Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לא שמתי לב לסדק או שהיה קטן מדי המשכתי בנסיעה.

מאוחר יותר ראיתי.

עכשיו צריך להחליף שמשה דרך הביטוח כי אין לי איך להוכיח שזה קרה באמצע נסיעה הכביש מהיר במנהרה.

ואם לא היה לי ביטוח?

מה הייתי צריך לעשות לעמוד בצד ולהזמין שמאי?

פורסם (נערך)

שלום,

קורה הרבה פעמים מפגיעת אבן שעפה מגלגלי משאית שנוסעת לפני.

מחליפים דרך הביטוח וממשיכים לנסוע.

לא עשית ביטוח שמשות? מחליף על חשבונך. 

לא צריך שמאי,  לא צריך להוכיח שום דבר.

לדעתי, הנושא לא כל כך מתאים לפורום המשפטי.

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • אהבתי 2

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 32 דקות, vladclar כתב:

לדעתי, הנושא לא כל כך מתאים לפורום המשפטי.

הנושא בדיוק מתאים לפורום הזה, ששמו המלא הוא "פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב"

 

לפני 45 דקות, אדם 2022 כתב:

כי אין לי איך להוכיח שזה קרה באמצע נסיעה הכביש מהיר במנהרה.

זה ממש לא משנה אם הייתה לך הוכחה שזה קרה בנסיעה.

כל עוד לא ניתן ליחס את הנזק לצד שלישי אתה יכול או לתקן על חשבונך או לפנות לביטוח במידה ויש לך.

פורסם
לפני 7 שעות, Be roo כתב:

הנושא בדיוק מתאים לפורום הזה, ששמו המלא הוא "פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב"

 

זה ממש לא משנה אם הייתה לך הוכחה שזה קרה בנסיעה.

כל עוד לא ניתן ליחס את הנזק לצד שלישי אתה יכול או לתקן על חשבונך או לפנות לביטוח במידה ויש לך.

יש לי ביטוח.

תודה

פורסם
לפני 32 דקות, אלעדית כתב:

בדר"כ

למה רק בד"כ,

לא תמיד ?

 

---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם
לפני 9 שעות, אלעדית כתב:

אני מסייג כשאני לא בטוח ב-100%

זה לא הסיוג הנכון. אם אתה לא בטוח, תגיד זאת.
להגיד בדר״כ, אומר שאתה בטוח במה שאתה כותב, רק שיש סייגים לכלל.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 12 שעות, אלעדית כתב:

רק מציין שביטוח שמשות בדר"כ לא נחשב כהפעלת ביטוח ולא נספר כתביעה.

אכן החלפת שמשה אינה נחשבת לתביעת ביטוח ואינה מייקרת את הפוליסה בעתיד.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אל תבזבז דאגה על העניין.

 

לפני חודשים, כביש 40, מהירות שיוט, פצצה שנשמעה כמו ירית אקדח. חור יפה וקטן במרכז השמשה.

 

 פתיחת קייס באינטרנט אצל המבטח שלנו (אילן קארגלס), למחרת טלפון- הציעו לבוא ביום שאחרי (כן, שירות החלפה עד הבית).

תיאמתי מועד שנוח לי, הגיעו שני חבר'ה צעירים וחמודים, תוך רבע שעה כבר נסעו עם השמשה הישנה. 

לא הייתי צריך אפילו לחתום על שום טופס.

אם אני צריך לחפש משהו שלילי- רואים שהגומיה שהם שמו לא מקורית. היא צרה יותר, ורואים את הקנט של הגג.

 

ואין לנו בכלל ביטוח מקיף על המאזדה, כך שזה בוודאות לא נרשם כ"תביעת פוליסה"...

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...