Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1022 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פוסט קצת מוזר אולי אבל כבר התבלבלתי לגמרי ואני צריך קצת עזרה למקד את החיפושים. 
אחרי שמכרנו את הרכב השני בבית (רנו מגאן אסטייט 2016 בנזין 1.2T) כרגע מחפשים תחליף (רכב ראשון מהעבודה) התקציב עד 100K (אפשר למתוח קצת למעלה עדיף לכווץ כמובן). 
אופי הנסיעות יהיה משולב עם עדיפות מסוימת לפקקים\סביבה עירונית. נסועה מוערכת עד 10K בשנה. 
חשוב לנו (בסדר חשיבות יורד): אמינות ותחזוקה זולה (אחרי הרנו), בטיחות, שיהיה מרווח מספיק למשפחה,צריכת דלק ושוק סביר (לא רוצה להתקע איתו). 

 

כרגע אני בעיקר מבולבל ויודע יותר מה אני לא רוצה מאשר מה אני רוצה: מעדיף להמנע מקונצרן רנו, בדקנו קונה שהרגישה צפופה מדי (גם הגיר קצת מטריד אותי) מה שגורם לי לחשוב על משפחתית\סטיישן\SUV גדול יותר (טוסון ושות). חשבתי שאולי גם קאמיק יכולה לבוא בחשבון כי היא נראית קצת יותר מרווחת אבל לא בטוח שהגיר מתאים לאופי הנסיעה הזה (כנ"ל לגבי שאר דגמי VAG).

 

בשולי הדברים אציין גם שאחד השכנים מוכר מאזדה CX5 2017 פרימיום עם 63K ק"מ, מבקש מחירון שזה מחוץ לתקציב שלי בגדול. קוסם לי בעיקר לקנות ממישהו שאני יכול לסמוך עליו אבל מרגיש לי יקר לרכב בן 6.  

 

בקיצור אני קצת אבוד בחלל, כל רעיון יתקבל בברכה, ותודה על העזרה. 

    

פורסם
לפני 27 דקות, yla כתב:


אחרי שמכרנו את הרכב השני בבית (רנו מגאן אסטייט 2016 בנזין 1.2T) 

 

...


חשוב לנו (בסדר חשיבות יורד): אמינות ותחזוקה זולה (אחרי הרנו)

לפני 27 דקות, yla כתב:

כרגע אני בעיקר מבולבל ויודע יותר מה אני לא רוצה מאשר מה אני רוצה: מעדיף להמנע מקונצרן רנו....

 

לא היה כיף עם הרנו?

גם מכרנו רנו רקובה לאחרונה....

 

ספר קצת... צרת רבים וכו....

פורסם
לפני 9 דקות, razi_pazi כתב:

לא היה כיף עם הרנו?

🙂

האמת שזו היתה הרנו השניה שלנו ובניגוד למקובל, אני לא יכול לדווח על בעיות מאד חריגות (חוץ ממסך המולטימדיה ששבק אחרי שנה ותרמוסטט שהחלפתי פעמיים. בהתחשב במוניטין יצאתי בזול). אבל מה שכן כל כניסה למוסך שמחוץ ללו"ז הטיפולים הרגיל היתה ארוכה מדי ויקרה מדי (ביחס לרכב השני שהחזקנו בזמנו שהיתה קיה ריו 2013 ידנית עם מנוע 1.2 רגיל). ומעבר לזה נחשפתי (באיחור) לבעיות שיש עם המנוע הזה ולדיווחים ברשת על התנהגות מצד היבואן שפשוט גרמה לי להבין שאני עם המכוניות האלה גמרתי... 

פורסם

מאזדה 3,  עונה על רוב הדרישות.  לא הכי חסכוני אם כי בנסועה נמוכה יחסית הפרש העלות זניח.

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

×
×
  • תוכן חדש...