Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עדיין ממשיך בלבטים לשדרוג הרכב שלי .

שם כרגע בצד אופציה של סופר מיני חדשה ופוזל לכיוון של יד 2..

ראיתי 208 שנת 2022 gt line  ב100 אבל אני לא בטוח שאני רוצה להיכנס להרפתקה צרפתית, כנל לגבי הגרמניות עם הגיר הרובוטי.

מה עוד יכול להיכנס לתקציב? ראיתי מאזדה 3 הצ'בק בסביבות המחירים האלה, מעדיף משהו אמין עם גיר רציף אבל יחסית חדשני עם מערכות בטיחות ואבזור עשיר.

תודות.

פורסם

לא מבין מה רע במאזדה 3 הצ׳בק?

רכב יפה, איכותי, אמין, מנוע אטמוספרי וגיר פלנטרי,

ממנוע ה1.2 של סטלנטיס גם אני הייתי נמנע,

אך משפחת הוואגיות דווקא כן טובות, הגיר שלהם היום לא כזה בעייתי,

רק נושא המצמדים שזה בלאי רגיל לכל כמה שנים טובות שבהם ללא ספק יש חיסכון גדול בדלק ברכבים האלה.

 

רק לא ברור לאיזה צורך אתה מחפש, משפחה? לבד? נסיעות עירוניות? מה אתה מחפש ברכב? הנאה? נוחות? וכו…

פורסם

אם אמינות זה בעיקר, מנוע 1.2 של הצרפתיות וגיר רובוטי של הגרמניות פחות מומלץ.

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 40 דקות, wildlands2019 כתב:

לא מבין מה רע במאזדה 3 הצ׳בק?

רכב יפה, איכותי, אמין, מנוע אטמוספרי וגיר פלנטרי,

ממנוע ה1.2 של סטלנטיס גם אני הייתי נמנע,

אך משפחת הוואגיות דווקא כן טובות, הגיר שלהם היום לא כזה בעייתי,

רק נושא המצמדים שזה בלאי רגיל לכל כמה שנים טובות שבהם ללא ספק יש חיסכון גדול בדלק ברכבים האלה.

 

רק לא ברור לאיזה צורך אתה מחפש, משפחה? לבד? נסיעות עירוניות? מה אתה מחפש ברכב? הנאה? נוחות? וכו…

לא כתבתי שיש בעיה עם המאזדה 3, אני כן מאמין שהיא טיפה יקרה לתקציב שלי כנראה.

 

לגבי הצרכים: אני בעיקר עושה בית עבודה, 15 קמ לכיוון, בחזור זה חלק מהדרך פקקים.

רווק, מחפש שיהיה נוח, בטיחותי, טכנולוגי ומאובזר, צריכת דלק טובה שעד כאן ה208 ענתה אבל אמינות זה קריטריון נוסף שחשוב לי.

חשבתי להתפנק אולי באאודי יד 2 אבל החלפים יקרים, לא?

פורסם

יונדאי וניו.

 

קיה סטוניק 1.4

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...