Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברכות על האתר!

נראה מרשים ביותר.

 

 

שני דברים שהייתי משפר:

  1. הסאונד של הכניסה - ניתן להגביל אותו לזמן מסויים, נניח 30 שניות.
  2. גלריית התמונות - זה מצויין שיש גלריית תמונות ראלי באתר. אולם רצוי להפריד בין תמונות שצולמו בארץ ושייכים לספורט המוטורי ש-ל-נ-ו, לבין תמונות מהעולם. לתשומת לבכם.

חוץ מזה, כמו שאמרתי - מזל טוב, והכי חשוב - עלו והצליחו.

 

בברכה,

צבי הלוי.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כן דני - מה זה הרעש הזה...

 

אתה יודע באילו שעות אני גולש! אישתי רוצה לרצוח אותי כי הילד בא למחשב לראות.

ועוד דבר - שגמליאל יקפוץ אלי להקליט סאונד אמיתי - כלומר:

של ה S16 שלי ב 7000 סל"ד...

:-P

אלון

פורסם

זהו עכשיו אני מבין, בגילי המופלג אכי כבר לא שומע כלום, כל הזמן חשבתי שיש יתוש בבית

 

עכשיו קלטתי למה השכנים נועצים בי עינייים מזרות אימה.

מירוצי מכוניות

פורסם
כן דני - מה זה הרעש הזה...

 

אתה יודע באילו שעות אני גולש! אישתי רוצה לרצוח אותי כי הילד בא למחשב לראות.

ועוד דבר - שגמליאל יקפוץ אלי להקליט סאונד אמיתי - כלומר:

של ה S16 שלי ב 7000 סל"ד...

:-P

אלון

אלון

תעבירו לי סאונדים סבבה ובכיף למה לא,

רק לא של מכסחת דשא בשם S16.

סתם אני צוחק

האי מייל שלי הוא:

[email protected]

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכל חברי עמותת נהגי המירוצים שכותבים כאן ,

 

 

רציתי לדעת האם למישהו מכם יש מידע מה קרה לאתר שלנו irda הוא כבר שבועיים - שלושה לא זמין , מה קורה שם ?

 

 

אשמח לשביב מידע ממישהו שיודע :?

פורסם

איך העמותה תפעל לקידום הספורט?

לאיפה הולך הכסף?

 

ודבר אחד אחרון.. איזה מרוצים לעזאזל יש בארץ שצריך להקים עמותה?!?!

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם
איך העמותה תפעל לקידום הספורט?

לאיפה הולך הכסף?

 

ודבר אחד אחרון.. איזה מרוצים לעזאזל יש בארץ שצריך להקים עמותה?!?!

 

בשביל שיתחילו להיות מרוצים בארץ, צריך עמותה שתלחץ על הרשויות בצורה חוקית ואינטנסיבית(זאת לפחות דעתי). אנשים שיקשור ביינינו(אוהבי הנהיגה) ובין הרשויות השונות. אלה שלא סתם אומרים המדינה זבל בגלל שאין ספורט מוטורי. אלא מנסים לשנות ולהפוך את החלום למציאות.

 

לפני מס' חודשים היה אמור להיות המרוץ DRAG (אם אני לא טועה) החוקי הראשון. היוזמה וההוצעה לפועל באו מצד הארגון הזה(לא?!). היו כבר אימונים, הכנות ואפילו פרגון קל מצד התקשורת שפרסמה את העניין בחדשות.

בסופו של דבר, אחרי שהוסדר העניין עם המשטרה, מד"א ומכבי האש, איזה חבר כנסת החליט שעדין אין תקנות מסודרות ולכן לא נתן אישור למרוץ. הכל התבטל.

 

תקנו אותי אם אני טועה בעניין המרוץ.

פורסם

על הרשות המחוקקת והמבצעת.

לפי מיטב זכרוני, האירוע DRAG שהיה אמור להיות התבטל בסופו של דבר בגלל שלא היו תקנות ברורות לגבי נושאים שונים בארוע, למשל נושא הבטיחות. לא סתם מזמינים משטרה מד"א ומכבי אש. בכל ארוע אמורות להיות תקנות האמורות לצמצם את האפשרות לנזק כלשהו.

כל השיחות האלה בפורומים ובתגובות לכתבות באינטרנט, לא נותנות את האפקט הדרוש. לעומת זאת, התארגנות מסודרת יכולה להראות לגופים הקשורים לעניין, שיש עניין לציבור בפיתוח ענף הספורט הזה, שאנשים מעוניינים לצפות ולהשתתף בפעילויות האלה ושיש צורך להשקיע בזה זמן. בוסף, בגוף רשמי קיימים דוברים בתקשורת, אנשי קישור בין החברים בעמותה לגופים כמו הכנסת, המשטרה וכו.. כך קל יותר להניע עניינים

פורסם
על הרשות המחוקקת והמבצעת.

לפי מיטב זכרוני, האירוע DRAG שהיה אמור להיות התבטל בסופו של דבר בגלל שלא היו תקנות ברורות לגבי נושאים שונים בארוע, למשל נושא הבטיחות. לא סתם מזמינים משטרה מד"א ומכבי אש. בכל ארוע אמורות להיות תקנות האמורות לצמצם את האפשרות לנזק כלשהו.

כל השיחות האלה בפורומים ובתגובות לכתבות באינטרנט, לא נותנות את האפקט הדרוש. לעומת זאת, התארגנות מסודרת יכולה להראות לגופים הקשורים לעניין, שיש עניין לציבור בפיתוח ענף הספורט הזה, שאנשים מעוניינים לצפות ולהשתתף בפעילויות האלה ושיש צורך להשקיע בזה זמן. בוסף, בגוף רשמי קיימים דוברים בתקשורת, אנשי קישור בין החברים בעמותה לגופים כמו הכנסת, המשטרה וכו.. כך קל יותר להניע עניינים

למה אתה חושב שהרשויות הנ"ל ישימו על העמותה? ועדיין לא אמרת איזה גופים בדיוק!!!

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

אז איך בדיוק אתה רוצה להזיז דברים?

מזל שלא כל אחד יוצא מנקודת הנחה כמו שלך.

במצב הנוכחי במדינה באמת קל להם "לא לשים" על העמותה או על הציבור שהיא מייצגת, אבל לאט לאט, עם הזמן, הציבור הזה יגדל ויצבור תודעה ציבורית לנושא.

ואז, יהיה להם קצת יותר בעייתי להתעלם מכולם.

הגופים שעליהם הוא דיבר אני מניח, הם הגופים האחראיים לחקיקה של דברים הקשורים לנושא התחבורה -

משרד התחבורה למשל, עומד בראש הגופים האלו.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png


×
×
  • תוכן חדש...