Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניתם גלגל ספייר לרכב? שתפו.. שתפו..


פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי יונדאי היברידית שהגיע עם ערכת ניפוח וללא גלגל ספייר. היום זה כבר ממש לא חריג והמון רכבים מגיעים ללא ספייר.

ערכת הניפוח הזו ממש לא מפיחה בי בטחון והייתי שמח לרכוש ספייר בכל זאת.

אשמח אם תשתפו איפה רכשתם, לאיזה רכב, ומה העלות

יום טוב גם לך

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הזויה המגמה הזו של הרכבים ללא גלגל ספייר. צריך להיות חוק נגד זה. 

 

לשאלתך, יש באוטודיפו ערכות והמחיר משתנה בין המידות וסוגי החישוקים (אלומיניום/ברזל). כמובן שתצמיד ניתן לקנות את האביזרים בנפרד ולדעתי זה יהיה זול יותר.

  • רעיון טוב! 2
פורסם

לפני שבועיים עזרתי ל2 בחורות עם איוניק שכבר התקשרו לאבא כדי שיביא להן במיוחד גלגל במידה מתאימה (בלי להתייחס למרווח ברגים). אמרתי להן שזה לא הגיוני וחייבת להיות ערכה לתיקון, הוצאתי את הקומפרסור הקטן עם המיכל מהבגאז' של היונדאי, לא הוצאתי את הבורג הקטן שהיה תקוע בגלגל, ואחרי ניפוח אינטנסיבי והזרקה של חומר, יצא אוויר מהחור ברמה כזו שאני לא בטוח שהן הצליחו להגיע הביתה שנמצא רק כמה ק"מ מהמקום שבו עזרתי להן...

 

פורסם

לפני כחצי שנה קניתי גלגל (כולל כמובן כלים) ל C-HR. ערכתי סקר שוק באזור שלי - הרוב דרשו בסביבות 1800ש"ח פלוס מינוס. בסוף קניתי בצמיגי רעננה באזור התעשייה  (לא רחוק מקניון רננים) שנתנו את המחיר הזול ביותר אם כי לא בפער מדהים - 1650 אם אני לא טועה.  השרות בקניה היה טוב, עדיין לא יצא לי לבדוק את הגלגל בתנאי אמת...

ציטוט

 

 

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם

יש ערכות אוניברסליות , חורי הברגה ל4 ו5 ברגים 

https://www.ace.co.il/autodepot_/rims/glgl-rzrbi

 

image.thumb.png.342dd2cbc4cfb0e2ea39bb7cc3c994ec.png

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)

הבעיה היא שזה תופס מקום בתא מטען, לא?

 

  

לפני 3 דקות, zaf כתב:

יש ערכות אוניברסליות , חורי הברגה ל4 ו5 ברגים

מה היתרון או חסרון בפלדה לעומת אלומיניום?

עריכה אחרונה על ידי elera
פורסם
לפני 4 שעות, Tapian כתב:

הזויה המגמה הזו של הרכבים ללא גלגל ספייר. צריך להיות חוק נגד זה. 

כן, גם אני חושב ככה. צודק.

 

לשמחתי בסקודה ובאיביזה עדיין הגיעו עם גלגל חלופי בגודל מלא. 

פעם אפילו נתקעתי מחוץ לעיר... והחלפתי גלגל.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

ברנו קליאו5 הקטנה יש גלגל ספייר בגודל מלא. 

רק מה, הגודל המלא מתאים לגרסא הפשוטה, אני נוהג בגרסאת ה"אקזקיוטיב".

למנהלים יש צמיג במידה 205/45/17  מופרז לגמריי.  יותר אוחז, יותר רועש , לא נוח במיוחד. (ברידג'סטון T005)

בעוד שלפשוטי העם יש 195/55/16 צנוע סביר ותואם את אופי האוטו. (מישלין אנרג'י)

פורסם

בקורולה לא קיבלתי - קניתי בפנצ'רייה בפתח תקווה, ג'אנט ברזל, צמיג חדש, ג'ק ומפתח עלו 600₪.

בטסלה גם לא קיבלתי - קניתי אצל גיא מנשקו, עלה 1700 או 1800₪, צמיג עם ג'אנט, גומיות הרמה, ג'ק ומפתח.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 8 שעות, Camaro 92 כתב:

נסה אצל גיא מנשקו באשדוד

 

+1

דבר עם גיא, במידה ואין לו פתרון - יודיע לך מיידית.

במידה ויש, יסביר לך לגבי החסרונות (לדוגמא, איבוד חלק מנפח תא מטען)

   לפני המון זמן,  avargel כתב:

חברים, הבא שעונה לו חוטף כאפה. אני לא צוחק.

פורסם
לפני 4 שעות, saar5555 כתב:

כן, גם אני חושב ככה. צודק.

 

לשמחתי בסקודה ובאיביזה עדיין הגיעו עם גלגל חלופי בגודל מלא. 

פעם אפילו נתקעתי מחוץ לעיר... והחלפתי גלגל.

אני מחליף המון פנצ'רים במסגרת התנדבות ב"ידידים". דווקא בסקודה וסיאט חדשות נתקלתי בדבר מוזר - גלגל ספייר בגודל מלא, אבל מידה אחת פחות ממה שיש בשאר הרכב.

הוא לא "בייגלה" ויש עליו צמיג רגיל שמנופח ללחץ רגיל. עדיין יש עליו סימון לא לעבור את ה80 קמ"ש בגלל השוני במידות עם שאר הצמיגים.

 

המגמה שיש היום לספק מכוניות עם צמיגים רגילים ללא שום ספייר היא הזוייה. אני רואה המון קריאות מאנשים שנתקעים.

אצלי אין ספייר אבל לפחות יש צמיגי Runflat. פעם אחת נכנס לי בורג, הלחץ ירד תוך שעה לחצי וקיבלתי התראה מהtpms לא לחרוג מ80 קמ"ש. בכל זאת ניפחתי עם הקומפרסור ללחץ תקין ונסעתי לפנצ'ריה.

תיכננתי בהתחלה לקנות גלגל ספייר בגודל מלא, אבל הגלגל עם הצמיג כל כך כבד שלא מעשי לנייד אותו.

  • אהבתי 2

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 31 דקות, amosbmw כתב:

בסקודה וסיאט חדשות נתקלתי בדבר מוזר - גלגל ספייר בגודל מלא, אבל מידה אחת פחות ממה שיש בשאר הרכב.

אני אבדוק..

אתה מתכוון שהצמיג במידה נגיד אם האוטו 15", אז הספייר 14"?

 

 

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

בקירוב - ספייר רוחב 195 על ג'אנט 16 כששאר הרכב ברוחב 205 על ג'אנט 17. או משהו קרוב לכך.

זה לא היה באיביזה אלא בדגמים יותר גדולים.

  • מבאס 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...