Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תוקף מצבר


razi_pazi
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

ממה שאני מכיר בדר״כ הספרה 12 שמוטבעת על המצבר מסמלת את מספר חודשיי האחריות שיש עליו מרגע הרכישה, ובמצברים שלא מוטבע עליהם כלום זה אומר שיש עליהם אחריות מלאה 20/24 חודשי אחריות.

עריכה אחרונה על ידי Camaro 92
פורסם

המוכר מתעקש שיש אחריות לשנתיים. האמת שההסברים שלו ממש ממש לא משכנעים.

 

נראה מה הקהל כאן יגיד:

איגניס 2019. לא היברידי. המצבר התחיל מעט לקרטע והחלטתי להחליף לפני שמוסר נשמתו לבורא.

 

אחרי קצת השוואות מחיר חוזר למי שבעבר החליף לי מצבר. הוא מציע וולטה. עם פער של 50 שח בין אחריות של 12 חודשים ל 24 חודשים.

ביררתי איתו האם זה מצבר שונה או שההבדל הוא רק באחריות.  ענה לי שהשנתיים מצבר יותר חזק. סגרנו על החזק יותר.

 

הוחלף אתמול. לאחר מכן אני בודק ורואה הטבעה 12 ומקט שתואם אחריות 12 חודשים לפי האתר של וולטה. מצ"ב צילום מסך. 

פניתי למוכר. לדבריו זה עם אחריות ל 24 חודשים. "יש הרחבת אחריות" " 40 אמפר ו46 זה שונה" , "יכול למכור גם 48 אחריות "

 

כל זה נשמע לי מפוקפק וגם סותר את התשובה ששלח לי לפני ההחלפה לפיה יש הבדל בין המצברים ולא רק אחריות ארוכה יותר.

 

מה יש לכם להגיד?

 

Screenshot_20240308_160119_Chrome.thumb.jpg.76778ce85e13d76d39a4adc36b9c8333.jpg

20240308_161540.jpg

פורסם (נערך)
לפני 21 דקות, razi_pazi כתב:

המוכר מתעקש שיש אחריות לשנתיים

עזוב מה המוכר אומר, קיבלת מהמוכר ביד תעודת אחריות חתומה? כמה חודשי אחריות מצוין בה?

עריכה אחרונה על ידי Camaro 92
פורסם

חשבונית קיבלת? בדרך כלל תוקף האחריות רשום בה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שמור אותה, כי זו תעודת האחריות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 22 דקות, sperial כתב:

שמור אותה, כי זו תעודת האחריות.

אבל רק ל 12.... כי בחשבונית כתוב 12

לפני 28 דקות, Tom_22 כתב:

באתר של וולטה, המצבר הזה מופיע גם בעמוד של 12 חודשי אחריות וגם בעמוד של 20 חודשי אחריות.

היית גם אמור לכאורה לקבל תעודת אחריות כזו.

אני חושב שהתבלבלת.

בעמוד של 20 חודשים המקט 34854643

לי הותקן 34854683. זה המקט בדף של 12 חודשים

הוא מציע שאגיע אליו לראשלצ (לא יקרה) אזוכה ב 50 שח ויחליפו לי מצבר ל 40 אמפר עם 12 חודשי אחריות.

 

לדבריו הטעות של הנהג היה שרשם 12 ולא 24 בחשבונית. שזה הסבר מפוקפק מאוד. אם ככה יכול פשוט לתקן חשבונית...

עכשיו הוא מציע לי שאני אתקן בכתב ידי את החשבונית....

 

כתבתי לו שיוציא חשבונית מתוקנת עם מספר מקט שכתוב עליה 24 חודשים.

 

בקיצור. סיימנו בלי הסכמה. 

שיהיה עם ה 50 שח העלובים הללו

 

אשלח עוד רגע לינק שכולם ידעו להמנע

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...