Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ספורט משפחתי במקום BRZ עד 300K


פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 14 שעות, Mikeo כתב:

ההיגוי הרגיש לי קצת מנותק.

ההיגוי של ה-IS300 הוא מנקודות החוזקה שלה. אחד ההגאים הכי טובים בסגמנט. הניהוג שלה מצויין. 

 

הגיר אכן איטי במצב נורמל, אך המצב משתפר שלוחצים על מצב Sport. 

 

כמכונית לנהג, היא לא רואה את האודי. גם לא את סדרה 3.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

לדעתי הלקסוס היא גם הכי יפה בקטגוריה

 

בנוסף, ואני מסמתך כאן על משהו שראיתי ביוטיוב (נדמה לי שהשוואה בין הNissan 370Z לבין ה Toyota 86, אם אתה רוצה תראה בעצמך) 

וזה הרעיון של ה80%. עד 80% הניסאן היא מכונית טובה יותר. היא חזקה יותר, נראית ונשמעת טוב אבל על המגבלות הטויוטה טובה יותר.
ברור לי שלא הלקסוס ולא שום סדאן ספורטיבית אחרת תיתן לך בנהיגת מסלול על המגבלות את מה שנותנת ה Brz אבל אם היא תיתן לך 80% מזה ותהיה רכב טוב ליום יום זאת הבחירה הכי טובה לדעתי.
ספציפית הלקסוס כנראה תהיה גם אמינה ותשמור על ערכה טוב יותר מהאלפה.

 

אגב, בפינת הרעיון האיזוטרי הייתי בודק את הקיה סטינגר. 
 

 

 

בתאריך 27.10.2024 בשעה 23:20, AsafRS כתב:

 

בנוסף, אני לא רואה את הIS300 בהיצע הדגמים של לקסוס באתר ככה שאני מניח שאי אפשר יהיה לעשות נסיעת מבחן.

 

https://www.lexus.co.il/new-cars/is-300

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, mcshmupi כתב:

הכוונה הייתה שלא נמצא כאן:

 

https://www.lexus.co.il/new-cars
 

אבל אבדוק איתם בכל זאת, תודה.

לפני 9 שעות, menir1 כתב:

הגיר אכן איטי במצב נורמל, אך המצב משתפר שלוחצים על מצב Sport. 

 

כמכונית לנהג, היא לא רואה את האודי. גם לא את סדרה 3.

 אאל״ט זה אותו גיר שיש לי בברז רק 8 מהירויות ולא 6? כנראה שלכל הפחות הם מאד דומים.

 

בקשר לסדרה 3 - מפתיע האמת חשבתי ששלושת האופציות (ג׳וליה, is300 וסדרה 3) טובות פחות או יותר באותה מידה.

 

על סדרה 3 לא נסעתי אבל שכרתי 430 קבריו בפרינאים בספרד, היה נחמד אבל זה היה לפני שהיה לי את הברז אז קשה להשוות.

 

את הברז קניתי בלי נסיעת מבחן (ידעתי בהשקה בחו״ל שזה מה שאני רוצה והזמנתי בהזמנה מוקדמת) מעניין אם אפשר לבקש נסיעת מבחן בנס הרים כדי באמת לבחון :)

עריכה אחרונה על ידי AsafRS
פורסם

נראה לי שהעיפו אותך מהר מדי למקומות שאתה לא באמת מחפש.

קנית רכב חדש עם interior שאפילו i30N טובה ממנו, היו לך מינימום הוצאות על תחזוקה \ טיפולים \ כאבי ראש ועוד.

הדרישות שאתה רשמת הם "שתהיה ספורטיבית ואוטומטית" ויש לך תקציב מכובד, לך על VAG כלשהו, ואם אתה מוכן להתפשר על נוחות אז אתה יכול על מגאן RS ולהוציא אותה בהנחה בתקציב.

IS300 ואלפא רומיאו ג׳וליה הם בחירה מצויינת עם תחזוקה שתהיה יקרה יותר.

 

ועדיין, כל אלו לא יהיו פאן כמו ה BRZ, אתה פשוט צריך להחליט על מה אתה מוכן להתפשר.

 

 

פורסם

הבן אדם יורד מBRZ וככל הנראה רגיל להנעה אחורית, וגם אמר זאת.

למה להציע לו הנעה קדמית?

וסלחו לי,אבל אחרי נהיגה בהנעה אחורית קשה לחזור לקדמית וגם להנות מזה...

 

ולפותח השרשור- למה לא סדרה 4?

420/430 יד שניה..

 

 

  • אהבתי 2
פורסם (נערך)

מחזיק ג'וליה כ 8 חודשים.
יתרונות: האבזור שלו מעולה, מרגיש כמו רכב יוקרתי/פרימיום.

ההגה שלו מאוד חד. 

מגיע כבסיס 200כס אחרי תוכנה אתה מוצא את עצמך באזור ה300-320 כס ואם את מבטל בקרות הרכב ידע להחליק בצורה מאוד נשלטת וכיפית, וגם יציאות כפיות מרמזור. 

הרכב אמין + גיר ZF8. 

לדעתי אחלה VFM, אתה מקבל המון רכב.

חסרונות:

זמינות חלקים נמוכה(לא יצא לי בנתיים להרגיש חוסר, מקווה גם שלא יצא) 

גודל צמיגים אחוריים 255 וראנפלט יש מבחר דל ביחס לשוק. 

לא יצא לי לשבת מאחורה אבל מרגיש שאין הרבה כל כך מקום, צריך לבדוק את זה. מצד שני השסעתי כמה פעמים רכב מלא (5 אנשים) ולא היו כל כך הרבה מריבות מאחורה. 

המחירון יורד מהר + שם שיצא לאלפא רומיאו, ז"א שתקנה במחיר זול אבל כנראה שגם תמכור במחיר זול. 

 

לדעתי רכב ששווה את הכסף אם זאת התלבטות בין ATS/328/IS300 

עריכה אחרונה על ידי VromVrom
  • מעניין 1
פורסם
לפני 7 דקות, slavai כתב:

הבן אדם יורד מBRZ וככל הנראה רגיל להנעה אחורית, וגם אמר זאת.

למה להציע לו הנעה קדמית?

וסלחו לי,אבל אחרי נהיגה בהנעה אחורית קשה לחזור לקדמית וגם להנות מזה...

 

ולפותח השרשור- למה לא סדרה 4?

420/430 יד שניה..

 

 

הוא הציע רכב הנעה קדמית כאופציה.

שום דבר ממנה שהציעו כאן לא יהיה קל וזול כמו להחזיק BRZ חדשה, הטיפולים והביטוחים יהיו הרבה יותר יקרים שלא לדבר על כאב ראש של רכבים שהם לא סטנדרטיים.

 

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, VromVrom כתב:

מחזיק ג'וליה כ 8 חודשים.
יתרונות: האבזור שלו מעולה, מרגיש כמו רכב יוקרתי/פרימיום.

ההגה שלו מאוד חד. 

מגיע כבסיס 200כס אחרי תוכנה אתה מוצא את עצמך באזור ה300-320 כס ואם את מבטל בקרות הרכב ידע להחליק בצורה מאוד נשלטת וכיפית, וגם יציאות כפיות מרמזור. 

הרכב אמין + גיר ZF8. 

לדעתי אחלה VFM, אתה מקבל המון רכב.

חסרונות:

זמינות חלקים נמוכה(לא יצא לי בנתיים להרגיש חוסר, מקווה גם שלא יצא) 

גודל צמיגים אחוריים 255 וראנפלט יש מבחר דל ביחס לשוק. 

לא יצא לי לשבת מאחורה אבל מרגיש שאין הרבה כל כך מקום, צריך לבדוק את זה. מצד שני השסעתי כמה פעמים רכב מלא (5 אנשים) ולא היו כל כך הרבה מריבות מאחורה. 

המחירון יורד מהר + שם שיצא לאלפא רומיאו, ז"א שתקנה במחיר זול אבל כנראה שגם תמכור במחיר זול. 

 

לדעתי רכב ששווה את הכסף אם זאת התלבטות בין ATS/328/IS300 

שכחתי להוסיף שהמרווח ברגים מוזר 5*110 ואין הרבה מבחר ביד 2 או בארץ, אז אם תרצה גאנטים מגניבים כנראה שזה יגמר ברפליקה סבירה או יבוא מחול 

ואין לה דפרנציאל, קיים לה אבל יש בודדות בארץ. (אפשר להזמין מחול עלות החלק OEM 1000 יורו+, לא כולל משלוח ומיסים)

עריכה אחרונה על ידי VromVrom
פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, GTאי כתב:

הוא הציע רכב הנעה קדמית כאופציה.

שום דבר ממנה שהציעו כאן לא יהיה קל וזול כמו להחזיק BRZ חדשה, הטיפולים והביטוחים יהיו הרבה יותר יקרים שלא לדבר על כאב ראש של רכבים שהם לא סטנדרטיים.

 

אני לא חושב שהצעתי הנעה קדמית, כל האופציות (ג׳וליה, IS300, סדרה 3) הן הנעה אחורית.

 

נראה שיש כרגע אופציות מספיק טובות (אם לא היה מה להתלבט והייתה רק אחת מהשלוש הייתי פשוט לוקח) בהנעה אחורית אז לא רואה סיבה להתפשר (מבחנתי זו התפשרות).

 

לגבי הI30N שאמרת בהודעה הקודמת - זה יותר העיצוב של התא נוסעים הפנימי ולא האבזור. הברז אכן פחות מאובזרת אבל העיצוב לפחות חביב וקצת מכניס לאווירה (כן יש המון מה לשפר כמו הקופסא הזאת של המסך מולטימדיה מ2013).

 

מבחנת הביטוח נראה שזה אלפים בודדים יותר מהברז. אבל טיפולים וחלפים - עדיין לא ברור לי כמה זה נופל. מניח שאצליח להתמודד עם זה, השאלה אם אני רוצה…

 

לפני 7 שעות, slavai כתב:

למה לא סדרה 4?

אני צריך רכב 4/5 דלתות. אני יודע שיש סדרה 4 גראנד קופה אבל איזה יתרון יש לה על סדרה 3?

עריכה אחרונה על ידי AsafRS
פורסם
לפני 11 דקות, AsafRS כתב:

אני לא חושב שהצעתי הנעה קדמית, כל האופציות (ג׳וליה, IS300, סדרה 3) הן הנעה אחורית.

שמע, אתה רשמת "חשבתי על" + "הI30N" באותה פסקה :)

 

לפני 11 דקות, AsafRS כתב:

מבחנת הביטוח נראה שזה אלפים בודדים יותר מהברז. אבל טיפולים וחלפים - עדיין לא ברור לי כמה זה נופל. מניח שאצליח להתמודד עם זה, השאלה אם אני רוצה…

תחשוב טוב אם אתה רוצה... לדעתי זה המוקש העיקרי כאן. 

 

פורסם (נערך)
לפני שעה, GTאי כתב:

שמע, אתה רשמת "חשבתי על" + "הI30N" באותה פסקה :)

כן מבלבל, אבל הכוונה הייתה שהוא נפסל על התא נוסעים אז לחסוך לאנשים את ההמלצה :)

ונראה שהיונדאי היא די ייחודית (רכבים עד 3 שנים) בהתנהגות שלה ביחס להנעה קדמית (וכנראה בכלל).

עריכה אחרונה על ידי AsafRS
  • רעיון טוב! 1
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

טוב אני קורא וקורא על ה330e ולא מצליח להבין כמה כוח יש לרכב, המון ספוקלציות בהמון פורומים.

 

אני גר בבניין משותף והמקום חניה הוא לא קבוע.

כלומר - אני בקושי הולך להטעין את הרכב, אם בכלל.

 

אז אני רואה שהמנוע בנזין הוא 184 כ״ס - האם זה מה שאני הולך לקבל?

או שאני אקבל 184 כ״ס + הספק מסוים (כמה?) מהמנוע החשמלי?

 

כשאומרים שהרכב הוא עם הספק משולב 292 כ״ס זה רק ל10 שניות באמצעות האקסטרה בוסט? ובלי זה הוא באיזור ה250?

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...