Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ספורט משפחתי במקום BRZ עד 300K


פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לפני שנה וחצי קניתי ברז אוטומטית שהייתה הדיילי שלי ושל אישתי. אנחנו גרים בתל אביב, אני נוסע לעבודה בקורקינט והיא באוטובוס ככה שרוב הזמן האוטו בחניה.

ההסכם היה שכשנכנס להריון אני אומר ביי ביי לברז (מוגזם ש2 רכבים יישבו בחניה רוב הזמן ועוד לשלם 700₪ לחודש על חניה נוספת וגם שכבר לא ייצא לנו כמעט לנהוג בלי עוד ילד באוטו וזה אמנם אפשרי בברז אבל יחסית מגביל, במיוחד בהתחלה).

 

בקיצור, הגיע הזמן ואני מחפש מחליפה.. יכול למתוח תקציב עד 300K אבל עדיף איזור ה250K… שתהיה ספורטיבית ואוטומטית. אפשר יד שנייה בת שנתיים שלוש גג אבל עדיפות  לחדשה.

 

חשבתי על לקסוס IS300 ואלפא רומיאו ג׳וליה הנעה אחורית. חשבתי גם על סדרה 3 אבל צריך לראות איך ומה מסתדר בתקציב.

אם סדרה 1 עדיין הייתה הנעה אחורית זה היה כיף, אבל לא 😐

I30N - קשה לי עם התא נוסעים

עריכה אחרונה על ידי AsafRS
פורסם

השאלה אם אתה בכלל צריך להגיע ולמקסם את התקציב הזה

תקנה אוקטביה RS בת שנתיים, כבר איבדה די הרבה מהמחיר בזמן הזה, מאוד מרווחת, וכבונוס תוכל לעדכן תכנה ולהעלות לכ300 כ"ס~ די בקלות.

לחילופין, קופרה פורמנטור \ אטקה.

 

אני כן אגיד לך ש3 ילדים זה גבולי מאוד באוקטביה, כששלושתם עוד בכסאות (4 - 2 ו0)

  • אהבתי 1

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם
לפני 13 שעות, avizaz כתב:

השאלה אם אתה בכלל צריך להגיע ולמקסם את התקציב הזה

תקנה אוקטביה RS בת שנתיים, כבר איבדה די הרבה מהמחיר בזמן הזה, מאוד מרווחת, וכבונוס תוכל לעדכן תכנה ולהעלות לכ300 כ"ס~ די בקלות.

לחילופין, קופרה פורמנטור \ אטקה.

 

אני כן אגיד לך ש3 ילדים זה גבולי מאוד באוקטביה, כששלושתם עוד בכסאות (4 - 2 ו0)

 

לפות"ש יש 3 ילדים?

 

בכל מקרה אוקטביה rs נראית לי המלצה מצויינת. גם מרווחת מהלקסוס

פורסם

יש לי AUDI A4 45 קוואטרו ואני מאוד מרוצה ממנה ! 

מפנקת וזריזה

סביב ה200 ~220 תיכנס לך שנת 22

המלצה שלי היא לך תעשה סיבוב במה שאתה מעוניין ותבחר לפי זה.

אני בזמנו התלבטתי בין הIS300 סדרה 3 שהייתי צריך לרדת בשנתון יחסית בשביל שתכנס לי (330E) והA4 

והכי אהבתי את האודי , הרבה כוח זמין נוחה מאוד לנסיעה ומאוד מאובזרת.

פורסם

מחשבה מחוץ לקופסא:

רוצה ספורט אמיתי ?

קאדילק cts-v מודל 2019-2020 יכול להשאיר לך עודף.

חדשה היתה עולה מעל 600 אלף שקל אבל עם שוק ברצפה היום היא עולה פחות משליש.

תקבל רכב מנהלים מפנק עם כל התוספות, אבל מתחת למכסה המנוע יש לך מנוע של קורבט (קצת מיושן) אבל עם 640 כ"ס וכמעט 90 קג"מ שמחוברים להנעה אחורית ודיפרנציאל מוגבל החלקה.

מינוסים- לא הרבה יודעים לטפל בה, יש מחסור בחלקי חילוף זמינים ותצטרך לתדלק רק 98, אבל גם בברז שלך כך שזה לא חדש לך ואני בטוח שיש לך כבר רשימת תחנות דלק מומלצות עם 98 במחירים סבירים.

מאחור מספיק מקום לכל הילדים כולל בוסטרים\ כסאות תינוק.

בבגאז מספיק מקום לכל צורך שיבוא כולל טיולים ארוכים עם המשפחה.

שווה מחשבה וחיפוש, ועכשיו אם תסלחו לי אני הולך לחשוב על בייסבול :-) 

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 4 שעות, razi_pazi כתב:

 

לפות"ש יש 3 ילדים?

 

בכל מקרה אוקטביה rs נראית לי המלצה מצויינת. גם מרווחת מהלקסוס

דיברתי על עצמי, ונתתי דוגמה לכמה הרכב מרווח, הופתעתי לרעה כשהבנתי שאי אפשר לשים 3 כסאות ברכב - 1 מקדימה ו2 מאחורה בצדדים, מבוגר לא נכנס באמצע.

 סך הכל הסברתי מה המגבלה :)

  • רעיון טוב! 1

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם
לפני 6 שעות, Roycohen1979 כתב:

מחשבה מחוץ לקופסא:

רוצה ספורט אמיתי ?

קאדילק cts-v מודל 2019-2020 יכול להשאיר לך עודף.

חדשה היתה עולה מעל 600 אלף שקל אבל עם שוק ברצפה היום היא עולה פחות משליש.

תקבל רכב מנהלים מפנק עם כל התוספות, אבל מתחת למכסה המנוע יש לך מנוע של קורבט (קצת מיושן) אבל עם 640 כ"ס וכמעט 90 קג"מ שמחוברים להנעה אחורית ודיפרנציאל מוגבל החלקה.

מינוסים- לא הרבה יודעים לטפל בה, יש מחסור בחלקי חילוף זמינים ותצטרך לתדלק רק 98, אבל גם בברז שלך כך שזה לא חדש לך ואני בטוח שיש לך כבר רשימת תחנות דלק מומלצות עם 98 במחירים סבירים.

מאחור מספיק מקום לכל הילדים כולל בוסטרים\ כסאות תינוק.

בבגאז מספיק מקום לכל צורך שיבוא כולל טיולים ארוכים עם המשפחה.

שווה מחשבה וחיפוש, ועכשיו אם תסלחו לי אני הולך לחשוב על בייסבול :-) 

 

שלום

איפה יש רכב כזה מקורי במחיר הזה? אני קונה עכשיו.

המחירים בלוחות מתחילים בעשרים שלושים אחוז מעל המחירון.

מצאתי אחת מקורית שלא נמצאת בלוחות ונמכרת בעשרה אחוז מעל המחירון.

פורסם (נערך)
בתאריך 27.10.2024 בשעה 00:01, avizaz כתב:

השאלה אם אתה בכלל צריך להגיע ולמקסם את התקציב הזה

תקנה אוקטביה RS בת שנתיים, כבר איבדה די הרבה מהמחיר בזמן הזה, מאוד מרווחת, וכבונוס תוכל לעדכן תכנה ולהעלות לכ300 כ"ס~ די בקלות.

לחילופין, קופרה פורמנטור \ אטקה.

 

אני כן אגיד לך ש3 ילדים זה גבולי מאוד באוקטביה, כששלושתם עוד בכסאות (4 - 2 ו0)

מנסה לכוון להנעה אחורית. אחרי הברז, זה ממכר.

לפני 9 שעות, Mikeo כתב:

יש לי AUDI A4 45 קוואטרו ואני מאוד מרוצה ממנה ! 

מפנקת וזריזה

סביב ה200 ~220 תיכנס לך שנת 22

המלצה שלי היא לך תעשה סיבוב במה שאתה מעוניין ותבחר לפי זה.

אני בזמנו התלבטתי בין הIS300 סדרה 3 שהייתי צריך לרדת בשנתון יחסית בשביל שתכנס לי (330E) והA4 

והכי אהבתי את האודי , הרבה כוח זמין נוחה מאוד לנסיעה ומאוד מאובזרת.

הלקסוס הרגישה איטית? לגבי האודי, אופציה מעניינת אבל כרגע יותר מכוון להנעה אחורית.

לפני 9 שעות, Roycohen1979 כתב:

מחשבה מחוץ לקופסא:

רוצה ספורט אמיתי ?

קאדילק cts-v מודל 2019-2020 יכול להשאיר לך עודף.

חדשה היתה עולה מעל 600 אלף שקל אבל עם שוק ברצפה היום היא עולה פחות משליש.

תקבל רכב מנהלים מפנק עם כל התוספות, אבל מתחת למכסה המנוע יש לך מנוע של קורבט (קצת מיושן) אבל עם 640 כ"ס וכמעט 90 קג"מ שמחוברים להנעה אחורית ודיפרנציאל מוגבל החלקה.

מינוסים- לא הרבה יודעים לטפל בה, יש מחסור בחלקי חילוף זמינים ותצטרך לתדלק רק 98, אבל גם בברז שלך כך שזה לא חדש לך ואני בטוח שיש לך כבר רשימת תחנות דלק מומלצות עם 98 במחירים סבירים.

מאחור מספיק מקום לכל הילדים כולל בוסטרים\ כסאות תינוק.

בבגאז מספיק מקום לכל צורך שיבוא כולל טיולים ארוכים עם המשפחה.

שווה מחשבה וחיפוש, ועכשיו אם תסלחו לי אני הולך לחשוב על בייסבול :-) 

 

 

אישתי צריכה לנהוג באוטו הזה, בקושי לעצמי אני הייתי נותן לנהוג. קצת קיצוני מידי 😅 והשנתון די נמוך אבל זו לא הבעיה העיקרית.

 

לפני שעה, Michazzz כתב:

אני סתם שם את זה פה https://www.yad2.co.il/vehicles/item/6az8uhdr

תודה! שנתון מאד נמוך ורכב קופה (2/3 דלתות) לא על הפרק לצערי…

לפני 53 דקות, דאבל קלאצ כתב:

ats v שפורסמה כאן בפורום נראה לי משהו כמו 464כ"ס לא בטוח

קצת קיצוני מידי וישן מידי, תודה!

 

 

אי אפשר לערוך את הפוסט אז אכתוב כאן.

מנסה למצוא הנעה אחורית, יחסית טכנולוגית וגם עם מערכות בטיחות אקטיביות. מחפש אוטו שהוא גם משפחתי וגם מכונת נהיגה.

לא איכפת לי מצריכת דלק ו ומבחינת כוח גם אין סיבה להגזים יותר מידי, 250 זה אחלה.

האוטו ישמש גם אותי, חובב נהיגה, וגם את אישתי, שתרצה להגיע מנקודה לנקודה סה״כ.

 

מוכן אולי גם הנעה כפולה אבל מעדיף אחורית. 

 

אם משווים את המועמדות שציינתי (סדרה 3, ג׳וליה, IS300) יש מישהי שבולטת לטובה/לרעה? יש עוד מתחרות בתקציב בשנתונים 2021+?
 

בנוסף, אני לא רואה את הIS300 בהיצע הדגמים של לקסוס באתר ככה שאני מניח שאי אפשר יהיה לעשות נסיעת מבחן.

 

עריכה אחרונה על ידי AsafRS
פורסם
לפני 11 שעות, הרקוליטו כתב:

שלום

איפה יש רכב כזה מקורי במחיר הזה? אני קונה עכשיו.

המחירים בלוחות מתחילים בעשרים שלושים אחוז מעל המחירון.

מצאתי אחת מקורית שלא נמצאת בלוחות ונמכרת בעשרה אחוז מעל המחירון.

יש במודיעין סוכנות של מכוניות יוקרה ומכוניות ספורט, מדי פעם אני הולך לשם עם הילדים לשטוף את העיניים.

בחניון שלהם יש כרגע 2 מכוניות פרארי, מרצדס GT, ב.מ.וו M4, קאדילק CTS-V, 2 או 3 מזראטי מסגמים שונים, אאודי RS6 ועוד כמה פנינות שמוציאות לך את העיניים.

המקום נקרא קלאס מוביל class mobile, הרכבים של יד שניה- שלישית וחלקם אפילו רביעית, הם קונים בחזרה את הרכבים ממי שקנה מהם וכך הרכבים עושים סיבובים בין קהל יחסית מצומצם של לקוחות.

נכון ללפני כמה שבועות הקאדילק עדיין עמדה שם- שווה לך בדיקה.

https://www.facebook.com/people/Class-mobile-רכבי-יוקרה-וספורט/100054254480249/?locale=he_IL

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 14 שעות, AsafRS כתב:

מנסה לכוון להנעה אחורית. אחרי הברז, זה ממכר.

הלקסוס הרגישה איטית? לגבי האודי, אופציה מעניינת אבל כרגע יותר מכוון להנעה אחורית.

 

אישתי צריכה לנהוג באוטו הזה, בקושי לעצמי אני הייתי נותן לנהוג. קצת קיצוני מידי 😅 והשנתון די נמוך אבל זו לא הבעיה העיקרית.

 

תודה! שנתון מאד נמוך ורכב קופה (2/3 דלתות) לא על הפרק לצערי…

קצת קיצוני מידי וישן מידי, תודה!

 

 

אי אפשר לערוך את הפוסט אז אכתוב כאן.

מנסה למצוא הנעה אחורית, יחסית טכנולוגית וגם עם מערכות בטיחות אקטיביות. מחפש אוטו שהוא גם משפחתי וגם מכונת נהיגה.

לא איכפת לי מצריכת דלק ו ומבחינת כוח גם אין סיבה להגזים יותר מידי, 250 זה אחלה.

האוטו ישמש גם אותי, חובב נהיגה, וגם את אישתי, שתרצה להגיע מנקודה לנקודה סה״כ.

 

מוכן אולי גם הנעה כפולה אבל מעדיף אחורית. 

 

אם משווים את המועמדות שציינתי (סדרה 3, ג׳וליה, IS300) יש מישהי שבולטת לטובה/לרעה? יש עוד מתחרות בתקציב בשנתונים 2021+?
 

בנוסף, אני לא רואה את הIS300 בהיצע הדגמים של לקסוס באתר ככה שאני מניח שאי אפשר יהיה לעשות נסיעת מבחן.

 

 

הלקסוס יחסית עגלה לאאודי כשעשיתי נסיעת מבחן המנוע הרגיש דיי בשרני אבל הגיר פשוט מסרס אותו ברמה לא נורמלית.

היא כן הייתה כיפית יחסית אבל ההיגוי הרגיש לי קצת מנותק.

בכל מקרה הרגשתי כאילו אני יושב בIS300H משנת 2014 עם איזה מתיחת פנים מינמלית בפנים הרכב...

תחשוב על זה הקווטרו דווקא מתנהג מצוין אני ממש נהנה מהרכב כשאני רוצה להוציא ממנו קצת יותר

  • מעניין 1
פורסם
לפני 6 שעות, Roycohen1979 כתב:

יש במודיעין סוכנות של מכוניות יוקרה ומכוניות ספורט, מדי פעם אני הולך לשם עם הילדים לשטוף את העיניים.

בחניון שלהם יש כרגע 2 מכוניות פרארי, מרצדס GT, ב.מ.וו M4, קאדילק CTS-V, 2 או 3 מזראטי מסגמים שונים, אאודי RS6 ועוד כמה פנינות שמוציאות לך את העיניים.

המקום נקרא קלאס מוביל class mobile, הרכבים של יד שניה- שלישית וחלקם אפילו רביעית, הם קונים בחזרה את הרכבים ממי שקנה מהם וכך הרכבים עושים סיבובים בין קהל יחסית מצומצם של לקוחות.

נכון ללפני כמה שבועות הקאדילק עדיין עמדה שם- שווה לך בדיקה.

https://www.facebook.com/people/Class-mobile-רכבי-יוקרה-וספורט/100054254480249/?locale=he_IL

 

cts v לא סטוק מה שיש להם.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...