Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7699 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחדש!

:beerchug:

 

 

רק שאלה אחת: למה לכם שתי משפחתיות בגודל מלא?

 

האמת שזו שאלה נכונה, מי שזוכר אז לפני שנתיים שחיפשנו מה לקנות שקלנו אופציות קטנות יותר (A31.8T, GOLF GTI) אבל אבא שלי החליט לבסוף שלא מתאים לו מכונית קטנה, למרות שרודסטר כן מדבר אליו אז אולי המחליפה של האלפא תיהיה מיאטה, אבל ממנה כבר אח שלי יהנה כי אני מניח שאהיה עם רכב משלי עד אז.

 

בכלל היצע הפוקוסים בארץ לוקה בחסר. חבל. אנחנו מפסידים..

מסכים מאוד, אוטו שחשבתי עליו בשבילי בעתיד זה הפוקוס 5 דלתות 2 ליטר ידני שאני בכלל בספק אם יש בארץ (ידניות, 2 ליטר).

 

תתחדש על האוטו.

 

אוטו יפה לאללה, בין המכוניות שאני הכי אוהב :-P

?? תעיף מבט על הת'ראד ההוא עם המכוניות היפות ביותר :-P

תתחדשו!!

 

לא רוצה לבאס או משהו, לדעתי הפוקוס החדשה חיצונית נראית "חמודה" בלבד.

היא ניראת לדעתי גירסה זולה של המונדיאו.

חוץ מזה, אם שאר המכלולים דומים לפוקוס ה"ישנה" האוטו מצוין!

שי. :wink:

מסכים בקשר למראה, שאר המכלולים אמורים להיות דומים, עוד לא יצא לי לנהוג - אספר לכם מחר.

פורסם
מברוק על האוטו!!!

 

בזהירות...לא לקרוע ;)

 

לילה טוב!!

תודה,

 

שאתה מזכיר את זה..

 

אני מבין שמכוניות חדשות היום כבר נעשה להם הרצה במפעל, האם בכל זאת מומלץ בהתחלה לא להגיע לסל"ד גבוה? באלף קילומטרים הראשונים?

פורסם

תתחדש !

גם אנחנו אמורים להחליף את המאזדה 323 באחת כזאת בעוד כחודשים .

כאוטו שלישי בבית עם דלק חינם זה מספק מאוד !

 

 

 

 

בברכה

נדב

נדב - [email protected]

 

למכירה אוסף ענקי של דגמי מכוניות - *52 דגמים*

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1730383#post1730383

פורסם

אני מבין שמכוניות חדשות היום כבר נעשה להם הרצה במפעל, האם בכל זאת מומלץ בהתחלה לא להגיע לסל"ד גבוה? באלף קילומטרים הראשונים?

בשום מפעל לא מבצעים הרצה למנוע.

בדוק בספר הרכב שלך.

תתחדש.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אני לא יודע מה איתכם אבל התחת של הפוקוס 4 דלתות מזכיר את הוולוו s-40 החדשה, את האמת אני חושב שזה להפך כי גם הs-40 וגם המאזדה 3 יושבות על השלדה של הפוקוס, אם תעברו לקדימה של הוולוו תראו דמיון למאזדה 3, כאילו לקחו את המאזדה 3 ושילבו אותה עם הפוקוס והופה נוצרה לה וולוו s-40...

מאזדה 3 עולה 130,000 ש"ח

פורד פוקוס עולה 130,000 ש"ח

והוולוו s-40 עולה 256,000 ש"ח

גם במחיר זה יוצא כאילו חיברו בין שתי המכוניות...

s-40.jpg

s-40f.jpg

fordfocus.jpg

mazda 3.jpg

Peugeot 107 2012 :-D

פורסם
אני לא יודע מה איתכם אבל התחת של הפוקוס 4 דלתות מזכיר את הוולוו s-40 החדשה, את האמת אני חושב שזה להפך כי גם הs-40 וגם המאזדה 3 יושבות על השלדה של הפוקוס, אם תעברו לקדימה של הוולוו תראו דמיון למאזדה 3, כאילו לקחו את המאזדה 3 ושילבו אותה עם הפוקוס והופה נוצרה לה וולוו s-40...

מאזדה 3 עולה 130,000 ש"ח

פורד פוקוס עולה 130,000 ש"ח

והוולוו s-40 עולה 256,000 ש"ח

גם במחיר זה יוצא כאילו חיברו בין שתי המכוניות...

אחלה משוואה, אהבתי :)

 

אני מעדיף לראות יותר פוקוסים על הכביש מאשר מאזדה 3, היא כבר יוצאת מכל החורים.

את ה-S40 עוד לא יצא לי לראות על הכביש. לא נראה לי שקונים אותה בכלל.

פורסם
אוטו שחשבתי עליו בשבילי בעתיד זה הפוקוס 5 דלתות 2 ליטר ידני שאני בכלל בספק אם יש בארץ (ידניות, 2 ליטר).

אין, דגם ה 2 ליטר של הפוקוס היוצאת הגיעה רק עם תיבה אוטומטית (לפחות היה אפשר לקנות את ה1.6 עם תיבה ידנית).

 

הפוקוס החדשה מגיע רק עם מנוע ה 1.6 הישן, ורק אוטומטי. ממש מבחר, כמעט כמו בחו"ל..

 

http://www.ford.co.uk/ie/foc_c307/foc_c307_specdim/foc_c307_specs/

SAY MY NAME | www.alonadler.com


×
×
  • תוכן חדש...