Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים

אנסה לקצר - אני צריך ראוטר עם טווח גדול.

אני כמה שנים עם הראוטר הזה לדעתי https://www.amazon.co.uk/TP-Link-AC1200-Wireless-Wi-Fi-Router/dp/B07L5YRYF4

ובדיוק עברתי דירה (110מר לא משהו מטורף).

עד שהתאקלמתי פה הייתי עם הראוטר החדש של סלקום ולא עם שלי, קליטה מעולה, 2 הרשתות (רגילה ו 5GHZ) תחת אותו 'שידור' והכי חשוב המזגנים החדרים קלטו את ה WIFI אז יכלתי לשלוט בהם מחוץ לבית.

מאז שניתקתי את של סלקום והחזרתי את שלי מהדירה הקודמת, הקליטה ירדה והמזגנים לא קולטים את הרשת.

שמתי נקודות רשת בכל החדרים ככה שכפתרון זמנתי קניתי איזה ראוטר זול מKSP ועשיתי אותו AP עם אותו שם של הרשת הראשית בבית וככה יש קליטה למזגנים ולי בחדר, החיסרון שהוא דיי מעפן (נותן 60MB כשהוא מקבל 1000 בכבל רשת) וגם לא בא לי קרינה בחדר הורים איפה שהתינוק ישן, מעדיף שתהיה אחת חזקה מהסלון (ראוטר ראשי).

למישהו יש המלצה לראוטר איכותי כזה? אם אפשר לקנות באילת מה טוב, מעדיף פחות מאלף שח... תודה!

* אני מניח שבזכות זה שיש לי נקודות רשת בכל חדר אפשר גם MESH וכל זה אבל פחות בא לי להתעסק עם זה וזה גם דירה קטנה, אני בטוח שיש ראוטר שיכול לספק שידור איכותי ל110מר.. 

פורסם

לי יש בבית MESH עם נתב ועוד 3 AP's דרך רשת קווית, כל היחידות אסוס שנמכרו במבצעים ב-KSP (זולים כי לקראת סוף חיי הדגם). מקבל בכל הבית ב-WiFi בין 500-1000 מס"ש בתלות במרחק מהנתב הקרוב.

מבחינת הגדרות - אני לא התעמקתי, אבל לבן שלי, שמבין, לקח דקות בודדות להגדיר כל AP.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

ממליץ לך להחזיר את הראוטר של סלקום.

אם הבעיה זה המחיר, תתקשר לשרות, תבקש להתנתק, בשימור יתנו לך הנחה טובה שתכסה את עלות הראוטר.

לפני חצי שנה ניסיתי את הראוטר הכי יקר של אסוס שעלה יותר מאלף שח,

RT-AX88U  , הטווח שלו היה פחות טוב מהטווח של הראוטרים של סלקום/פרטנר.

חבל על הכסף.

עריכה אחרונה על ידי דניאל1983
פורסם

מתעלק על השרשור.

יש לי נקודת רשת בכל חדר, משמשת לטלוויזיה. במקביל, יש לי גם רשת אלחוטית בדירה.

הבת שלי מתארחת בממ"ד, וקליטת הרשת האלחוטית חלשה, לצורך עבוד מול מחשב נייד.

מה עדיף ויעיל, פיצול נקודת הרשת, שתפצל חיבור גם לטלוויזיה וגם חיבור קוי למחשב, או פתרון שיגביר את קליטת ה-WiFi בממ"ד?

פורסם (נערך)

AP בממ״ד שיתן חיבור קוי לטלויזיה ויתן לה גם קווי (למחשב) וגם אלחוטי (לניידים למיניהם). אם יש לך נתב תומך MESH עדיף שה-AP יהיה תואם ויתמוך MESH גם הוא.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

תודה.

מה זה MESH?

האם AP זה plag&play? ראיתי בהסבר מסויים שצריך טכנאי מחשבים או מנהל רשת.

אם ה-AP מפצל לי חיבור קווי ואלחוטי, זה הפתרון שביקשתי, נכון? ה-MESH זה בונוס או חובה?

יש לי נתב של בזק על תשתית סיבים אופטיים. איך בודקים אם תומך? 

עריכה אחרונה על ידי pasat04

פורסם

MESH נותן לך מעבר חלק בין הנתבים/נקודות גישה.

אם הנתב של בזק כנראה אין תמיכה, אבל רשום את הדגם ומישהו מהמומחים יענה.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נכנסתי לאתרים של Ivory ושל ksp, כדי לקבל מושג על מכשירי AP. הלכתי לאיבוד. יש שם טווח מחירים בין 250-2,000 ש"ח. ברור לי שאני לא צריך משהו ברמה של מפעל ייצור, עם עשרות נקודות חיבור.

מישהו יוכל להמליץ לי על AP (כנראה בסיסי) לשימוש בממ"ד ביתי? תודה רבה.

פורסם (נערך)

כל נתב, גם הפשוט ביותר, יכול לשמש כ-AP. צריך להגדיר אותו בממשק התפעול שלו. אני למדתי מאתר netcheif . לא בטוח מתי עודכן אבל העקרונות הכלליים לא השתנו. מה שכן, שים לב שיש מאחור כניסת WAN (כחולה) ו-4 כניסות LAN (צהובות). עם זאת, יש מצבים בהם גם הכניסה תהיה לכניסת LAN.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הנתב שלי (של "בזק") עומד בתנאי הצבעים שהזכרת.

השאלה למה (for what) אני צריך נתב (נוסף) עם 4 יציאות, כשהצורך הוא שיפור ה-Wi-Fi בממ"ד.

נראה שאצמד להמלצה של @Igalz.

תודה רבה

 

פורסם

אתה רוצה לחבר אותו לטלוויזיה בכבל? יציאה אחת.

רוצה כבל למחשב - שניה.

בהתאם למבנה הרשת יתכן שתזקק לשלישית עבור החיבור מהראוטר.

בכל מקרה, אל תדאג. הסידור של 1+4 סטנדרטי, רוב מוחלט של הנתבים יגיעו איתו. ותראה את זה בתמונה על הקופסה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 10 שעות, pasat04 כתב:

מתעלק על השרשור.

יש לי נקודת רשת בכל חדר, משמשת לטלוויזיה. במקביל, יש לי גם רשת אלחוטית בדירה.

הבת שלי מתארחת בממ"ד, וקליטת הרשת האלחוטית חלשה, לצורך עבוד מול מחשב נייד.

מה עדיף ויעיל, פיצול נקודת הרשת, שתפצל חיבור גם לטלוויזיה וגם חיבור קוי למחשב, או פתרון שיגביר את קליטת ה-WiFi בממ"ד?

אצלי בבית, 5 חדרים וראוטר בסלון, חיברתי שתי יחידות mesh של deco. אחת ליד הראוטר ואחת בחדר שליד הממ״ד.

ההתקנה מאוד מאוד פשוטה. אתה מקבל רשת אלחוטית נוספת שמכסה את כל הבית. הסטרימר של הטלויזיה בממד מחובר אלחוטית ואין בעיה בצפיה.

גם אני עובד לפעמים מהממד, בלי שום בעיה.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

×
×
  • תוכן חדש...