Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

תמו 3 שנים עם יונדאי איוניק בליסינג מהעבודה, ואני מתלבט לגבי המחליפה.

האופציות ההיברידיות הן נירו, אילנטרה, קורולה וקונה.

מבחינת התצורה - מעדיף את הקונה או הנירו.

אשמח להמלצות, בהתחשב בעיקר בפרמטרים של בטיחות ונוחות, אבל גם אבזור ובעיקר מערכת המולטימדיה והחיבור לטלפון (באיוניק מהדגם האחרון החיבור לאפליקציות היה הרבה פחות נוח מהדגם הקודם שהיה מצויד בסים עצמאי, וחייב חיבור חוטי בכל פעם, והבעיה העיקרית הייתה שלא ניתן להקליד בעברית - לא בחיבור פיזי ולא בחיבור BT, וקשה מאד לחפש כך אנשי קשר לחיוג).

 

אם לדעתכם כדאי לשקול רכב קטן יותר כמו ארונה או סקודה סקאלה  (שעלותו נמוכה יותר) - אשמח גם להמלצה.

פורסם

למה היברידי יש הגבלת דלק?

אני מזמן העברתי את אנשי הקשר לאנגלית. סמסים ווצאפ גם לרוב באנגלית ואז אפשר להשתמש בפיקוד קולי (AA).

הבעיה היחידה היא מקומות לא נפוצים בוויז, אני משתדל להכניס את היעד לפני הנסיעה.

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

לחבר טוב שלי נגנבה נירו בת שנה ( צורה חדשה), בכסף שקיבל מהביטוח הוא קנה יונדאי קונה שעולה כ 10 אלפים₪ פחות ומרוצה יותר מאשר מקיה - מבחינתו הרכב יותר נוח ויותר שקט.

  • מעניין 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אם היברידי, הייתי לוקח את הקונה, היא נהנית מהטבת שווי שימוש של 500 שח.

אני מאוד אוהב את הרכבים של VAG.

הארונה מאוד צפופה, אבל מאובזרת היטב.

הסקאלה מרווחת, אך האבזור דל: בקרת אקלים חד אזורית וללא קיפול חשמלי למראות.

הקאמיק מאוד פופולארי בציי רכב, הוא יותר מרווח ויותר מאובזר.

פורסם
לפני 5 שעות, borsood כתב:

למה היברידי יש הגבלת דלק?

 

כי הוא פחות מזהם

לפני שעתיים, mottis כתב:

אם היברידי, הייתי לוקח את הקונה, היא נהנית מהטבת שווי שימוש של 500 שח.

 

הנירו לא נהנית מאותה הטבה?

פורסם
לפני 9 שעות, AmosC כתב:

האופציות ההיברידיות הן נירו, אילנטרה, קורולה וקונה.

אישית הייתי בוחר בקונה, בעיקר בגלל עיצוב פנימי שמרגיש מאוד 'פתוח'. 

אלנטרה וקורולה, עד היום אני מחפש את ההבדלים האמיתיים ביניהן, לא חושב שהייתי מעדיף אחת מהן על פני הקונה או הנירו. 

הנירו חביב, לא מוצא בו ממש חסרונות, ועדיין אישית הייתי יוצא עם הקונה. 

  • אהבתי 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

לא נסעתי בקונה או בנירו החדשות.

אלנטרה - תא מטען ענק אבל עם פתח הטענה מאוד צר.

מושב אחורי טוב, מרווח.

מושב נוסע נמוך.

 

כל ההיבירידות אמורות לקבל 500 שח הנחה. שים לב שהמחיר של השווי מס צמוד מדד, והמדד יפה בשנתיים האחרונות.

שנה שעבר שההנחה של ה500 גם קיבלה הצמדה למדד, ככה שהפכה לאיזה 540שח. לא סגור על המיסוי השנה.

פורסם

תודה על כל העזרה עד כה.

באמת מתלבט בין הקונה לנירו. היום הלכתי לראות את שתיהן, אבל בשתיהן זה דגם מאובזר יותר מזה של הליסינג.

בשתי הסוכנויות היו הרבה פחות סבלניים כששמעו שאני בודק בשביל ליסינג ולא לקנייה (לא שזה מפתיע, אבל בכל זאת...).

הישיבה בקונה הייתה נוחה יותר, אם כי גם בנירו גבוהה וטובה. גם החלל הפנימי נעים יותר. ביונדאי טענו שהקונה היא SUV והנירו לא; לא יודע אם זה נכון או אם משמעותי.

 

מה לגבי הבטיחות? בקונה אני רואה שפחות כריות אוויר, אבל לא יודע עד כמה זה משמעותי.

יש הבדלים בין המנועים של שתיהן?

לגבי אבזור בגרסת הליסינג - יש הבדלים בין שתיהן? בשתיהן החיבור אלחוטי ל-waze ולשאר? יש הבדל בגרסאות האנדרואיד אוטו ביניהן?

 

פורסם

אחרי שמתרגלים לשיקוף הטלפון (Android Auto/Apple VarPlay), מבינים שמערכות מוליטמידיה בהתקנה מקומית עפ סים מובנה סובלות מממשק לא אפוי.

ברעב המכוניות המודרניות יש שיקוף לטלפון...

פורסם (נערך)
לפני 18 שעות, mottis כתב:

אחרי שמתרגלים לשיקוף הטלפון (Android Auto/Apple VarPlay), מבינים שמערכות מוליטמידיה בהתקנה מקומית עפ סים מובנה סובלות מממשק לא אפוי.

ברעב המכוניות המודרניות יש שיקוף לטלפון...

מזה שלוש שנים שאני מנסה להתרגל ל-Android Auto, בינתיים ללא הצלחה ...

אם יש כאן במקרה פורום גם לנושא הזה - אשמח לדעת על כך כדי להתייעץ שם.

עריכה אחרונה על ידי AmosC
פורסם

סקודה סקאלה פחות מומלץ - נוחות ואיבזור פחותים.

 

דווקא סיאט ארונה כן מומלץ להוסיף לרשימה. יש אבזור לא רע גם ברמת הגימור הבסיסית.

הוא פחות גדול מהיונדאי קונה, אבל לא ציינת כמה זה חשוב.

הייתי לוקח גם אותו לנסיעת-מבחן.

 

לגבי נסיעות-מבחן - אני מניח שאתה שכיר בחברה.

במקרה הזה, מציע שתפנה לקצין הרכב או לחברת הליסינג ותאם נסיעת-מבחן ישירות איתם, או דרכם.

ככה, יש מצב שנציגים יגיעו אליך למקום העבודה עם הרכבים, ותוכל לנסוע ולהשוות.

 

הם יכולים גם לתת לך טלפון של גורם אצל היבואן ותוכל לתאם איתו.

זה יקרה לא דרך הסוכנויות/אנשי המכירות שלהם.

 

בהצלחה

פורסם
לפני שעתיים, ntd כתב:

סקודה סקאלה פחות מומלץ - נוחות ואיבזור פחותים.

 

דווקא סיאט ארונה כן מומלץ להוסיף לרשימה. יש אבזור לא רע גם ברמת הגימור הבסיסית.

הוא פחות גדול מהיונדאי קונה, אבל לא ציינת כמה זה חשוב

הקאמיק מהווה פשרה בין האבזור של הארונה למרווח של הסקאלה.

לפני שעתיים, ntd כתב:

לגבי נסיעות-מבחן - אני מניח שאתה שכיר בחברה.

במקרה הזה, מציע שתפנה לקצין הרכב או לחברת הליסינג ותאם נסיעת-מבחן ישירות איתם, או דרכם.

ככה, יש מצב שנציגים יגיעו אליך למקום העבודה עם הרכבים, ותוכל לנסוע ולהשוות.

 

הם יכולים גם לתת לך טלפון של גורם אצל היבואן ותוכל לתאם איתו.

זה יקרה לא דרך הסוכנויות/אנשי המכירות שלהם.

לקראת 2017 לפני שבחרתי באוקטביה הראשונה שלי כרכב ליסינג מהעבודה - קצין הרכב תיאם לי נסיעת מבחן, הגיע אלי לעהודה נהג עם אוקטביה ואמר שיש לי שעה לנסוע איתו לכל מקום שארצה.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 3 שעות, ntd כתב:

 

לגבי נסיעות-מבחן - אני מניח שאתה שכיר בחברה.

במקרה הזה, מציע שתפנה לקצין הרכב או לחברת הליסינג ותאם נסיעת-מבחן ישירות איתם, או דרכם.

ככה, יש מצב שנציגים יגיעו אליך למקום העבודה עם הרכבים, ותוכל לנסוע ולהשוות.

 

הם יכולים גם לתת לך טלפון של גורם אצל היבואן ותוכל לתאם איתו.

זה יקרה לא דרך הסוכנויות/אנשי המכירות שלהם.

 

תודה, זה רעיון טוב; אנסה.

פורסם
לפני 4 שעות, AmosC כתב:

מזה שלוש שנים שאני מנסה להתרגל ל-Android Auto, בינתיים ללא הצלחה ...

אם יש כאן במקרה פורום גם לנושא הזה - אשמח לדעת על כך כדי להתייעץ שם.

אוף טופיק או אודיו. אולי שווה באמת שרשור אנדרואיד אוטו.

אנדרואיד אוטו זה הדבר. הבאסה היחידה שלי לא עובד חיפוש קולי דרך הוויז בעברית בלי לנתק את המכשיר.

חייב לציין שכל המערכות שמתקינים בארץ היבואן עצמו כקומבינה, הן גם לרוב עם מסכים באיכות נמוכה, גם עם כל מיני סימים מוזרים והבונוס שהן גם מתות די מהר.

אני בטוח שאם נבחן מערכת שמותקנת בקו הייצור, הכל שם יהיה קצת יותר איכותי, בדגש על מה שלא רואים - מעגלים ושאר רכיבים אלקטרוניים, בטח גם HEAT SINK. יודע כמה עולה כל נגד או קבל שהיצרן מצהיר שהוא יודע לעבוד גם בטמפ גבוהות 45C ומעלה, גם נמוכות -20C וגם מתחייב לאורך חיים מסויים??

  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...