Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טסלה רודסטר החדשה - נתון 0-100 קמ"ש בשניה 1 בלבד!!!


Shmelov

פוסטים מומלצים

בתאריך 29.2.2024 בשעה 10:06, baer כתב:

צריך להבין בתאוצות האלה כל קיזוז של חלקי שניה עולה בהמון מאמץ, מנועים יותר חזקים, שרשרת כח, מערכת חשמל שיכולה להעביר יותר זרם, אחיזה (צמיגים), מערכות בקרת אחיזה, כלומר עולה הרבה כסף ומשקל.

אם לנתון של 4-5 שניות ל-100 קמ"ש זה יכול להיות נחמד לקונה חובב ההגה בתוספת סבירה, מעבר לזה זה בזבוז ונועד נטו למרקטינג. 

נראה לי גם די מסוכן רכב שתוך שניה עף קדימה בכל מיני סיטואציות בכביש ציבורי.

 

אחד הדברים שהכי מעניין אותי לראות זה אם האירופאים בכלל יאשרו רכב כזה על הכביש או שיחסמו אותו כמו אם הסייבר טראק 

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

סייבר טראק נחסם כי הוא מסוכן מאד להולכי רגל בגלל החזית האנכית והמשטחים הקשיחים שלו. 

  • אהבתי 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם מניפה חשמלית שמייצרת 2 טון כוח הצמדה ומנוע חשמלי 1000 כ"ס על כ-1 טון משקל עצמי, הצליחו לעשות את זה ב-1.4 שניות (אפשר לקפוץ ל-19:50 בשביל הריצה על יבש)

 

עם עקרון דומה (מניפה ליצירת כוח הצמדה), אבל בניה יותר יעודית וקלת משקל (כולל הנהגת) ועם האצה של 3.8 ג'י, הצליחו גם לרדת כבר משניה (בסרטון אחר) :

 

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
  • אהבתי 3
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, רועי5 כתב:

פשוט מטומטם. צריך להבין שלגוף האנושי יש מגבלות. מדובר באתגר גם לטייסים שנדרשים לעמוד בתנאי תאוצת G מהסוג הזה. בכל מקרה בריאות לחוליות הצוואר זה לא מוסיף. 

אז אני ממליץ לך לא לרכוש אחת כזאת

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 שעות, פיני חד כתב:

דוגמאות לא טובות...

קודם כל, מאסק הוכיח שהוא מטורף, אבל כזה שמצליח להגשים חלומות מטורפים. יש טסלה, ספייס X, וגם ניוראלינק. אפילו שי אגסי בסך הכל לא טעה בהרבה אלא כנראה הקדים מדי את זמנו ולדעתי החלפת סוללות היא הפתרון שיקדם את הרכב החשמלי.

אני לא חושב שצריך להאמין לכל רעיון הזוי (וזה נראה לי באמת הזוי, גם כי כמו שאמרו פה בצדק אין תשתית פיזית לדבר  הזה - צמיגים וכו' - וגם כי לא בטוח שבשר ודם ישרוד את זה הן פיזית והן מבחינת השליטה ברכב), אבל לא הייתי מגדיר את זה שקר והבטחות שווא. מעניין מאוד, נחיה ואולי נראה.

בכלל, בלי המטורפים ייתכן שהיינו עדיין בסוסים ועגלות. מספיק אחוז מהם שיצליח.

 

הוא לא הצליח עם הרכב האוטונומי ..

המלא הכוונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 1.3.2024 בשעה 02:35, פיני חד כתב:

קודם כל, מאסק הוכיח שהוא מטורף, אבל כזה שמצליח להגשים חלומות מטורפים

מאסק מטורף.. אולי.

מגשים חלומות? זה כבר נתון לויכוח..

אדם בודד לא מגשים כלום בתחומים האלה.

אילולא מאסק היה נולד או מתעסק בתחום, היה סביר שהית רואה את אותה כמות מכוניות חשמליות ב-2024.

כנ''ל סטיב ג'ובס, נניח והוא היה חקלאי ולא יזם, איפה שהוא בסוף העשור הראשון של המאה 21 היו צצים מכשירים דמויי אייפון בין כה וכה.

אף אחד הוא לא נושא הבשורה. זו התקדמות של האנושות ככלל.

 

אבל למאסק, יש את החוצפה להתרברב ולשקר למשקיעים.

"שנה הבאה אוטונומי" כבר כמה שנים ברציפות הוא טוען...

"שנה הבאה משאית" ועוד טסלה לא בכיוון, באירופה שוק המשאיות החשמליות מוצף ע''י יצרנים אחרים...

"שנה הבאה רואדסטר" וכל פעם מגזים עם ביצועים על הנייר שלא לצורך...

 

 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, דג כתב:

אילולא מאסק היה נולד או מתעסק בתחום, היה סביר שהית רואה את אותה כמות מכוניות חשמליות ב-

אין לך מושג על מה אתה מדבר...אם זה היה קל כולם היו עושים את זה. 

יש לך מושג כמה מפסידות המתחרות של טסלה על כל אוטו? 

אתה יודע כמה טסלה מרוויחה על כל רכב?

 

לפני כשעה, דג כתב:

שנה הבאה אוטונומי"

הרכבים שלו כבר נוסעים לבד. המגבלה זה רגולציה.

אף אחד לא מתקרב בכלל ליכולות של טסלה בנהיגה אוטונומית. 

לפני כשעה, דג כתב:

שנה הבאה משאית

כבר שנה שלמה שטסלה מוכרת משאיות. 

 

 

בקשר לספייס אקס, אין שום חברה בעולם שמציגה יכולות אפילו קרובות ליכולות שלה. 

להגיד שזה קורה לבד כי זו קדמה זה פשוט עצימת עיניים. צריך אנשים עם חזון שלא מפחדים לקחת סיכונים כדי שכולנו נתקדם. מאסק הוא אחד מהם.

עריכה אחרונה על ידי ArikM
  • מצחיק 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 3

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 59 דקות, ArikM כתב:

אין לך מושג על מה אתה מדבר...אם זה היה קל כולם היו עושים את זה. 

 

ו? כולם עושים את זה.

סטלנטיס - מלא רכבים חשמליים.

וואג - יש

במוו - יש

מרצדס - יש

וולוו - יש

GM - יש

פורד - יש

סינים - הו הו, יש. 

רכבי על - יש.

 

למי אין חשמלית עכשיו? 

 

 

לפני כשעה, ArikM כתב:

הרכבים שלו כבר נוסעים לבד. המגבלה זה רגולציה.

אף אחד לא מתקרב בכלל ליכולות של טסלה בנהיגה אוטונומית. 

הרכבים שלו, לא אוטונומיים בשיט. לא מוגדרים אוטונומיים, והעובדה שאתה חושב ככה היא בדיוק השקר של מאסק. כי אם תשאל את המחלקה המשפטית של טסלה, אין להם שום דבר שקשור לאוטונומיה, ויש אך ורק מערכות עזר לנהג.

חוץ מזה, מאסק מבטיח כבר מיליון גרסאות ששיחרור גרסאת FSD הבא - הוא יהיה טוב. בינתיים האינטרנט מתמלא עוד ועוד בסרטונים שלהם משפלים, וגם NHTSA חוקרת את האוטונומיות עם ה"יכולות" האלה.

אין שקר גדול מזה. 

היכולות של טסלה? כמו של כולם בתוספת של סיכון כלל משתמשי הכביש בארהב בניסויי "בטא".

 

לפני כשעה, ArikM כתב:

כבר שנה שלמה שטסלה מוכרת משאיות. 

 

מעט מאוד. מאוד מאוד.

 

לפני כשעה, ArikM כתב:

צריך אנשים עם חזון שלא מפחדים לקחת סיכונים כדי שכולנו נתקדם. מאסק הוא אחד מהם.

גם טסלה וגם ספייסאיקס התחילו/קיימים רק בעזרת סיבסוד ממשלתי כזה או אחר.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, ArikM כתב:

אין לך מושג על מה אתה מדבר...אם זה היה קל כולם היו עושים את זה. 

יש לך מושג כמה מפסידות המתחרות של טסלה על כל אוטו? 

אתה יודע כמה טסלה מרוויחה על כל רכב?

 

הרכבים שלו כבר נוסעים לבד. המגבלה זה רגולציה.

אף אחד לא מתקרב בכלל ליכולות של טסלה בנהיגה אוטונומית. 

כבר שנה שלמה שטסלה מוכרת משאיות. 

 

 

בקשר לספייס אקס, אין שום חברה בעולם שמציגה יכולות אפילו קרובות ליכולות שלה. 

להגיד שזה קורה לבד כי זו קדמה זה פשוט עצימת עיניים. צריך אנשים עם חזון שלא מפחדים לקחת סיכונים כדי שכולנו נתקדם. מאסק הוא אחד מהם.

אני לא חושב שטסלה טוענת באופן רשמי שהם הגיעו לאוטונומי דרג 5. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, David32 כתב:
לפני 4 שעות, ArikM כתב:

 

ו? כולם עושים את זה.

סטלנטיס - מלא רכבים חשמליים.

וואג - יש

במוו - יש

מרצדס - יש

וולוו - יש

GM - יש

פורד - יש

סינים - הו הו, יש. 

רכבי על - יש

תבדוק כמה הם מייצרים, וכמה הם מפסידים על כל אוטו שהם מוכרים. 

טסלה מרוויחה מעל 25 אחוז על כל רכב (אל תתפוס אותי בדיוק על האחוז).

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת חשמליות, יש כבר מ1963 בערך כל מיני ניסיונות. כולל ניסיון ישראלי מ 2011 בערך.

מישהו היה מצליח בסוף.

 

אגב,

אאלט, לנסיעות קצרות רכב חשמלי יותר מזהם מבנזין.

עריכה אחרונה על ידי Lior_Django
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, Lior_Django כתב:

אני לא חושב שטסלה טוענת באופן רשמי שהם הגיעו לאוטונומי דרג 5. 

נכון, הם לא טוענים כי זה לא אושר על ידי הממשל. זה הכל. בירוקרטיה נטו.

האינטרנט מלא באנשים שהטסלה שלהם נוהגת לבד. ולא רק עד 60 קמש או לא רק בכבישים ריקים 

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, adi89 כתב:

אז אני ממליץ לך לא לרכוש אחת כזאת

תגובה אופיינית מטסלה/מאסק פאנבוי. 

לפני 33 דקות, ArikM כתב:

נכון, הם לא טוענים כי זה לא אושר על ידי הממשל. זה הכל. בירוקרטיה נטו.

האינטרנט מלא באנשים שהטסלה שלהם נוהגת לבד. ולא רק עד 60 קמש או לא רק בכבישים ריקים 

גם בתי הקברות פה ושם. וכדאי להעמיק טיפה ולראות את סיפור ה"נהיגה האוטונומית" של החברה הזו, חפש דוקומנטציה בנושא, לא חסרה כזו. ואסור לזלזל לא בראשוניות של החברה, גם לא באיכות מוצריה, בהחלט שאפו, אבל לא חסרות שם פשלות, החל בהכרזות על מועדי השקה שנדחים ללא סוף וכלה בעובדה שהדגמים שלהם כבר ותיקים למדי, הטכנולוגיה היום כבר שמרנית בלי פריצות דרך יוצאות דופן ( למעט הסייברטראק ). חשוב מכל יש כבר לא מעט מתחרים שלא נופלים וגם עולים באיכות מוצריהם על המוצרים של טסלה. בכלל יחסית לפריצה הסינית טסלה די קופאת על השמרים היום.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...