Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טסלה רודסטר החדשה - נתון 0-100 קמ"ש בשניה 1 בלבד!!!


Shmelov

פוסטים מומלצים

לפני 19 דקות, רועי5 כתב:

חשוב מכל יש כבר לא מעט מתחרים שלא נופלים וגם עולים באיכות מוצריהם על המוצרים של טסלה. בכלל יחסית לפריצה הסינית טסלה די קופאת על השמרים היום.

שוב, תבדוק מה שולי הרווח של אותם מתחרות. אתה תגלה שהם מפסידות כסף על כל רכב שהם מוכרות. 

טסלה מרוויחה כסף על כל רכב שהם מוכרות. אף אחת לא מתקרבת לנתונים של טסלה. 

להגיד שהאיכות עולה זה בסדר, אבל באיזה מחיר. 

 

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

האוטונומיה דרג 5, דוברה פה לא מעט לזכרוני.

בלי קשר עכשיו לטסלה, בשביל לא לפגוע המחזיקים ממנה, זה אתגר הרבה יותר קשה ממה שהרבה חשבו בתחילת הדרך. (אאלט, לפני יותר מעשור)

 

מוביליי, אינטל, אפל וגם טסלה וגם כל מיני יצרניות ועוד חברות - נכון לעכשיו אף אחד לא העמיד רכב דרג 5 למיטב ידיעתי.

עריכה אחרונה על ידי Lior_Django
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ציטוט מהכתבה:

לאחר שבחודש הקודם פורסם דיווח על כך שאפל צפויה לדחות את השקת מכונית ה-Apple Car מ-2026 ל-2028, תוך כדי שהיא משנמכת הרכב מ”רמה 5″ אוטונומית מלאה ל”רמה 2+” המסייעת לנהיגה, נראה כי הנהלת החברה החליטה לצמצם את ההפסדים שלה ופשוט להרים ידים, זאת לאחר שהיא השקיעה סכומי עתק שניתן להעריך במיליארדי דולרים על פיתוח הרכב במהלך השנים, דבר שיפנה לה משאבים אותם תוכל להשקיע בפרויקטים אחרים, בהם פרויקטים בתחום ה-AI.

 

מסתבר שזה לא כזה פשוט.

עריכה אחרונה על ידי Lior_Django
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, Lior_Django כתב:

הוא לא הצליח עם הרכב האוטונומי ..

המלא הכוונה.

למה לא הצליח? ההגבלות היום הן בעיקר רגולטיביות. בכל מקרה, להגשים 80%מהחלום זה הישג לא רע.

לפני 9 שעות, דג כתב:

מאסק מטורף.. אולי.

מגשים חלומות? זה כבר נתון לויכוח..

אדם בודד לא מגשים כלום בתחומים האלה.

אילולא מאסק היה נולד או מתעסק בתחום, היה סביר שהית רואה את אותה כמות מכוניות חשמליות ב-2024.

כנ''ל סטיב ג'ובס, נניח והוא היה חקלאי ולא יזם, איפה שהוא בסוף העשור הראשון של המאה 21 היו צצים מכשירים דמויי אייפון בין כה וכה.

אף אחד הוא לא נושא הבשורה. זו התקדמות של האנושות ככלל.

 

אבל למאסק, יש את החוצפה להתרברב ולשקר למשקיעים.

"שנה הבאה אוטונומי" כבר כמה שנים ברציפות הוא טוען...

"שנה הבאה משאית" ועוד טסלה לא בכיוון, באירופה שוק המשאיות החשמליות מוצף ע''י יצרנים אחרים...

"שנה הבאה רואדסטר" וכל פעם מגזים עם ביצועים על הנייר שלא לצורך...

 

 

אני ממש לא מבין אותך. אתה אומר את זה גם על אדיסון, בל ועוד כמה? ניוטון אולי? בפועל בזכותם העולם השתנה!

אני לא משווה, אבל הבחור השקיע המון כסף, גילה יוזמה ויצירתיות, ועשה המון. הרבה ממה שהבטיח הוא גם קיים.

לא זוכר מי פה מקודם גם כינה אותו שקרן ונוכל אבל לא הצליח לתת אפילו דוגמה אחת של רמאות. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, פיני חד כתב:

למה לא הצליח? ההגבלות היום הן בעיקר רגולטיביות

ההגבלות הן בעיקר רגולטיביות כמו העובדה שאני יכול לרוץ אומרת שאני יוסיין בולט או אליוד קיפצוגה.

 

לפני 12 שעות, פיני חד כתב:

לא זוכר מי פה מקודם גם כינה אותו שקרן ונוכל אבל לא הצליח לתת אפילו דוגמה אחת של רמאות

הנה, תראה, אתה טוען שהרכב אוטונומי, אבל הוא לא.

אילון דיבר על רובוטקסי, אבל עברו כבר שנים והרכב לא יכול לנסוע לבד. טען שהחומרה תישאר כמו שהיא וכול מי שקנה fsd, שעצם השם של זה זאת רמאות, והתברר שצריך לשדרג ומי שלא קנה מראש צריך לשלם אקסטרא.

הכול סביב הסייברטראק. המחיר, הביצועים, הכול. והוא לקח על זה כסף. הנה, גם על הרודסטר לקחו כסף, הבטיחו, וכלום.

מאסק טען שטסלה היא חברת הרובוטיקה הגדולה בעולם. לא.

הרובוט שהציגו היה שיקרי.

לא חסר.

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני תוהה אם כבודו לא מעודכן. טסלה משווקת רכב אוטונומי באופן מלא. יש הגבלות חוקיות על הפעלת המערכת, יש מדינות בארה"ב שמאפשרות שימוש בה ויש שלא.

ואומר שוב: האיש מטורף. זה אומר שלא לכל מה שהוא אומר אני מתייחס ברצינות אבל זה לא אומר שהוא שקרן פתולוגי. שקרן זה מי שיודע שהמציאות היא X, ולצורך האינטרסים שלו הוא טוען שהיא Y. מאסק טוען שהיא Y כי הוא פשוט מאמין שהוא יכול לגרום לה להיות Y. האם הוא יצליח, מתי ועד כמה? לא יודע, אבל זה לא משהו תלוש מהמציאות ונתתי דוגמאות כמו טסלה, ספייס X וניוראלינק. החברות האלה קיימות, מבצעות ניסויים ופעמים רבות בהצלחה. אלה לא עסקים על הנייר, יש בעולם מכוניות חלליות ולווייני סטארלינק. גם לגבי רובוטקסי: הרעיון קיים ועובד בפועל, זה שעוד לא הצליחו ליישם אותו בצורה מסודרת ויעילה זה בעיניי עניין טכני.

זה כל מה שאני טוען, לא שצריך להתייחס לדבריו כתורה מסיני.

עריכה אחרונה על ידי פיני חד
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, פיני חד כתב:

אני ממש לא מבין אותך. אתה אומר את זה גם על אדיסון, בל ועוד כמה? ניוטון אולי? בפועל בזכותם העולם השתנה!

 

בודאי.

 

אני אומר את זה לא כי אני לא מייחס להם חשיבות,

לא כי אני מזלזל בהם,

ולא כי אני קורא להם רמאים. 

ההפך...

 

אבל מבלי להמעיט מכבודם, הם היו בזמן הנכון במקום הנכון ועם הפרסום הנכון, ולכן אתה שומע ומכיר אותם,

לא שהם אחראים בלעדית להתקדמות האנושית.

 

לדוגמא,

אלכסנדר הגדול כבש את הודו? לבד?

אם איינשטיין לא היה נולד לא היו מגיעים בתחילת המאה ה-20 לאותן הבנות בפיזיקה?

אם היטלר לא היה פוליטיקאי לא היתה פורצת מלחמת עולם?

 

אני פשוט לא מייחס אירועים גדולים לאנשים בודדים. זה הכל.

ומאסק לא יוצא דופן או מיוחד.

העולם, התעשיה, הפוליטיקה והצרכן היה מוכן בעשור השני של המאה ה-21 לאמץ באופן מאסיבי את הרכב החשמלי,

ולאדם בודד כזה או אחר יש השפעה אפסית על השתלשלות הדברים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, פיני חד כתב:

אני תוהה אם כבודו לא מעודכן. טסלה משווקת רכב אוטונומי באופן מלא.

לא היא לא.

פשוט לא.

זה השקר. 

 

מעודכן, עם תעודה שנושקת את התחום, ועובד בתחום האוטומוטיב. יתרה מזאת, הייתי צריך לכתוב עבודה בנושא לפני כמה שנים בודדות. 

טסלה יכול לקרוא לזה Full Self Driving עד מחרותיים. זה השקר. מול המחוקק זה לבל 2 - מערכות סיוע לנהג.

טסלה שיקרה בסרטונים שלה. שיקרה בכיתוב מתחת. האחריות על תאונה בזמן שאתה עם המערכות מופעלות היא... על הנהג.

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, yoav911gt2 כתב:

תקרא, מוגבל למהירות של 40 מייל באזורים מאד ספציפיים. 

בוא...לא הייתי מתהדר בזה. טסלה לא מוגבלת בכבישים ולא במהירות. 

זה שטסלה לא הגישה בקשה לרמה 3 זה לא אומר שהיא לא שם. 

 

עריכה אחרונה על ידי ArikM

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, ArikM כתב:

 

זה שטסלה לא הגישה בקשה לרמה 3 זה לא אומר שהיא לא שם

זה כן. זה בדיוק זה.

אם יכלו לקבל אישור, היו עושים את זה, במינימום כדי להיות ראשונים.

  • אהבתי 1
SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, David32 כתב:

זה כן. זה בדיוק זה.

אם יכלו לקבל אישור, היו עושים את זה, במינימום כדי להיות ראשונים.

לא נתווכח על זה. אני לא מתיימר להבין מה עובר לאילון בראש.

עובדתית, הרכב שלהם נוסע בכבישים ללא שום הגבלת מהירות,בכל מזג אויר ובכל כביש.

תקרא לזה רמה 2 או רמה שקר. זה הרבה יותר מתקדם מכל מה שיש היום בשוק.

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עובדתית זה רמה 2, כול האחריות היא על הנהג, גם טסלה טוענת את זה. אתה כנהג צריך להיות תמיד מוען לתפוס את ההגה ולתפעל את המצב.

עובדתית הסתמכות על מצלמות כסנסור יחיד לחישה וזיהוי של עצמים היא גישה שגויה שמושפעת קשות ממזג האוויר ומיכולת המצלמות לראות קדימה למרחק הרצוי.

 

זה לא אוטונומי, זה לא רמה 3, זה בטוח לא 4.

 

  • אהבתי 1
SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, David32 כתב:

עובדתית זה רמה 2, כול האחריות היא על הנהג, גם טסלה טוענת את זה. אתה כנהג צריך להיות תמיד מוען לתפוס את ההגה ולתפעל את המצב.

עובדתית הסתמכות על מצלמות כסנסור יחיד לחישה וזיהוי של עצמים היא גישה שגויה שמושפעת קשות ממזג האוויר ומיכולת המצלמות לראות קדימה למרחק הרצוי.

 

זה לא אוטונומי, זה לא רמה 3, זה בטוח לא 4.

 

יפה, טוב שהחלטת מה שגוי ומה עובד. 

אני לא מתיימר לדעת האם עדיף ליידר, או מצלמה או כל מכם שקר אחר. ביום שאני אהיה מנכל של חברה כזו אצטרך לתת את הדין על זה. 

 

כיום לטסלה, אין שום מגבלות על הנהיגה האוטונומית שלה. כל מה שרשמת זה מה שטסלה מחוייבת להצהיר כדי לעמוד ברמה 2. 

בפועל, העסק הזה עובד ללא שום מגבלה: לא מזג אויר, לא מהירות, ולא כביש. זו עובדה.

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...