Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שני ראוטרים Xiaomi Ax3000t אבל זה כבר פתרון יקר ותבדוק אם בזק יכולים לתמוך בזה.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם
לפני 10 שעות, pasat04 כתב:

מתעלק על השרשור.

יש לי נקודת רשת בכל חדר, משמשת לטלוויזיה. במקביל, יש לי גם רשת אלחוטית בדירה.

הבת שלי מתארחת בממ"ד, וקליטת הרשת האלחוטית חלשה, לצורך עבוד מול מחשב נייד.

מה עדיף ויעיל, פיצול נקודת הרשת, שתפצל חיבור גם לטלוויזיה וגם חיבור קוי למחשב, או פתרון שיגביר את קליטת ה-WiFi בממ"ד?

אני חושב שההצעה של @sperial טובה, זה בעצם הפתרון שיש לי עכשיו והוא ממש לאו קוסט.

קונים ראוטר פשוט כזה https://ksp.co.il/web/item/108643 שלי אפילו זול יותר

מחברים כמה דברים שרוצים אליו וגם נהנים מרשת בחדר, מגדירים כAP עם אותו שם וסיסמא של הרשת בבית והמכשירים יתחברו אוטומטית.

בתאריך 11.10.2024 בשעה 14:40, דניאל1983 כתב:

ממליץ לך להחזיר את הראוטר של סלקום.

אם הבעיה זה המחיר, תתקשר לשרות, תבקש להתנתק, בשימור יתנו לך הנחה טובה שתכסה את עלות הראוטר.

לפני חצי שנה ניסיתי את הראוטר הכי יקר של אסוס שעלה יותר מאלף שח,

RT-AX88U  , הטווח שלו היה פחות טוב מהטווח של הראוטרים של סלקום/פרטנר.

חבל על הכסף.

זה הזוי בעיני! איך ? מה הראוטרים של סלקום כל כך טובים שהם יותר טובים מראוטר באלף שקל? 

אני אחזיר אם לא תהיה ברירה אבל שונא להיות קשור לחברה..

פורסם
לפני כשעה, RG1 כתב:

מגדירים כAP עם אותו שם וסיסמא של הרשת בבית והמכשירים יתחברו אוטומטית.

איך מתבצעת ההגדרה, מול מה? הכוונה איך אני מגיע להגדרות, מול מסך המחשב?

פורסם
לפני שעה, pasat04 כתב:

עדיין, נתב עם 4 יציאות נשמע לי over kill.

 

זה הסטנדרד, כל נתב שעולה 200 ש״ח יתן את מספר היציאות הזה.

מניסיוני הדל נתבים עם יציאה בודדת היו אלה שסופקו על ידי ספקי האינטרנט.

כבר שנים רבות הרשת הביתית שלי מבוססת על מודם של הספק ונתבים וברידג׳ים פרטיים , עם המעבר לסיבים יש מתאם סיב של הספק ואחד הנתבים שלי משמש כמודם ומנהל את הרשת אם כי בגלל בעיית השחלות יש שעטנז עם מכשיר אחד שמחובר ב-moca.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, RG1 כתב:

אני חושב שההצעה של @sperial טובה, זה בעצם הפתרון שיש לי עכשיו והוא ממש לאו קוסט.

קונים ראוטר פשוט כזה https://ksp.co.il/web/item/108643 שלי אפילו זול יותר

מחברים כמה דברים שרוצים אליו וגם נהנים מרשת בחדר, מגדירים כAP עם אותו שם וסיסמא של הרשת בבית והמכשירים יתחברו אוטומטית.

זה הזוי בעיני! איך ? מה הראוטרים של סלקום כל כך טובים שהם יותר טובים מראוטר באלף שקל? 

אני אחזיר אם לא תהיה ברירה אבל שונא להיות קשור לחברה..

אותי זה גם מאוד הפתיעה!

פעם לפני חצי שנה גם חשבתי כמוך שמעבר לראוטר פרטי ישפר את הטווח ויחסוך כמה שקלים.

באותו שבוע בדקתי 3 ראוטרים הכי מומלצים. התחלתי עם טפליניק ax72 הטווח טוב, כמעט כמו בראוטר של פרטנר, אבל לא יציב.

לא יודע למה בבדיקת מהירות צמוד לראוטר היו כמה פעמים שהמהירות הייתה מאוד נמוכה וגם כמה פעמים הקליטה נעלמה לגמרי בחדרים מרוחקים.

אחרי זה עברתי לאסוס ax58, ראוטר מאוד חלש, כנראה מעבד חלש/מיושן, טווח מאוד קטן.

Ax88u היה קצת יותר טוב, אבל עדין הרבה יותר חלש מהראוטר של פרטנר.

לשמחתי באיבורי וגם בקספ (אחרי קצת התעקשות) מחזירים כסף גם לאחר שימוש.

אם אתה ממש מתעקש תנסה mesh...

פורסם (נערך)

Ax88u נותן לך טווח תדרים שלמיטב דעתי האלה של בנזק לא נותנים, אני עם hot fiber והוא יותר איטי ויש עוד כמה ראוטרעם אחרים באותו התדר.

הבעיה הגדולה שראוטרים בארץ מאוד מאוד יקרים.

קניתי בחול ראוטר, ובדיוק התחיל מבצע בארץ ועדיין בחול היה הרבה יותר זול.

כנראה מישהו גוזר קופון מזה שמשרד התקשורת קשוח וכמעט אף ראוטר לא נשלח לארץ מאמזון. רק אליאקפרס שולחים, הם לא משלמים משלוח ולא משחררים לך מהמכס.

עריכה אחרונה על ידי KipodYam
פורסם
לפני 10 שעות, pasat04 כתב:

איך מתבצעת ההגדרה, מול מה? הכוונה איך אני מגיע להגדרות, מול מסך המחשב?

לכל ראוטר יש כתובת ip שמביאה אותך לממשק ניהול שלו. 

אתה צריך לחבר מחשב ישירות עם כבל רשת לראוטר ואז להקיש את הכתובת ip הזו בדפדפן. 

אחרי שהגדרת הגדרות ראשוניות כמו חיבור וויפיי, תוכל להתחבר לממשק ניהול גם דרך הוויפיי, באותו ip. 

ההסבר איך להתחבר לממשק ניהול קיים בחוברת למשתמש של כל ראוטר.

  • אהבתי 1

יום טוב גם לך

פורסם

כתובת ה-ip והיוזר והסיסמה הראשוניים רשומים על דפי ההדרכה המצורפים למכשיר, ובד״כ גם על הקופסה ועל מדבקה בתחתיתו.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 7 שעות, Igalz כתב:

לכל ראוטר יש כתובת ip שמביאה אותך לממשק ניהול שלו. 

אתה צריך לחבר מחשב ישירות עם כבל רשת לראוטר ואז להקיש את הכתובת ip הזו בדפדפן. 

אחרי שהגדרת הגדרות ראשוניות כמו חיבור וויפיי, תוכל להתחבר לממשק ניהול גם דרך הוויפיי, באותו ip. 

ההסבר איך להתחבר לממשק ניהול קיים בחוברת למשתמש של כל ראוטר.

אפילו לא חייב מחשב, גם מהנייד אפשרי כל עוד הצלחת להתחבר לרשת הראשונית שהוא מייצר וגם זה כתוב בהוראות לרוב.

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 13.10.2024 בשעה 14:10, RG1 כתב:

אני חושב שההצעה של @sperial טובה, זה בעצם הפתרון שיש לי עכשיו והוא ממש לאו קוסט.

קונים ראוטר פשוט כזה https://ksp.co.il/web/item/108643 

אני ממש ממליץ על הדגם הפשוט הזה!

הביצועי אלחוט שלו מצוינים ממש, ואפשר להגדיר איתו mesh בצורה ממש פשוטה שנותן ביצועי משופרים.

עשיתי איתו גם רשת מאובטחת  נפרדת למכשירים חכמים, ואפילו בודדתי מכשירים רגישים. המון ראוטר עבוא מעט כסף.

 

אגב הmesh מתאפשר גם עם דגמים אחרים של החברה ואפילו דגמים של יצרניות אחרות.

 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
בתאריך 13.10.2024 בשעה 10:04, sperial כתב:

כל נתב, גם הפשוט ביותר, יכול לשמש כ-AP. צריך להגדיר אותו בממשק התפעול שלו

 

בתאריך 13.10.2024 בשעה 14:10, RG1 כתב:

קונים ראוטר פשוט כזה https://ksp.co.il/web/item/108643

 

בתאריך 14.10.2024 בשעה 18:47, tepic כתב:

אני ממש ממליץ על הדגם הפשוט הזה!

 

תודה לכולם על ההסברים וההמלצות.

נרכש הנתב שהומלץ בשרשור, הותקן וקונפג באמצעות אפליקציית Tether.

עובד מצויין גם קווית וגם ב-WiFi. 

עריכה אחרונה על ידי pasat04
  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 3

×
×
  • תוכן חדש...