Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים

מחפש המלצה למקום לעשות טסט לרכב בחיפה/ נשר /קריות וכו … עד היום עשיתי באוטוטסט בחיפה ולא אחזור לשם. 

 

מקום מומלץ 🙏🙏שלא יפסלו על לוחית שלא מספיק צהובה וכו,.. 

פורסם

אני עושה בדרך כלל בטסטקאר בנשר. אני לא יכול לשפוט מקצועיות, בדרך כלל עומס סביר, העיכובים הם כרגיל בבדיקת פליטות.

לפני מספר שבועות הזדמנתי לטכנוטסט בטירת הכרמל. למרות השעה המאוחרת (אחרי 4 אחה״צ ביום חמישי) התור היה ארוך. כמה שבועות קודם עשיתי שם כיוון פרונט ביום שישי בבוקר - התרשמתי מתור שלהערכתי הגיע ללפחות 50 מכוניות, שהשתרך עד שערי המכון. המכון עצמו שני מסלולו מבחנים ועוד מסלול נפרד למבחנים חוזרים. לזכותם כיוון הפרונט עלה 180 ש״ח - לפני שנתיים שילמתי במקום אחר 280 ש״ח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

טכנוטסט בטירת הכרמל מצויינים, עשיתי כבר 3  טסטים שם .

היתה לי בעיה עם עוצמת האור הגבוה, כנראה נדרש כיוון, העביר אותי למרות זה. 

פעם נוספת, הגעתי עם צמיגים לקראת סוף חייהם. כבר הזמנתי צמיגים פשוט תכננתי להחליף שבוע אחרי, הבוחן שאל אותי אותי אם אני יודע שהצמיג בסוף חייו, אמרתי שכן ואני מחליף בעוד כמה ימים. גם כאן העבירו אותי...

בסך הכל תודעת שירות גבוהה והמון הקשבה. 

עריכה אחרונה על ידי ArikM

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם

טוב עשיתי היום בטסטקאר בנשר חברה סבבה ובקושי היה תור למרות שיום שישי . נדרשתי להחליף גומיה לצרייה. סה״כ נזק 200 שקל. המוסכניק לא הכי הבין למה הכשיל היה טיפה יבש ממש בקטנה לא קרוע או משהו כזה.

בכל מקרה עדיף מהמקום משנה שעברה שהעיקר דחפו לוחית חדשה. 

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

עשיתי באוטוטסט עשרות טסטים. את החוויה פירטתי במעלה השרשור. מדי פעם פוסלים על שטויות כמו ליטוש פנסים, מגבים יבשים או נורה. מעבר לאלה מה שזכור לי פעם אחת פסלו לי לוחית זיהוי , פעם בגלל גרמושקה, פעם כיוון פרונט ולפני שנה על רביעיית צמיגים שלא ברור לי מה לא היה תקין בה (רכב בן 3 עם 23,000 ק״מ). אז את השטויות אני מתקן בחצר שלו, משלם מס אשכנזים אבל לא מבזבז זמן. דברים חשובים כמו הגרמושקה או צמיגים - אצל נותני השירות הקבועים שלי.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בתאריך 22.3.2024 בשעה 22:41, sperial כתב:

עשיתי באוטוטסט עשרות טסטים. את החוויה פירטתי במעלה השרשור. מדי פעם פוסלים על שטויות כמו ליטוש פנסים, מגבים יבשים או נורה. מעבר לאלה מה שזכור לי פעם אחת פסלו לי לוחית זיהוי , פעם בגלל גרמושקה, פעם כיוון פרונט ולפני שנה על רביעיית צמיגים שלא ברור לי מה לא היה תקין בה (רכב בן 3 עם 23,000 ק״מ). אז את השטויות אני מתקן בחצר שלו, משלם מס אשכנזים אבל לא מבזבז זמן. דברים חשובים כמו הגרמושקה או צמיגים - אצל נותני השירות הקבועים שלי.

לא מוכן לקנות "קנסות" שלא קיימים רק כדי לעבור טסט. הפסקתי להאכיל את ההתנהגות הזו.

  • רעיון טוב! 1

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם

תראה, אם פוסלים אותי על מגבים או ליטוש פנסים יש לי שתי אפשרויות: ללכת לחשמלאי החצר של המכון וכעבור 30 דקות להיות בדרך הביתה, או ללכת לחשמלאי אחר, לבזבז זמן בדרך אליו ובחזרה למכון הטסטים ולחזור הביתה אחרי שעה וחצי. מצטער, שעה שלי שווה יותר מהפרינציפים המטופשים האלה. לפעמים לבוחן מצב,רוח חיובי ונחסכים 20 השקלים של מבחן חוזר.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני עושה טסט באפק , כבר כמה שנין.

פעמיים נכשלתי על לוחיות משום מה זה היה פעמיים ברכב שהגיע לגיל 6.

סך הכל סופר נוח, מגיע באמצע שבוע בשעות הצהריים אז אין תור ארוך.

10 דק מקסימום רבע שעה ואני בחוץ

×
×
  • תוכן חדש...