Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל ה"גיפונים" שהם לא באמת 4*4 אין יתרון משמעותי בשטח על משפחתית רגילה.

אם אתה חושש מצריכת דלק. מחפש משפחתית חסכנית. רק תוודא שגובה הגחון שלה לא נמוך.

 

אתה יכול להכנס גם את xv למשוואה. הוא קצת יותר חסכני בדלק ועדיין מתאים לשטח מתון.

  • רעיון טוב! 1

.

פורסם
לפני שעה, om2 כתב:

לכל ה"גיפונים" שהם לא באמת 4*4 אין יתרון משמעותי בשטח על משפחתית רגילה.

אם אתה חושש מצריכת דלק. מחפש משפחתית חסכנית. רק תוודא שגובה הגחון שלה לא נמוך.

 

אתה יכול להכנס גם את xv למשוואה. הוא קצת יותר חסכני בדלק ועדיין מתאים לשטח מתון.

מרווח גחון טוב יותר ברוב המקרים, וזה כל מה שצריך בשביל קמפינג בסיסי.

אפשר לעשות גם עם פריווט בהרבה מקרים, אבל ה-5-10 ס״מ הנוספים משרים בטחון.


בדגם 2024 של הדאסטר (שעוד לא הגיע לארץ) יש 20 סמ מרווח גחון שזה יותר חביב מ17 ביאריס קרוס, 17.5 בויטארה אבל פחות מה-XV עם 22.

אם הנסיעה בשטח זה משהו שיקרה על בסיס קבוע והמהמורות רציניות, עדיף להתקין מגן גחון.

פורסם
לפני שעתיים, Yoram55 כתב:

חשוב לי גם החסכון בדלק לכן חושש מפורסטר

על איזו נסועה שנתית אנחנו מדברים. צריך לשים דברים בפרופורציות וגם לעשות סדרי עדיפויות.
אולי ההפרש בצריכת הדלק הסתכם ב2000-3000 שקלים בשנה?
אם עלות דלק נוספת של 2000-3000 שקל בשנה שזה פחות מ-300 שקלים בחודש הם משהו שאתה לא מוכן לסבול כדי לנסוע ברכב שיכול לנסוע בקצת יותר משבילים מאתגרים אז בסדר, אל תקנה פורסטר.
אנחנו לא יודעים את הפרטים הללו וסדרי העדיפויות.

יש דברים אחרים גם שצריך לשקלל. סחירות, אמינות, מחירי ביטוח, בטיחות, דברים שמשפיעים גם על עלות האחזקה הכוללת ועל איכות המוצר שאתה מקבל. אל תשכח אותם, צריכת דלק זה לא הכל.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...