Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה להחליף את הרכב המשני בבית.
הרכב המוחלף הוא פיג'ו 107 שנקנתה חדשה לפני עשור.

 

הרכב המוביל בחיפוש הוא סוזוקי איגניס חדשה.

 

הצרכים:

רכב קטן, נהג נמוך+ ילד אחד.

נסיעות לרוב בתוך העיר. מדי פעם אפשר גם מחוץ. סגנון נהיגה די רגוע אבל אוהב מדי פעם לשמוע את המנוע.

עושים ברכב הזה סביבות ה8000-10000 ק"מ בשנה.

דגשים:

שהשליטה על המזגן לא תהיה ממסך מגע אלא כפתורים פיזיים.

כניסה נוחה וגובה סביר, כלומר שאפשר לשבת באוטו ולא "ליפול" לתוך האוטו מכמה שהוא נמוך.

 

אלטרנטיבות שנפסלו:

קיה פיקנטו, יונדאי I10.

הטויוטה אייגו X לא במלאי ואפילו חשבנו על יאריס אבל גם היא לא במלאי.

הצרפתיות (208, קליאו) די צפופות וקלאוסטרופוביות, וכל רכב שיש לו שליטה על המזגן מהמסך, פסול מבחינתי (אני כבר מתעצבן מזה בC4 פיקאסו שלי).

 

יש רכב חדש שיכול להוות אלטרנטיבה במחירים דומים לזה?

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, יוסי פרנקוס כתב:

במחירים דומים לזה

במחירים דומים למה?

לא רשמת מסגרת מחיר. (אבל הבנתי לבד שהמסגרת היא באיזור ה 100אלף שקל).

בסביבתי אני רואה את הרכב הזה בעיקר כרכב גיל הזהב.

מספיק קטן ועדיין גבוה.

לדעתי תימחור מופרז.

מצד שני, כל רכב חדש מתומחר מופרז, והג'יפונים כמו יאריס קרוס, או פז'ו 2008, רנו קאדג'אר ,  מחיר מופרז עוד יותר.

לכן סוזוקי איגניס זה סוג של בירירת מחדל למי שחייב לקרוע ניילונים.

תחליף סביר פלוס ל 107 המזדקנת.

עריכה אחרונה על ידי IsraCar
פורסם

האיגניס כיום היא 114,000 ש"ח.
האייגו X (כשהיא במלאי) עולה 101,000.
הפיקנטו והI10 מגרדות את ה100,000 מלמטה.

ה208 והיאריס עולות 130,000 בערך, וזה כבר מתקרב לסגמנטים אחרים ואלטרנטיבות טובות יותר. ב30,000 יותר אני קונה קורולה וזהו.

פורסם
לפני 10 שעות, IsraCar כתב:

במחירים דומים למה?

לא רשמת מסגרת מחיר. (אבל הבנתי לבד שהמסגרת היא באיזור ה 100אלף שקל).

בסביבתי אני רואה את הרכב הזה בעיקר כרכב גיל הזהב.

מספיק קטן ועדיין גבוה.

לדעתי תימחור מופרז.

מצד שני, כל רכב חדש מתומחר מופרז, והג'יפונים כמו יאריס קרוס, או פז'ו 2008, רנו קאדג'אר ,  מחיר מופרז עוד יותר.

לכן סוזוקי איגניס זה סוג של בירירת מחדל למי שחייב לקרוע ניילונים.

תחליף סביר פלוס ל 107 המזדקנת.

קאדג'אר היא מ2 סגמנטים למעלה מכונית גדולה אולי התכוונת לקפצ'ור שהוא דווקא אלטרנטיבה יקרה אבל לא רעה בכלל.

לפני 24 דקות, יוסי פרנקוס כתב:

האיגניס כיום היא 114,000 ש"ח.
האייגו X (כשהיא במלאי) עולה 101,000.
הפיקנטו והI10 מגרדות את ה100,000 מלמטה.

ה208 והיאריס עולות 130,000 בערך, וזה כבר מתקרב לסגמנטים אחרים ואלטרנטיבות טובות יותר. ב30,000 יותר אני קונה קורולה וזהו.

בקורולה אתה לא נופל לתוך הרכב אתה צונח לתוכו, הרכב נמוך ומרגיש גם כך...

  • אהבתי 1
פורסם

בנסועה הזו אני באופן אישי הייתי רוכש רכב בן שנה \ שנתים עם נסועה נמוכה ויש כאילו למכביר בשוק היום.

איגניס בחירה סולידית , את הפיקנטו \ I10 ניתן להשיג במסלולי יד 2 0ק"מ בהנחות גדולות מול מחיר היבואן (תלוי ברמת הגימור)

  • רעיון טוב! 1

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

נקנתה היום בבוקר סיטרואן C3.

 

הלכנו לכמה אולמות תצוגה לבדוק רכבים.

 

להלן התרשמות קצרה:

- פורד פומה נראית מעולה מבחוץ אבל בפנים היא לא נוחה ונותנת הרגשה מאוד קלאוסטרופובית.

- מאזדה 2 חביבה אבל לא יותר מזה. זה אוטו. היה נוח אבל לא התלהבנו יותר מדי.

- פיג'ו 208 צפופה מאוד ונמוכה מדי. אני ואשתי גובה 1.64 והיה לנו לא נעים, למרות שעל הנייר הרכב מעולה (חוץ מזה שהמזגן בתוך מסך המגע)

- את האיגניס לא בדקנו בסוף, למרות שהיא היתה האופציה הכי טובה מבחינה פרקטית, כי הסיטרואן היתה נעימה ושנינו התלהבנו ממנה. ללכת לבדוק איגניס עם פחות מ80 כ"ס כשבאותו מחיר אפשר לנסוע על C3 נשמע מגוחך.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 19 שעות, יוסי פרנקוס כתב:

- את האיגניס לא בדקנו בסוף, למרות שהיא היתה האופציה הכי טובה מבחינה פרקטית, כי הסיטרואן היתה נעימה ושנינו התלהבנו ממנה. ללכת לבדוק איגניס עם פחות מ80 כ"ס כשבאותו מחיר אפשר לנסוע על C3 נשמע מגוחך.

בגדול אתה צודק, כרכב הסיטרואן יותר טוב.

אבל לקחת בחשבון את נושא הרצועה? השוק שלה שפחות טוב כנראה מהשוק של האיגניס?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 9 שעות, רועי5 כתב:

יש בקרי שליטה פיזיים למזגן ? חדש לי. למיטב זכרוני רק ב C4 יש

מתוך הקטלוג של C3:

"מזגן עם בקרת אקלים אוטומטית בעל תפעול דיגיטלי הנשלט ממסך המולטימדיה"

 

נראה לי שמר י.פרנקוס נדרש לפשרות כואבות כאשר העדיף את C3 על פני האינגיס. 😉

שיהיה במזל עם האוטו המעוצב והמסוגנן הזה.  

👍

פורסם

תתחדש ותהנה.

 

אני מניח שאתה מודע לנושא התחזוקה של רצועת התזמון הרגישה.

אם לא, יש לא מעט שרשורים על כך.

יוליאן הוא מומחה בתחום מצד הלקוח, מאחר והוא מחזיק רכב דומה עם אותו מנוע.

פורסם

אנחנו מאוד מרוצים מהאיגניס. עונה על כל הדרישות למעט זו:

 

בתאריך 31.1.2024 בשעה 17:47, יוסי פרנקוס כתב:

סגנון נהיגה די רגוע אבל אוהב מדי פעם לשמוע את המנוע

 

לא מדובר ברכב מתגמל בתחום הזה.

 

אבל עבורינו היה דגש רב על אמינות כי קנינו משומש בן 4.5 שנים אחרי קליאו שהאכילה אותנו חצץ. ברכישה כזו רכיב האמינות יותר חשוב מאשר ברכב חדש. גם חיפשנו רכב קטן והאיגניס בול.

 

בתאריך 2.2.2024 בשעה 23:05, יוסי פרנקוס כתב:

ללכת לבדוק איגניס עם פחות מ80 כ"ס כשבאותו מחיר אפשר לנסוע על C3 נשמע מגוחך.

 

נראה לי שיקול נכון בנסיבות הללו

 

מה היה מחיר ותנאי הרכישה?

פורסם
בתאריך 3.2.2024 בשעה 17:27, רועי5 כתב:

יש בקרי שליטה פיזיים למזגן ? חדש לי. למיטב זכרוני רק ב C4 יש.

נכון. זה מבאס אבל החבילה הכוללת היתה הרבה יותר טובה ואני מוכן להקריב משהו יחסית מינורי בשביל חוויה כללית טובה יותר.

בתאריך 4.2.2024 בשעה 03:23, IsraCar כתב:

מתוך הקטלוג של C3:

"מזגן עם בקרת אקלים אוטומטית בעל תפעול דיגיטלי הנשלט ממסך המולטימדיה"

 

נראה לי שמר י.פרנקוס נדרש לפשרות כואבות כאשר העדיף את C3 על פני האינגיס. 😉

שיהיה במזל עם האוטו המעוצב והמסוגנן הזה.  

👍

שאלו יהיו הפשרות שלנו.

לפני 20 שעות, razi_pazi כתב:

 

 

מה היה מחיר ותנאי הרכישה?

מחיר סופי היה 121,000.
25,000 מזומן והשאר במימון דרך לובינסקי עם ריבית של 3.95%.

 

3 טיפולים ראשונים חינם.

הנחה משמעותית בביטוח כי אני עושה דרכם.

התחייבות לקנות את הרכב במחיר מחירון אחרי 3 שנים או בסוף תקופת האחריות.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...