Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוכנות סקודה (זמינות פאביה)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז אחרי הרבה התייעציות והתלבטות החלטתי לקנות את הפאביה החדשה . קבעתי פגישה בסוכנות של סקודה בשביל לסגור עסקה , הגעתי למקום והם היו מופתעים שהגעתי בכלל (למרות שהם בעצמם התקשרו אליי לוודא שאני מגיע) אחרי שאמרתי  שאני רוצה לקנות פאביה חדשה, הסוכן ענה שאין לו מושג מתי היא תגיע ולא יודע מחירים. האם זה נשמע לכם אמין? אם הם בעצמם לא יודעים איך אני יכול לברר? האם שווה בכלל לחכות??

פורסם

נשמע כמו אולם ספציפי לא משהו, הייתי ניגש לאולם במקום אחר שיתן לך שירות טוב. באשר לפאביה, למיטב ידיעתי את גרסת ה1000 ניתן לקבל תוך חודש חודשיים, את 1.5 צריך לבדוק עם סוכן נורמלי שרוצה לעזור. 

האם שווה לחכות ? זה כבר עניין של הרכב עצמו והפאביה היא מוצלחת, אבל קיימות לה מתחרות טובות שזמינות במלאי אז זה השקלול שלך אם למצוא רכב אחר. 

פורסם
לפני כשעה, nissan1211 כתב:

נשמע כמו אולם ספציפי לא משהו, הייתי ניגש לאולם במקום אחר שיתן לך שירות טוב. באשר לפאביה, למיטב ידיעתי את גרסת ה1000 ניתן לקבל תוך חודש חודשיים, את 1.5 צריך לבדוק עם סוכן נורמלי שרוצה לעזור. 

האם שווה לחכות ? זה כבר עניין של הרכב עצמו והפאביה היא מוצלחת, אבל קיימות לה מתחרות טובות שזמינות במלאי אז זה השקלול שלך אם למצוא רכב אחר. 

תודה על התשובה. אני באמת לא מבין אותם אין להם אינטרס לסגור עסקה? הגיוני שסוכן לא ידע מחירים? לא היה אכפת לי אפילו לשלם מקדמה ולחכות כמה חודשים אבל נתנו לי הרגשה שאני מפריע להם (למרות שהמקום היה ריק).

פורסם

נשמע הגיוני.  אם אין לו מידע במערכת הממוחשבת, אז הוא לא יכול להתחייב לשום דבר.

לי קרהמקרה מעט  דומה בטויוטה (חשבתי על ה-CHR החדש, אבל מנוע2 ליטר).  בסוכנות X נותנים מידע כולל זמני הגעה לארץ.  מאידך, בסוכנות Y לא יכולים לתת לי שום מידע מאחר ואין להם מידע לגבי הרכב במערכת הממוחשבת.

בבירור מול היבואן עצמו - מסתבר שהמידע שקיבלתי בסוכנות X היה שגוי. לכן, לעיתים עדיף לא למסור מידע בכלל מאשר להתחייב ואח"כ להתחיל עם תירוצים למה ההבטחות לא קויימו.

פורסם
לפני 5 שעות, newcar4east כתב:

תודה על התשובה. אני באמת לא מבין אותם אין להם אינטרס לסגור עסקה? הגיוני שסוכן לא ידע מחירים? לא היה אכפת לי אפילו לשלם מקדמה ולחכות כמה חודשים אבל נתנו לי הרגשה שאני מפריע להם (למרות שהמקום היה ריק).

יש אינטרס אבל מתעצלים לבדוק/לא רוצים להתחייב או פשוט סתם רמת שירות נמוכה וחוסר רצון לעזור באותו רגע. 

פורסם
לפני 21 שעות, nissan1211 כתב:

יש אינטרס אבל מתעצלים לבדוק/לא רוצים להתחייב או פשוט סתם רמת שירות נמוכה וחוסר רצון לעזור באותו רגע. 

נראה לי שזה באמת המצב כי ביקשתי לפחות לראות איך היא נראת והם אמרו שאין להם אותה, בקיצור לא היה להם זין לעבוד בשישי וחיפפו אותי.

מה שעיצבן אותי אז למה אתם קובעים פגישה? אם אין לכם שום מידע תגידו את זה בטלפון.

×
×
  • תוכן חדש...