Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תל אביב - תימרור שאינו שגרתי.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 956 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

@דובצע - שני התמרורים מיותרים, כי ה-813 (חץ ישר על הכביש) וה-203 (מעל הרמזור) מתירים נסיעה ישר בלבד, ולפי תתקנה 44(ב) אסורה הפרסה.

 

ציטוט

תק' תשמ"ח-1987 תק' (מס' 11) תשע"ח-2018

           (ב)  בכפוף לאמור בתקנת משנה (א), מותר לפנות פניית פרסה לשמאל מנתיב לפניה שמאלה ומכל נתיב אחר שלא הוצב בו תמרור או סימון האוסר פניית פרסה, ולעניין תקנת משנה זו, יראו תמרור או סימון המחייב נסיעה בכיוון מסוים בלבד, שאיננו פנייה שמאלה או פניית פרסה, כתמרור או סימון האוסר על פניית פרסה.

 

@Michazzz זה מצב הזוי לגמרי, שכן ה-212 מעל הרמזור סותר את ה-431 שמתחתיו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 8 דקות, sperial כתב:

זה מצב הזוי לגמרי, שכן ה-212 מעל הרמזור סותר את ה-431 שמתחתיו.

ספריאל זה דוקא אפשר להבין. בצומת קובע א שוטר ב רמזור ג תמרור כשהרמזור מקולקל-אז הגיוני כשהרמזור מקולקל אין לפרסס ולהיתנגש עם התנועה ממול

לעומת המצב הקודם שגם כשהרמזור מקולקל השילוט פרסה מעליו נישאר-אלא אם כן נפרשן מצב שהרמזור נישבר למשל 

הלכתי לצומת אין פניה שמאלה מופיע החץ הכחול שבתמונה

זאת אומרת בחץ שמאלה עם קו הכוונה אין שמאלה בכיוון החץ ספציפי אבל יכול להיות שמאלה בכיוון פרסה או לנתץ

חץ פרסה עם קו אין שמאלה בכיוון פרסה אבל כן שמאלה רגיל 

בקיצור בכי תמרורים החרא הזה

IMG_6249.jpeg

פורסם

לפי ה-212 מעל הרמזור מותרת רק פרסה, לא פנייה שמאלה (לא מכיר את מקום ולא יודע האם יש בכלל דרך שמתחברת משמאל. הפירוש שלך יש הגיון, אבל הוא יהיה בלתי מובן ל-99% מהנהגים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בשביל זה עושים 4 קורסי נהיגה מונעת חחח

שמה אתה רואה שאף אחד לא יודע את החוקים

אגב אתה גם רואה שכולם גברים וגם האישה היחידה מספרת בשקט שהיא מחפה על בעלה

פורסם (נערך)
לפני 9 שעות, kompy כתב:

תמשיך לקרוא עד סוף המשפט.

כל עוד אין תמרור 431, פניית הפרסה מותרת למרות שמוצב תמרור אסורה הפנייה שמ׳.

ממש לא 

אם מותר שמאלה אז כל עוד אין תמרור האוסר(431), מותר

לפני 7 שעות, דובצע כתב:

לפי מה שאמרתם היה צריך להציב רק שלט אין פניה שמאלה

 

IMG_6245.png

וואלה לא יודע

אבל אתה יכול לטעון שאין צורך בשום תמרור. כי מעל הרמזור כתוב ישר בלבד

תיקון. לא ראיתי שנכתב

עריכה אחרונה על ידי עוזי ל
פורסם

לכל הטוענים כי חל איסור פניית פרסה במקום בו מוצב תמרור 431, אני מפנה אתכם אל פסק דין - ת"ע (י-ם) 19753/97 מדינת ישראל נ' עמנואל מוסקוביץ, אשר את תמצית הכרעת הדין ניתן למצוא אצל עו״ד אילון אורון.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם (נערך)

@kompy הלינק שלך מוביל לאינדקס של עורך הדין ולא ראיתי בו קישור רלוונטי.

מכל מקום, הבאתי קודם את תקנה 44(ב) שבה מצויין בפירוש שתמרור שמחייב נסיעה בכיוון מסויים שאינו פניה שמאלה או פרסה (אני מוסיף - למשל 813 ישר, כמו בתמונה) מהווה איסור על ביצוע פניית פרסה. אני סקרן לקרוא את פסק הדין שהבאת, השאלה היא האם מדובר במשהו ברור או באיזה תעלול משפטי. וכיוון שמדובר בעבירה שכיחה אני מניח שיש עוד פסקי דין רבים.

 

@Michazzz מה כתוב על ה-439 בתמונה שהבאת מר״ג? אני לא מצליח לקרוא אותו בצילום.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נכון. שים לב, הפסיקה הנה בת למעלה מ-25 שנים כך שלא ניתן למצוא לה קישור רלוונטי.

הסעיף הראשון באינדקס הנו על ״פרסה״ ובו מופיע תמצית הכרעת הדין (כפי שציינתי בהודעתי הקודמת) ולא פס״ד עצמו.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

טוב. יש שם איזה בעיה בדף האינטרנט, ולא ראיתי את הסעיף באייפד. עכשיו, בכרום על חלונות ראיתי אותו (וגם זה בצורה בעייתית). יש שם עוד פסק דין ברוח דומה משנת 2001. מוזר מאוד, שכן סותר את תקנה 44(ב). קשה להסיק משהו כי כנראה מדובר באיזה ניואנס משפטי שידוע רק ליודעי ח"ן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 8 שעות, עוזי ל כתב:

ממש לא 

אם מותר שמאלה אז כל עוד אין תמרור האוסר(431), מותר

וואלה לא יודע

אבל אתה יכול לטעון שאין צורך בשום תמרור. כי מעל הרמזור כתוב ישר בלבד

תיקון. לא ראיתי שנכתב

זה כיוון הרמזור-כשהרמזור לא עובד השילוט בצומת קובע

פורסם
לפני שעתיים, sperial כתב:

מה כתוב על ה-439 בתמונה שהבאת מר״ג? אני לא מצליח לקרוא אותו בצילום.

זה צילום מ GOOGLE STREET, אבל כתוב שם שאין פרסה לרכב מעל 4000 ק"ג

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

אם כך הפירוש הרבה יותר פשוט: מורת פרסה לפי הוראות הרמזור, לרכב עד 4,000 ק"ג.

מסיר את הצורך בפירוש המתוחכם והלא ברור מאליו של @דובצע

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...