Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7699 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מרגש במיוחד ולרובכם ודאי כבר יצא לראות אותה על הכביש אבל אתמול החליפו לנו את הפוקוס בפוקוס חדשה.

ביקשנו מהחברה את ההאצ'בק אבל לא הסכימו בטענה שמתי שהם צריכים למכור את המכונית הם נתקעים עם ההאצ'בקים.

 

מצורפות כמה תמונות שלה לבד ושלה עם האלפא :roll:

focus.jpg

focus+alfa-back.jpg

focus-back.jpg

focus+alfa.jpg

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היא נראית יותר גדולה מהאלפה...

פורסם

תתחדש.

 

חבל שגרסת הציי רכב נראית דיי פשוטה, כולל טאסות עלובות והרבה חלקי פלסטיק שחור חשופים.

 

(נ.ב. מי שצבע לך את הפגוש האחורי באלפא לא טרח להתאים צבעים בכלל)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

תתחדשו על האוטו.

 

לדעתי עיצוב החיצוני לא משו..

הקודמת הרבה יותר הבריקה..

האורות הקדמיים נראית מרוחים, והאחרויות נראים כמו של המליבו..:?

פורסם

תתחדשו !!

 

קיבלתם אוטו מצויין, אומנם הפוקוס החדשה נראית פחות ספורטיבית ומושכת עין מהיוצאת, אבל היא עדיין נשארה רכב מצויין ומהנה לנהיגה, והיא הרבה יותר איכותית מהיוצאת, גם באיבזור וגם ברמת התא נוסעים. חבל רק שלא מביאים את הדגמים עם המנוע החדש, אלה עם אותו מנוע של הפוקוס היוצאת.

 

בכלל היצע הפוקוסים בארץ לוקה בחסר. חבל. אנחנו מפסידים..

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

תתחדשו !

 

אני דווקא מאוד אוהב את העיצוב של החדשה, מעיין מונדאו קטנה, מאוד יפה וחמודה.

באמת חבל שגרסאת הליסינג היא מאוד פשוטה.

 

גדעון.

!AWDSOME

פורסם

תתחדשו, אותי היא איכזבה במובנים רבים ביחס לקודמת ולציפיות, אבל היא עדיין מכונית טובה. רק בישראל לא יסכימו לתת את גרסת ה-5 דלתות בגלל שקשה להפטר ממנה...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תתחדשו!!

 

לא רוצה לבאס או משהו, לדעתי הפוקוס החדשה חיצונית נראית "חמודה" בלבד.

היא ניראת לדעתי גירסה זולה של המונדיאו.

חוץ מזה, אם שאר המכלולים דומים לפוקוס ה"ישנה" האוטו מצוין!

שי. :wink:

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

הפרונט באמת יפה, אבל הפנסים מאחור נראים ממש פשוטים ומכוערים...

כאילו נלקחו ממחסן החלפים של דייהו/שברולט ודומיהם...

פורסם

תתחדשו !

אבל זה לא מרשים אותי במיוחד , הרי הפוקוס החדשה דומה ממש למונדאו , בול .

מה הם עשו בזה אני לא מבין עדיין.

ואת הגירסא הקצרה הם לא שינו.

מישהו יודע על שינויים מכאנים?

 

שלא תתבלבלו זו היא המונדאו :

http://www.edmunds.com/media/2001/genevaautoshow/concept.ford.mondeo.f3-4.350.jpg

 

http://rentacar-europe.com/hungary/mondeo.jpg

 

http://wallyfocus.free.fr/Mondeo/Photos/Mondeo_Ghia.jpg


×
×
  • תוכן חדש...