Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בבעלותי יאריס TS 2005 יד ראשונה מאז מאי 2004.

ניסיתי לברר את המחירון שלה, אבל בלוי יצחק היא מופיעה כחדשה בלבד, עם הנחיות להפחית 5% לשלושת החודשים הראשונים, ואז חצי אחוז לכל חודש נוסף. עד כאן הכל מובן.

השאלה היא למה אין מחירון של 2006, ואת 2005 כמשומשת? הרי שנת הדגם כבר התחלפה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אני משער שאין מחירון ל 2006 כי אף אחד עדיין לא חפץ למכור יאריס שנת 2006, ולכן אין נתונים כדי לקבוע מחירון לרכב ע"י לוי יצחק

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם

אני מניח שהתשובה פשוטה - בלוי יצחק עובדים לאט, ורק בחודשים הקרובים תעודכן שנת הדגם ל-2006.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מה גם שאין עדיין TS מודל 2006 :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
מה גם שאין עדיין TS מודל 2006 :roll:

 

למיטב הבנתי כל דגמי טויוטה הנוכחיים הם 2006, אבל יכול להיות שהם פשוט מתעכבים עם ייבוא ה-TS.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

חבר שלי היה השבוע ביום שני בסוכנות ובירר לגבי הTS ואמרו לו שאין עדיין מודל 06.. :roll: (ובגלל זה הוא הזמין איביזה FR).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

ניתן להזמין את דגמי 2006. ביקרתי בסוכנות של טויוטה שבוע שעבר, להתרשמות מהיאריס TS, ונאמר לי שאפשר להזמין את דגמי 2006.

כמובן שלא הזמנתי, כי באתי רק להתרשם, אבל טכנית אפשר.

 

גדעון.

!AWDSOME

פורסם

הבןאדם נכנס לסוכנות, הוסבר לו כי אין TS במלאי והוא יאלץ לחכות למשלוח של דגמי 2006.

צעד הבחור לעבר סוכנות סיאט הנמצאת במעלה רחוב יגאל-אלון בת"א, נאמר לי כי יש את דגם במלאי,

צלצל הבחור לאביו, אמר שאין את הטויוטה במלאי וכי הוא רוצה סיאט איביזה, האבא אישר את התוספת מחיר של ה20-30 אלף..

מילא הבחור טופס הזמנה וחיכה כשעה לאביו שיגע ממשרדו, האב שילם באמצעות צ'ק בנקאי וההזמנה בוצעה.

 

כמדומני, הרכב אמור להמסר שבוע הבא...

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
כמדומני, הרכב אמור להמסר שבוע הבא...

 

שוב פעם - לך תבין. הוא לפחות נהג על הרכב לפני שהוא קנה?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
למה בעצם?

 

כי זה חאפרי לגמרי להכנס לסוכנות טויוטה, לגלות שעדיין אין TS מודל 2006, לצאת, להכנס לסוכנות סיאט, ולהזמין FR. אני חושב שזה מאוד ברור... (ועזוב את העניין של איכויות ה-FR למול איכויות ה-TS, ברור לי לחלוטין שיש אנשים שיעדיפו את הראשונה על השניה ולהפך)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
למה בעצם?
אתה שואל ברצינות?

כי אני קונה סיגריות בצורה רצינית יותר משהוא קונה רכב.

אם אני נכנס לקיוסק, מבקש נלסון, והמוכר אומר לי "אין, תחזור עוד שעה" - אני לא אגיד לו "טוב, תביא שרתון". אני אחכה שעה לנלסון.

 

אין TS במלאי אבל הוא לחוץ אז הוא מתקשר לאבא'לה שיקנה לו רכב אחר לגמרי? סלח לי, אבל יש מושג בפסיכולוגיה חינוכית שנקרא "דחיית סיפוקים". המושג הזה מדבר על היכולת להסתכל בצורה שקולה ובוגרת על רצונות ומילויים, וזו יכולת שמתפתחת אצל פעוטות בריאים בנפשם בערך עד גיל 5. זה הגיל שבו אפשר לשכנע ילד שהוא יקבל אוטו צעצוע מחר ושיפסיק לצרוח ולעשות בושות בחנות.

כאמור, זה בדרך כלל מתפתח עד גיל 5. :?

×
×
  • תוכן חדש...