקף פקק בשול,  רק לא ראיתי בדיוק היכן מתחיל הנתיב פנייה, הייתי סבור שהוא מתחיל מול מקום הפנייה שלי, [לפי זכרוני הוא מתחיל כמה מטרים אחרי, ולא כמו התמונה שלדעתי היא לא מעודכנת,] מולי פקק של רכבים שרוצים לפנות לשמאל, כך שזכות קדימה לא תהיה לי בכלל כי האופק אף פעם לא יהיה פנוי, והנהג הישראלי לא בדיוק מפרגן למישהו זכות קדימה שלא מגיעה לו, אז בשביל שלא יחסמו אותי ויתעצבנו עלי סימנתי והתכוונתי ליסוע לימין, וחשבתי שהפנייה מתחילה שם,

דרך אגב לפי החוק מה אני אמור לעשות כשאין מצב שיהיה לי זכות קדימה כי הנתיב פקוק?

זה יכול לקרות בהרבה מקרים בכביש קטן לכביש פקוק לנתיב הרחוק ממך, לבקש מנהג זכות אפילו שלפי החוק אין לך זכות זה חוקי?

לפני 13 דקות, לב טוב כתב:

יש נהגים שחושבים ששול זה נתיב נסיעה לגיטימי בפקקים... כשאני למדתי תיאוריה לא מצאתי אזכור לכך, המצב השתנה?

אני ממש לא אחד מהנהגים האלה,

תקרא את הודעתי הקודמת,

אני נוהג כחוק בענין זכות קדימה וכדו', רק היה כאן סיטואציה מסובכת קצת,

  • אהבתי 1
פורסם

בסרטון רואים שמדובר בשול ולא בנתיב לפניה, ולו כיוון שהוא צר, ואני מניח שהנהג ראה את הקו הצהוב - תמרור 807 - וזיהה שמדובר בסימון של שול.

 

@Be roo לגבי כניסה לצומת לא פנוי - גם פות"ש עשה זאת. במדינות מתוקנות מקובל "ריץ'-רץ'" עם השתלבות נהגים משני המקורות, בארץ פחות מקובל, אם כי אני מכיר השתלבויות נתיבים (לא צמתים) בהם זה פועל יפה.

 

@אברהם א קרוב לודאי שאם היית משתלב בטור הממתינים לא היה קורה דבר, ואפילו אם שוטר היה קולט אותך הוא לא היה עורך דו"ח שכן גם הוא מבין את הסיטואציה הבעייתית. אבל החציה לשול היתה מיותר. יותר מזה, כיוון שמדובר בשול צר יתכן שממילא לא היית יכול לעקוף את הפקק. במקומות דומים אני נוסע בנתיב בצמוד לקו הצהוב עד התפצלות נתיב הפניה, ועובר אליו ברגע שמתאפשר, אבל בלי לנסוע בשול אפילו מטר.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 45 דקות, אברהם א כתב:

לפי זכרוני הוא מתחיל כמה מטרים אחרי, ולא כמו התמונה שלדעתי היא לא מעודכנת

לפי הוידאו שלך, אתה טועה. רואים בסוף בבירור שהוא מתחיל כ-15 מטרים בהמשך.

 

לפני 46 דקות, אברהם א כתב:

שזכות קדימה לא תהיה לי בכלל

נכון, אבל הסקודה נתן לך להשתלב, אתה בחרת לחצות את הנתיב ולא להשתלב בו.

היית צריך להשתלב בו, להתקדם עם הפקק 15 מטר ואז לעבור לנתיב הפניה.

 

קשה לראות אם סימון השול ברור לנהג מהזוית שלך, אתה יכול להסביר שחשבת שיש נתיב פניה מימין וניסית להשתלב אליו. אבל גם אז, זו אשמה שלך, כי אם יש נתיב נוסף להשתלב בו, עדיין אתה צריך להסתכל ימינה ולראות שהוא פנוי.

  • אהבתי 1
פורסם

פות”ש, האשמה ברורה.

למעשה, יש לך מקיף?

מה הנזקים אצלך? האם יצרו איתך קשר מהמשטרה בקשר לנזק?

רשמו לך דוח תנועה?

אננ תוהה האם למשטרה יש מחלקת תביעות יעילה או שמא מזניחים.....

 

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 21 דקות, tinoki כתב:

פות”ש, האשמה ברורה.

למעשה, יש לך מקיף?

מה הנזקים אצלך? האם יצרו איתך קשר מהמשטרה בקשר לנזק?

רשמו לך דוח תנועה?

אננ תוהה האם למשטרה יש מחלקת תביעות יעילה או שמא מזניחים.....

 

הנזקים אצלי הם בעיקר טמבון,

אצל המשטרה נזקי פח לסביבת הדלת הקדמית,

דו''ח אין, יצויין שדי לפליאתי השוטר היה אנושי לגמרי,

הוא אמר שהוא מוסר את הפרטים לביטוח והם יטפלו בהנ''ל, כך שהתביעות קשורות לביטוח, ולא למשטרה,

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...