Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיגואן 2021 LIFE 1.5 או מאזדה CX5 2.0 2021 קומפורט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 902 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

אני קונה רכב מסוכנות מוכרת, שני הרכבים היו בליסינג תפעולי פרטי, לשניהם היסטוריית טיפולים וללא בעיות מיוחדות.

ה-CX5 עם 42 אלף ק"מ (מנוע 2.0)

הטיגואן עם 75 אלף ק"מ (מנוע 1.5 טורבו)

מאוד מאוד מתלבט.

שני הרכבים הם בדגם הבסיסי ביותר.

נהגתי על שתיהן, הטיגואן הרגישה לי כמה רמות מעל, גם הנוחות, המרווח הפנימי והמנוע טורבו הרגיש הרבה יותר נעים.

לעומת זאת ה CX5 הרבה יותר מפנקת מבחינת אבזור, השוק שלה יותר גדול למקרה שארצה להפטר ממנה.

אם הקילומטראז' היה זהה בשניהם כנראה שהייתי הולך על הטיגואן.

 

מה לדעתכם תהיה הבחירה הנכונה? אילו שיקולים כדאי לקחת בחשבון בבחירת אחד מהרכבים הנ"ל?

 

 

פורסם

אם אתה קונה בשביל למכור - לך על המאזדה.

אם אתה קונה כדי להשתמש (ולהנות) - לך על הטיגואן.

  • רעיון טוב! 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני כשעה, zvit כתב:

אם אתה קונה בשביל למכור - לך על המאזדה.

אם אתה קונה כדי להשתמש (ולהנות) - לך על הטיגואן.

תודה צבי היקר.

 

לא קונה בשביל למכור, ואחרי התלבטות כנראה שאלך על הטיגואן.

פורסם

אפשר לדעת מה המחיר המבוקש לטיגואן? ובאיזה סוכנות?

 

באופן כללי הטיגואן מגיע עם גיר רטוב - ללא ספק הייתי בוחר בו על פני המאזדה.

פורסם
Just now, wildlands2019 כתב:

אתה בטוח?

נראה לי שה2.0 מגיע עם גיר רטוב, וה1.5 יבש.

בודאות.

גם ה 1.5 מגיע עם גיר רטוב DQ381

פורסם
לפני שעתיים, wildlands2019 כתב:

אתה בטוח?

נראה לי שה2.0 מגיע עם גיר רטוב, וה1.5 יבש.

כל רכבי הקבוצה, במידה והמומנט 25 קג"מ ויותר, מקבלים גיר DSG רטוב.

המומנט של טיגואן 2021 מנוע 1.5 הוא 25.5 קג"מ.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אל תקנה אף מהם אם העובדה ששניהם היו בליסינג לא מתבטאת בהנחה אגריסיבית במחיר.

המאזדה רכב איכותי בכל קנה מידה ונמצא בערימות ביד 2 בגרסאות מפוארות, ידיים פרטיות, עם נסועה נמוכה בחצי. עם קצת לחץ תוכל להוריד את המוכרים שחלקם תקוע שם כמה חודשים.

לגבי הטיגואן, הרכב ירגיש יותר נמרץ (לעומת מאזדה 2.0 ליטר) וכנראה גם יותר חסכוני. אבל האחזקה שם תהיה יותר יקרה בגזרת המוסכים. 

  • רעיון טוב! 1

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

כמי שהיה בעלים של רכב עם DSG רטוב 11 שנים ו-300000 ק"מ. הגיר אכן לא עשה בעיות א-ג-ב החלפת נוזל הגיר כל 60000 ק"מ / 4 שנים עלתה כ-1500 ש"ח כל החלפה.

לפני כשעה, LEGACY 1.8 כתב:

אל תקנה אף מהם אם העובדה ששניהם היו בליסינג לא מתבטאת בהנחה אגריסיבית במחיר.

המאזדה רכב איכותי בכל קנה מידה ונמצא בערימות ביד 2 בגרסאות מפוארות, ידיים פרטיות, עם נסועה נמוכה בחצי. עם קצת לחץ תוכל להוריד את המוכרים שחלקם תקוע שם כמה חודשים.

 

תתפלא יש אנשים שקונים מליסינג כי לא מתאים להם להתעסק עם מוכרים פרטיים (גם אם יוצא להם לשלם קצת) הם באים לחברת ליסינג כל X שנים משאירים את המשומש בטרייד-אין ולקוחים רכב חדש יותר.

כן - זה עולה להם יותר אבל כנראה שווה להם את החסכון בבלבול מוח.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 49 דקות, zvit כתב:

כמי שהיה בעלים של רכב עם DSG רטוב 11 שנים ו-300000 ק"מ. הגיר אכן לא עשה בעיות א-ג-ב החלפת נוזל הגיר כל 60000 ק"מ / 4 שנים עלתה כ-1500 ש"ח כל החלפה.

 

תתפלא יש אנשים שקונים מליסינג כי לא מתאים להם להתעסק עם מוכרים פרטיים (גם אם יוצא להם לשלם קצת) הם באים לחברת ליסינג כל X שנים משאירים את המשומש בטרייד-אין ולקוחים רכב חדש יותר.

כן - זה עולה להם יותר אבל כנראה שווה להם את החסכון בבלבול מוח.

 

לגבי החלפת נוזל גיר, בטיגואן הבנתי שרק לאחר 120 אלף מחליפים. כך נאמר לי עי" גרישה הבעלים של מוסך אנרג'י. 

לגבי רכישה מליסינג, במידה והרכב היה בליסינג פרטי נהג אחד או אפילו יותר לא רואה איך זה פחות טוב מיד פרטית, אפילו להפך. כל הטיפולים נעשים בזמן, לחברת הליסינג יש אינטרס לשמור על הרכב לא פחות מבנאדם פרטי. 

 

לפני שעתיים, LEGACY 1.8 כתב:

אל תקנה אף מהם אם העובדה ששניהם היו בליסינג לא מתבטאת בהנחה אגריסיבית במחיר.

המאזדה רכב איכותי בכל קנה מידה ונמצא בערימות ביד 2 בגרסאות מפוארות, ידיים פרטיות, עם נסועה נמוכה בחצי. עם קצת לחץ תוכל להוריד את המוכרים שחלקם תקוע שם כמה חודשים.

לגבי הטיגואן, הרכב ירגיש יותר נמרץ (לעומת מאזדה 2.0 ליטר) וכנראה גם יותר חסכוני. אבל האחזקה שם תהיה יותר יקרה בגזרת המוסכים. 

 

רכשתי את הרכב ב 16 אלף פחות ממחיר מחירון. 

וב 6.5 אלף פחות ממחיר משוקלל. לדעתי עשיתי אחלה עסקה. 

פורסם

יופי שאתה מנסה לשכנע את עצמך,

אך לצערך, לא,

נהג ליסינג לא יסע ברכב לא שלו כמו נהג רכב פרטי:

1. הוא לא יאט על במפרים כדי לשמור על המתלים והבולמים.

2. הוא לא יחנה כמה שיותר מרוחק מפותחי דלתות ליסינגיים.

3. הוא לא יחנה צמוד למדרכה כדי לא לדפוק את הג׳נטים וכיוון הפרונט.

4. בעקיפה הוא לא ילחץ חצי גז אלא פול שמול גז בשביל לעבור מהר ולא ממש מעניין אותו להרוס את הגיר והמנוע.

5. הוא לא ידאג לכבות את המזגן לפני כיבוי והנעה, לא יודע אם עדיין תקף ברכבים מודרניים.

6. הוא לא יכבה את הסטופ סטארט בשביל לא להרוס כל דבר אפשרי על חשבון צריכת דלק פיקטיבית.

7. הוא לא ידאג שהמנוע קר ויסע מהר מאוד כפי שהוא צריך בלי להתחשבן.

8. הוא לא ידאג לחנות בצל או להשתמש במגן שמש.

9. הוא לא ידאג לסע לאט על עפר בפיקניק

להמשיך?

 

בנוסף חברות ליסינג לא תמיד מטפלות בחברה אלא במוסכים שלהם, ותתפלא, גם בשמן זול,

עובדה שהספורטאג׳ מליסינג שהיה לי משלמה סיקסט היה עם כ75k ק״מ שהרגישו כמו 150k

תתחדש.

  • אהבתי 2
פורסם

@wildlands2019  פות"ש כתב שהוא רכש את הרכב ומרוצה מהעסקה - מה בדיוק מטרת הפוסט שלך? לעשות לו רע על הנשמה?

 

הרי אין לך מושג באיזו חברת ליסינג מדובר, ואיפה היא מטפלת בכלי הרכב שלה.

ורוב הסעיפים שכתבת  גם רוב הנהגים פרטיים לא מקפידים. 

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 8 דקות, wildlands2019 כתב:

יופי שאתה מנסה לשכנע את עצמך,

אך לצערך, לא,

נהג ליסינג לא יסע ברכב לא שלו כמו נהג רכב פרטי:

1. הוא לא יאט על במפרים כדי לשמור על המתלים והבולמים.

2. הוא לא יחנה כמה שיותר מרוחק מפותחי דלתות ליסינגיים.

3. הוא לא יחנה צמוד למדרכה כדי לא לדפוק את הג׳נטים וכיוון הפרונט.

4. בעקיפה הוא לא ילחץ חצי גז אלא פול שמול גז בשביל לעבור מהר ולא ממש מעניין אותו להרוס את הגיר והמנוע.

5. הוא לא ידאג לכבות את המזגן לפני כיבוי והנעה, לא יודע אם עדיין תקף ברכבים מודרניים.

6. הוא לא יכבה את הסטופ סטארט בשביל לא להרוס כל דבר אפשרי על חשבון צריכת דלק פיקטיבית.

7. הוא לא ידאג שהמנוע קר ויסע מהר מאוד כפי שהוא צריך בלי להתחשבן.

8. הוא לא ידאג לחנות בצל או להשתמש במגן שמש.

9. הוא לא ידאג לסע לאט על עפר בפיקניק

להמשיך?

 

בנוסף חברות ליסינג לא תמיד מטפלות בחברה אלא במוסכים שלהם, ותתפלא, גם בשמן זול,

עובדה שהספורטאג׳ מליסינג שהיה לי משלמה סיקסט היה עם כ75k ק״מ שהרגישו כמו 150k

תתחדש.

לא נעים לי לשבור לך את החלום ולגרש את חדי הקרן.
גם ל 95% מבעלי הרכבים הפרטים לא מזיז כל הדברים האלה.

פורסם
לפני שעתיים, Adamre כתב:

במידה והרכב היה בליסינג פרטי נהג אחד או אפילו יותר לא רואה איך זה פחות טוב מיד פרטית, אפילו להפך

 

לא באתי לעשות רע לאף אחד,

פשוט הייתי חייב לענות למשפט הלא מדויק בעליל הזה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 902 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...