Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8471 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מגבר עוצמה למערכות רכב הכוללת 3יציאות 860WATTS מבית היוצר של ענק האביזרים לרכבAudio gods שסידרת אודיו ליין שלו נחשבת כסדרת העלית בתחום מוצרי שמע לרכב. 280watts +280watts+יציאה לסאב וופר 300WATTS. המכשיר מצויד במערכת מיוחדת המגנה מפניי קצרים. שלט לשליטה על עוצמת הסאב וופר ומערכת ייחודית של CROSSOVER כל אלו ישמרו על המערכת וגם יגביר את עוצמות הצליל לגבהים בלתי מובנים כלל תוך שמירה והקפדה על איכות ניקיון וצליל מושלם וברור. MOSFET. STEREO . BASS BOOST קל ונוח להרכבה וכ"כ מתקנים מורשים וצוות מיומן עומד לרשותך בכל הארץ.

 

זה רשום פה:

http://shopping.walla.co.il/shopmind_sites/muzar/product.asp?pf_id=AB8600

 

 

 

קורא MP3 ללא צורך בתיקיות מיוחדות(כי הוא לא קורא אותן)

קורא דיסקים צרובים

MP3 CD playback CD-R/RW playback

שליטה דיגיטלית מלאה מהרדיו

וכן משלט אלחוטי !!!

 

פנל LCD דיגיטלי עם תצוגה מלאה ורחבה

פאנל "נופל"

תצוגה מוארת צבעונית יפיפייה(אם אתם חושבים ככה אז סבבה, את התצוגה במקום טיפה מואר, אפילו קצת קרני שמש קשה מאוד לראות!!!) לנוחות מרבית

טעינת דיסקים אלקטרונית אוטומטית

כולל EPS – בולם זעזועים למניעת קפיצת הדיסק(איזה בולם איזה נעליים)

מערכת הגברת בסים ייחודית DSL

RCA כניסה למכשור חיצוני, כגון מיני דיסק, נגן MP3,

טייפ מנהלים, ווקמן וכו'

RMS - עוצמת רמקולים נקייה של4 x 30W (בקושי סוחב רמקולים מקוריים של רנו 19 אז אני בספק אם הנתון הזה נכון).

 

זה רשום פה:

 

http://shopping.walla.co.il/shopmind_sites/electro_tech/product.asp?pf_id=RQSLMP5

 

לאחר שבועיים של עבודה לא קשה במיוחד הרדיו כבר "נדלק" על דיסק ולא רוצה להחזיר אותו.

 

כל זה נאמר מניסיון אישי שלי עם המכשיר (אומנם לא ברכב שלי אבל ברכב של דודה שלי זה גם נחשב אני התעסקתי הרבה עם המכשיר).

 

למרות שחברי הפורום ציינו את זה כבר מיליון פעם אני חוזר ואומר:

 

אל תאמינו לכל השטויות שמספרים לכם!!!

פורסם
מגבר עוצמה למערכות רכב הכוללת 3יציאות 860WATTS מבית היוצר של ענק האביזרים לרכבAudio gods שסידרת אודיו ליין שלו נחשבת כסדרת העלית בתחום מוצרי שמע לרכב. 280watts +280watts+יציאה לסאב וופר 300WATTS. המכשיר מצויד במערכת מיוחדת המגנה מפניי קצרים. שלט לשליטה על עוצמת הסאב וופר ומערכת ייחודית של CROSSOVER כל אלו ישמרו על המערכת וגם יגביר את עוצמות הצליל לגבהים בלתי מובנים כלל תוך שמירה והקפדה על איכות ניקיון וצליל מושלם וברור. MOSFET. STEREO . BASS BOOST קל ונוח להרכבה וכ"כ מתקנים מורשים וצוות מיומן עומד לרשותך בכל הארץ.

 

זה רשום פה:

http://shopping.walla.co.il/shopmind_sites/muzar/product.asp?pf_id=AB8600

 

 

 

קורא MP3 ללא צורך בתיקיות מיוחדות(כי הוא לא קורא אותן)

קורא דיסקים צרובים

MP3 CD playback CD-R/RW playback

שליטה דיגיטלית מלאה מהרדיו

וכן משלט אלחוטי !!!

 

פנל LCD דיגיטלי עם תצוגה מלאה ורחבה

פאנל "נופל"

תצוגה מוארת צבעונית יפיפייה(אם אתם חושבים ככה אז סבבה, את התצוגה במקום טיפה מואר, אפילו קצת קרני שמש קשה מאוד לראות!!!) לנוחות מרבית

טעינת דיסקים אלקטרונית אוטומטית

כולל EPS – בולם זעזועים למניעת קפיצת הדיסק(איזה בולם איזה נעליים)

מערכת הגברת בסים ייחודית DSL

RCA כניסה למכשור חיצוני, כגון מיני דיסק, נגן MP3,

טייפ מנהלים, ווקמן וכו'

RMS - עוצמת רמקולים נקייה של4 x 30W (בקושי סוחב רמקולים מקוריים של רנו 19 אז אני בספק אם הנתון הזה נכון).

 

זה רשום פה:

 

http://shopping.walla.co.il/shopmind_sites/electro_tech/product.asp?pf_id=RQSLMP5

 

לאחר שבועיים של עבודה לא קשה במיוחד הרדיו כבר "נדלק" על דיסק ולא רוצה להחזיר אותו.

 

כל זה נאמר מניסיון אישי שלי עם המכשיר (אומנם לא ברכב שלי אבל ברכב של דודה שלי זה גם נחשב אני התעסקתי הרבה עם המכשיר).

 

למרות שחברי הפורום ציינו את זה כבר מיליון פעם אני חוזר ואומר:

 

אל תאמינו לכל השטויות שמספרים לכם!!!

 

 

אנחנו כרגיל מזהירים, חבל שאנשים פשוט לא מקשיבים . . .

מי שקונה בזול משלם אח"כ יותר . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

כבר כל כך הרבה פרסומים כאלו (מוואלה ונטאקשן) פירסמנו בפורום.

כל כך הרבה שטויות שלהם כבר ראיתי פה שחשבתי שאנשים כבר יקחו את הפרסומים שלהם בחשדנות (כי הכל בלוף גדול).

פורסם

חבר שלי נפל פה גם כן. סאב שהלך לעולמו אחרי כחודש

מגבר שנשרף כבר 15 פעמים (אודיו גודס)

מה אפשר להגיד .. לפחות השירות אמין :)

המוצרים - חרא

פורסם

בתור אחד שמחזיק את הרדיו דיסק הזה..

 

אני אומר שאני מרוצה מאוד ממנו.

הוא קורא תקיות באופן מהיר, אין לי כמעט delay בין שיר לשיר.( בניגוד לכמה pioneer שאני מכיר שיש להם delay של כמה דקות טובות..)

 

מה הבעיה, המתקין הדפוק שהתקין לי את הרדיו דיסק קיצר בין הכבלים ושרף לי את היציאה של line out , ואני צריך למצוא זמן לנסוע עד תל אביב בשביל זה למעבדה.

 

אגב המחיר שהם נותנים באתר זה סתם מחיר, 2500 שקל אתה קונה אחלה רדיו דיסק של סוני וכ"ו.

אני קניתי אותו במכרז לפני כחודשיים במחיר של 650 שקל, שווה כל שקל.

 

בקשר לaudio gods, יש לי גם אותם, קדמיים, לא משהו בכלל..

כן, יש לי זבל סיני באוטו ואני גאה בזה

פורסם
בתור אחד שמחזיק את הרדיו דיסק הזה..

 

אני אומר שאני מרוצה מאוד ממנו.

הוא קורא תקיות באופן מהיר, אין לי כמעט delay בין שיר לשיר.( בניגוד לכמה pioneer שאני מכיר שיש להם delay של כמה דקות טובות..)

 

מה הבעיה, המתקין הדפוק שהתקין לי את הרדיו דיסק קיצר בין הכבלים ושרף לי את היציאה של line out , ואני צריך למצוא זמן לנסוע עד תל אביב בשביל זה למעבדה.

 

אגב המחיר שהם נותנים באתר זה סתם מחיר, 2500 שקל אתה קונה אחלה רדיו דיסק של סוני וכ"ו.

אני קניתי אותו במכרז לפני כחודשיים במחיר של 650 שקל, שווה כל שקל.

 

בקשר לaudio gods, יש לי גם אותם, קדמיים, לא משהו בכלל..

 

סבבה, העיקר שאתה מרוצה . . .

אני מעדיף להיות ה"פראייר" ולשלם 3K ש"ח על רדיו דיסק ולישון טוב בלילה כשאני יודע שמחר בבוקר הוא יעבוד לי שוב . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
בתור אחד שמחזיק את הרדיו דיסק הזה..

 

אני אומר שאני מרוצה מאוד ממנו.

הוא קורא תקיות באופן מהיר, אין לי כמעט delay בין שיר לשיר.( בניגוד לכמה pioneer שאני מכיר שיש להם delay של כמה דקות טובות..)

 

מה הבעיה, המתקין הדפוק שהתקין לי את הרדיו דיסק קיצר בין הכבלים ושרף לי את היציאה של line out , ואני צריך למצוא זמן לנסוע עד תל אביב בשביל זה למעבדה.

 

אגב המחיר שהם נותנים באתר זה סתם מחיר, 2500 שקל אתה קונה אחלה רדיו דיסק של סוני וכ"ו.

אני קניתי אותו במכרז לפני כחודשיים במחיר של 650 שקל, שווה כל שקל.

 

בקשר לaudio gods, יש לי גם אותם, קדמיים, לא משהו בכלל..

 

כמה זמן יש לך אותו?(הרדיו דיסק)

פורסם

תשמע, הגנבים לא אכפת להם 3K או 15K או 500 שקל, הם רודיצם רדיו דיסק, אז לפחות משקיעים באחד שלא יכאיב לכיס..

 

 

 

ויש לי את הרדיו דיסק בערך חודשיים

כן, יש לי זבל סיני באוטו ואני גאה בזה

פורסם

ב 650 ש"ח מקבלים מכשיר ששווה 650 ש"ח.

 

אם מישהו חושב שאפשר להרים מערכת שתישמע טוב עם מכשיר שכזה הוא טועה לחלוטין.

מאוד מומלץ להתרחק מציוד סיני זול (Audio Gods לדוגמה), מקבלים בדיוק מה שמשלמים עליו ואין כאן שום מציאה.

Leon Cupra 2009

פורסם

מה לעשות שאני לא מפוצץ בכסף וקניתי הכל זבל סיני ואפשר להגי דשאני מרוצה ממנו..

השקעה של 1000 שקל:

שני מגברים

רמקולים אחוריים 6+9

רמקולים קדמיים

רדיו דיסק

הכל חדש מהחברה.

 

איכות לא סוף הדרך אבל אני לא מתכנן לפתוח מועדון בתוך האוטו, מה שכן האוטו משמש אותי לנסיעות קצרות ולא תכופות.

 

גנב פורץ לאוטו, לוקח הכל , הפסד שלו, ניראה אם הוא יציליח למכור משהו.. :lol:

 

במצבי הכלכלי אני מוכן לתפשר על איכות.

 

חבר שלי השקיע מיטב כספו, קרוב ל40000 אלף שקל,רמקולים, רדיו דיסק, סאבוופרים, טווטרים, אקוליזיר וכ"ו , הכל ירד לטמיון בגלל גנב בן זו**.

 

היום הוא שם רדיו דיסק פשוט, רמקולים פשוטים וזהו.

כן, יש לי זבל סיני באוטו ואני גאה בזה

פורסם
מה לעשות שאני לא מפוצץ בכסף וקניתי הכל זבל סיני ואפשר להגי דשאני מרוצה ממנו..

השקעה של 1000 שקל:

שני מגברים

רמקולים אחוריים 6+9

רמקולים קדמיים

רדיו דיסק

הכל חדש מהחברה.

 

איכות לא סוף הדרך אבל אני לא מתכנן לפתוח מועדון בתוך האוטו, מה שכן האוטו משמש אותי לנסיעות קצרות ולא תכופות.

 

.

 

תשמע, יכול להיות שבגלל השיקולים שלך החלטת שזה מספק אותך.

אפילו בלי להיכנס לאוטו אני יכול להגיד לך ששומעים נורא , אבל זה לפחות לטעמי.

 

ביומיים האחרונים ייצא לי לשמוע קרוב ל 15 HU ומשהו כמו 10 6X9 , אני אכתוב חוויות בקרוב ואז תבין יותר טוב למה אני מתכוון.

Leon Cupra 2009

פורסם
אני מוכן להתערב שכל הHU נשמעו אותו דבר ואם אתה אומר שלא אז 10K$ מחכים גם לך.

 

אני לא מבין איל

אתה טוען שרמת האיכות שכל הדיוניט מוציא. כימעט זהה והאוזן שלנו לא יכולה להבדיל ?

או שמדובר פה רק ברמה מסויימת של הדיוניט שבהם כבר ההבדלים מיזעריים ורק בהם אי אפשר להבדיל?

×
×
  • תוכן חדש...