Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעה, סולל הדרך כתב:
מעסיק מחויב לשלם לעובד שכר עבור כל תקופת עבודה
 
התלמדות, הכשרה מקצועית והמתנה במקום העבודה נחשבים כתקופת עבודה ומחוייבים בתשלום, הן במקרה שהעובד התקבל לעבודה בתום ההתלמדות והן במקרה שהוחלט לא להעסיקו
 
נגד מעסיק שמפר את הזכות ניתן להגיש תביעה משפטית בבית הדין האזורי לעבודה, וכן להגיש תלונה ליחידת האכיפה של חוקי העבודה
 
שלח לו את זה בתגובה!

זה 2 מעסיקים עשו לי ככה, הם קובעים איתך שכר גלובאלי לשם דוגמא נניח 10,000 אלף, גובאלי יוצא ליום 10,000/22 שווה 454 נניח ליום אז מעסיק משלם לפי 31.12 כביכול הוא אומר התלמדות.

פורסם

זה כבר תחום אפור
מצד אחד הוא שילם לך שכר מינימום על תקופת ההתלמדות ומצד שני אתה רוצה שכר מלא כפי שסוכם
אני חושב שאם ההתמחות היתה קצרה ולא הועסקת בסופה, יש איזה היגיון בלשלם שכר מינימום ולא שכר כפי שהוסכם, אבל זה טיעון בעייתי
אבל אם בסיום ההתמחות הועסקת, אז מן הראוי שלתקופת ההתמחות תקבל שכר מלא כפי שסוכם, מעסיק שבוחר לנהוג כך, לא בטוח שהייתי רוצה להמשיך לעבוד אצלו.
אתה יכול לנסות להמשיך עם זה הלאה, אבל לא יודע אם זה שווה את ההתעסקות לאור העובדה שבמקרה הזה לפסיקת בית המשפט לטובתך לא מובטחת
 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 8 דקות, סולל הדרך כתב:

זה כבר תחום אפור
מצד אחד הוא שילם לך שכר מינימום על תקופת ההתלמדות ומצד שני אתה רוצה שכר מלא כפי שסוכם
אני חושב שאם ההתמחות היתה קצרה ולא הועסקת בסופה, יש איזה היגיון בלשלם שכר מינימום ולא שכר כפי שהוסכם, אבל זה טיעון בעייתי
אבל אם בסיום ההתמחות הועסקת, אז מן הראוי שלתקופת ההתמחות תקבל שכר מלא כפי שסוכם, מעסיק שבוחר לנהוג כך, לא בטוח שהייתי רוצה להמשיך לעבוד אצלו.
אתה יכול לנסות להמשיך עם זה הלאה, אבל לא יודע אם זה שווה את ההתעסקות לאור העובדה שבמקרה הזה לפסיקת בית המשפט לטובתך לא מובטחת
 

לרוב עסקים קטנים עושים כך, עסקים בינונים, וגדולים כגון חברות ענק לא נוהגים כך.

פורסם

It is... what it is

אם זה המקרה, תמשיך הלאה בחיים

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

מעסיקים יספרו לך סיפורים רבים ו מייסייס כדי לא לשלם או כדי לשלם מעט,

ויקרינו מולך ביטחון רב, אבל כאשר הם מקבלים מכתב מאיש מקצוע הם משלמים מייד,

מניסיון. כפי שכתבתי.

לגבי העיניין הנ''ל לפני שאתה פותח בתביעה מומלץ מאד להתייעץ עם עו''ד, יש גם יעוץ

משפטי חינם שי''ל נדמה לי שמם.

התייעצות פה בפורום ללא הצגת חוזה תעסוקה ועוד פרטים חשובים לא תניב לך פרי, יתכן

מאד, כפי שנאמר, שעדיף לשכוח, אבל קח יעוץ חינם. אם זה כרוך בהמתנה, יש לך 7 שנים נדמה לי.

פורסם

גם ייעוץ משפטי, שלא על ידי גורם התנדבותי, עולה כסף, וסביר שהרבה יותר מהסכום שלא שולם. כסדר גודל, לפני למעלה מ-10 שנים אשתי פנתה לייעוץ בעניין שקשור לתנאי העבודה שלה, למיטב זכרןני עלה בסדר גודל  800-900 ש"ח בתוספת מע"מ. אז, פות"ש, לפני שאתה מחליט לנקוט בצעדים משפטיים, בדוק את העלויות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נראה שקיבלת תשובה, אבל אני אתן משהו לגבי תקופת התלמדות.

אשתי עבדה כשבוע במרפאת שיניים כשהסיכום היה שלא תקבל שכר על תקופת התלמדות של שלושה ימים, חוקי או לא חוקי לא רלוונטי כי היא הסכימה לזה וזה גם מבחינתי היה לגיטימי למישהי שהיא חסרת נסיון לחלוטין בתחום.

הגיע היום שסוכם שבו תעבור ומבחן ויודיעו לה אם ממשיכים או לא, אמרו לה שהם צריכים עוד כמה ימים.

באותו רגע אמרתי לה לעזוב את המקום ולחזור הביתה ולדרוש תשלום על הימים שהיא עבדה בהם כי הם רימו אותה.

 

התקשרה כמה פעמים ומרחו אותה, בסוף הלכנו לבית של הרופא שבאופן נח גר רחוב לידנו, שמנו מכתב איום שנפנה ללשכת רופאי השיניים, יום לאחר מכן קיבלנו טלפון ששואל מה פרטי החשבון.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם

יכול להיות שפספסתי אבל ההסתדרות פתחה קו מיוחד לכלל העובדים ולא רק לכאלה משלמים לה.

https://www.histadrut.org.il/מוקד_חירום_-_2383*

 

מוזמן ליצור איתם קשר, אם זה עדיין רלוונטי

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
×
×
  • תוכן חדש...