Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כי זה חאפרי לגמרי להכנס לסוכנות טויוטה, לגלות שעדיין אין TS מודל 2006, לצאת, להכנס לסוכנות סיאט, ולהזמין FR. אני חושב שזה מאוד ברור... (ועזוב את העניין של איכויות ה-FR למול איכויות ה-TS, ברור לי לחלוטין שיש אנשים שיעדיפו את הראשונה על השניה ולהפך)

 

רוני

תראה, הוא גם היה יכול לצאת מסוכנות טויוטה, להכנס ל-"דוד ובניו עסקי רכב", לקנות איביזה 88 עם שאסי ועם הכנה למצית ולגלות, שבמיאוץ הראשון המושב האחורי נמצא 100 מטר מאחור ביחד עם הסרן האחורי ותא המטען, ובעצם עכשיו הוא נוסע על טוסטוס עם גלגלים לרוחב.

 

בהתחשב בזה הוא אכן עשה עסקה טובה. חוץ מזה זו החלטה תמוהה ביותר.

פורסם
בהתחשב בזה הוא אכן עשה עסקה טובה. חוץ מזה זו החלטה תמוהה ביותר.

 

לא טענתי שזו עסקה גרועה. אני רק אומר שזה נשמע קצת כמו:

 

"בני היקר, לך קנה לעצמך טויוטה יאריס TS, זה טויוטה, זה אמין, וזה גם לא נורא יקר"

"טוב אבא" (*אוף, אבל בא לי דווקא איביזה FR, זה יותר מאגניב, וגם מהיר יותר ככה שאני אנצח ביותר רייסים*)

 

"שלום, יש יאריס TS?"

"לא, מצטערים, רק עוד חודש בערך יגיעו דגמי 2006 של ה-TS, אתה יכול להזמין עכשיו אם א..." (צעדים מתרחקים במהירות)

 

"שלום, יש איביזה FR?"

"כן, ודאי, תוך שבוע היא אצלך אם אתה קונה עכשיו"

 

"אבא, תקשיב, אין יאריס TS ואני נורא עצוב, אולי במקום זאת נקנה איביזה FR? זה לא פחות טוב, וצדוק מהמוסך אומר שהיא אמינה ושומרת על הערך, זה כולה 20000 ש"ח יותר, בערך"

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כנראה בשביל אנשים מסויימים לקחת רכב אחד במקום רכב אחר זה כמו ללכת לגלידריה, לבקש כדור שוקולד, לשמוע שנגמר ולהזמין כדור פסיפלורה במקום.

 

אשריהם.

פורסם

הבןאדם התלבט הרבה זמן בין כמה מכוניות..

היאריס TS, האיביזה FR, קליאו ספורט, מאזדה מיאטה וTT שנת 2001 משומשת.

כאשר הוא בעיקר רצה אחת מה2 האחרונות.. רכב ספורט קלאסי, 2 מקומות.. וזהו.

אבל שתיהן נפסלו ע"י האבא.. (אחת בגלל הגג הנפתח, השניה בגלל שהאבא רצה לקנות רק רכב חדש)

 

הקליאו, כמו שאני מניח שאתם יודעים, כבר לא מיובאת לארץ - ולכן גם היא ירדה מהפרק (למרות שהוא ממש ממש ממש התלהב ממנה כשמישהו בר"ג עשה לו סיבוב באחת..)

 

ולאחר הרבה זמן של התלבטות בין הFR לTS (הוא נסע בשתיהן.. הרבה.. בFR של ההדגמה ושל חברים, ובTS של חברים..)

הוא אמר שהוא ילך על הTS כדי לחסוך לאבא שלו את ההפרש במחירים והוא יוכל לשפצ'ר קצת את הרכב..

בגלל שבטויוטה אמרו לו שהוא יצטרך לחכות, והוא היה כבר לחוץ על הרכב, הוא החליט לקחת את הFR..

(צבע צהוב עם הדוגמא של הדגל הזה בכסוף, והיא כבר אצלו..)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...