Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 749 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהחלט משמח אותי לחשוב שלא הלכתי על אוטומט ושאלתי פה.

מניח שאם אחווה תקלה כלשהי אלך קודם כל למקומות שהציעו פה בשרשור.

 

המון תודה.

פורסם

ההצעה אכן יקרה מדי, וטוב יעשה פות"ש אם יילך למקום אחר. ואכן, יכול להיות שלא צריך להחליף הכל (או אפילו חלק מהדברים שנרשמו). אבל כן צריך לקחת בחשבון שאולי במוסך אכן ראו נזילה ממשאבת המים (או שראו חוסר בנוזל קירור, ואז איתרו את הנזילה - למרות שבמצב כזה הייתי מצפה לחיוב על איתור הנזילה). בכל אופן, זה נושא שצריך, אם לא לבדוק אותו לעומק, אז לפחות לשים אליו לב ולעקוב אחריו.

  • אהבתי 2
פורסם

איזה מוסך זה שמוסיף לך חלקים ועבודה ולא מסביר למה ומדוע? הזוי. תבקש הסברים דבר ראשון, אולי זו טעות של הפקידה, ואם לא הבנת עדיין מדוע צריך להחליף תרמוסטט ועוד בכזה מחיר תעבור מוסך.

  • אהבתי 1

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם

כמה דברים:

א.לא מחליפים סתם חלקים בלי סיבה אלא אם כן זה קשור לטיפולים ע"פ הוראות יצרן כמו פילטרים או בלאי כמו בלמים או לתקלה ממשית

ב.בחיים שלי לא שמעתי על טרמוסטט (שזה חלק פשוט יחסית) שעולה 2500 אלא אם כן הוא מצופה זהב ומשובץ יהלומים

ג.שאר החלקים המחירים "סבירים" יחסית ל"מקורי" ותמחיר של "מוסך מורשה"

ד.10K?-ע"מ להחליף את כל מערכת הקירור? על מה ולמה אם הרכב לא מתחמם ובטח לא 10K ככה סתם

פורסם (נערך)

בהחלט סיפור משונה אבל אני רוצה להאמין שיש לו  לפחות איזשהו גרעין אמת.

לך למוסך אחר לבדוק אם קיימת נזילה, למרות שגם אם יש, קשה לי להאמין שהיא מצריכה החלפה של כל החלקים האלו.

 

לגבי מחיר התרמוסטט יכול להיות שבאמת הכוונה לבית התרמוסטט. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי yd b-4
פורסם
לפני 10 שעות, Stylo כתב:

בהחלט משמח אותי לחשוב שלא הלכתי על אוטומט ושאלתי פה.

....מניח שאם אחווה תקלה כלשהי ..

כתבת "......החלפת המשאבת מים היא עקב דליפה שיש ממה שאני מבין וזוכר..."

זו תקלה שדורשת טיפול.

 

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם (נערך)

אני לא מסכים עם החברים כאן.

במידה והרכב בן 10 או יותר, וזוהתה תקלה באחד הרכיבים שברשימה, זאת ממש לא שטות להחליף את כולם. הייתי מחליף גם צינורות קירור. רדיאטור וטרמוסטט אלה חלקי בלאי. מרוקנים ומפרקים את מערכת הקירור, על מנת להחליף רכיב אחד. ויש 2 אפשרויות: להחליף רק את החלק התקול בסכום נמוך יותר, ואז לנסוע עד שהרכיב הבא תוקע אותך באמצע הדרך ביום שאתה הכי עסוק. ואז צריך לגרור ולשלם עוד פעם על העבודה.

האפשרות השנייה היא להחליף בפעם אחת את כל הרכיבים, לשלם עבודה פעם אחת, ולנסוע עוד 10 שנים ללא דאגות.

לגבי המחיר, במיוחד כשהרכב לא תקוע עם התחממות בצד הדרך, אפשר לחסוך הרבה. לקבל הצעת מחיר ממוסכים נוספים, או לרכוש את החלקים בעצמך.

 

עריכה אחרונה על ידי amosbmw

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 27 דקות, amosbmw כתב:

אני לא מסכים עם החברים כאן.

במידה והרכב בן 10 או יותר, וזוהתה תקלה באחד הרכיבים שברשימה, זאת ממש לא שטות להחליף את כולם. הייתי מחליף גם צינורות קירור. רדיאטור וטרמוסטט אלה חלקי בלאי. מרוקנים ומפרקים את מערכת הקירור, על מנת להחליף רכיב אחד. ויש 2 אפשרויות: להחליף רק את החלק התקול בסכום נמוך יותר, ואז לנסוע עד שהרכיב הבא תוקע אותך באמצע הדרך ביום שאתה הכי עסוק. ואז צריך לגרור ולשלם עוד פעם על העבודה.

האפשרות השנייה היא להחליף בפעם אחת את כל הרכיבים, לשלם עבודה פעם אחת, ולנסוע עוד 10 שנים ללא דאגות.

לגבי המחיר, במיוחד כשהרכב לא תקוע עם התחממות בצד הדרך, אפשר לחסוך הרבה. לקבל הצעת מחיר ממוסכים נוספים, או לרכוש את החלקים בעצמך.

 

 

האמירה שלך נכונה לרכב כפי שתיארת. אבל אצל פות"ש מדובר ברכב בן 8 עם קילומטראז' נמוך מאוד - לא הייתי ממהר להחליף את רוב מערכת הקירור רק בגלל חלק תקול אחד. אבל בהחלט כדאי לבדוק האם בכלל יש תקלה.

פורסם

וואו להכנס למוסך ולשמוע "הגיע הזמן להחליף" ואז לקבל הצעת מחיר כזו זו הזייה.

הרכב עם 70000 ק"מ, אין שום סיבה להחליף רדיאטור תקין בגלל שהגיע הזמנן להחליף אותו.

אני לא מכיר לחלוטין את פרוטוקול הטיפולים של סיאט או קונצרן פולקסווגן אבל מעולם לא שמעתי על צורך להחליף רדיאטור כחלק מטיפוטל שגרתי ועוד בקימולטראז כזה.

משאבת מים תקולה סבבה, הגיוני גם להחליף רצועה על הדרך ואת החלקים הנלווים לכך, נוזל רדיאטור כמובן, הרי מרוקנים ואין שום סיבה להחזיר את הנוזל הישן חזרה, תושבות, אטמים סבבה מקובל.

גם טרמוסטט במקרים מסויימים (יקר אבל ברוך הבא לתוצרת פולקסווגן) שווה להחליף, יש רכבים שהמיקום שלו כלכך נוראי שאם כבר מפרקים אז מחליפים כדי לחסוך עבודה בפעם הבאה.

אבל מפה ועד להחליף רדיאטור תקין לחלוטין... ועוד ברכב שעשה פחות ממאה אלף קילומטר וההנחה היא שעשה טיפולים ראויים ותקינים כולל שימוש במים יעודיים לרכב וכו וכו, נשמע מסריח !

פורסם

לפני הצעות מחיר וכ'ו, פות"ש אם ניתן תנדב עוד פרטים שניישר כולנו קו ונבין מה הסיפור.

א. האם התלוננת לפני הטיפול השגרתי על בעיות או תקלות.

ב. המוסכניק שטיפל ברכב, זיהה תקלות ,הצביע והסביר או שהציע על בסיס "הגיע הזמן".

לדוגמא הטרמוסטאט - פריט מאוד יקר, האם זיהה  בעיה כמו נזילה מבית הטרמוסטט או פעילות לא תקינה ,  לפחות במינימום - מינימום על סמך נגיעה בצנרת ,סגור קבוע או פתוח קבוע

×
×
  • תוכן חדש...