Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

Pontiac Solstice

רכב די נדיר, בטח במושגים אמריקאים של ייצרן עממי-כמותי, כמו שפונטיאק ז"ל הייתה.

יוצרו כ 60 אלף על תקופה של 5 שנים (יוצרה עד 2010).

 

אחותה התאומה הייתה אופלGT.  (שם דגם של אופל מלפני יותר מ 50 שנה).

גם הGT החדשה לא יוצרה בכמויות.  (פחות מ 10אלף).

עריכה אחרונה על ידי IsraCar
  • מעניין 1
פורסם
בתאריך 11.6.2026 בשעה 20:53, tu3s כתב:

צילום ברחוב נחשב ? 🤪
אצלי עשור , הזדקנה עם השנים (המלצות לפחחים באיזור המרכז יתקבלו בשמחה) החמודה שלי לאחר טסט ומעבר רשמי לסטטוס אספנות 🥰

20260611-150317-1.jpg
 

אולי על השאלה הזו צריך להעיף אותי מהפורום אבל בכל זאת...

זה לא ראלי, כי לא זכור לי שהיו 205 ראלי בצבע הזה. כולן היו לבנות.

אז איזה גרסה זו? ТОP XPi 1.4 מהשנים 1994-1995?

אם כי ב Top Xri הכנפונים לא היו בצבע הרכב וגם לא ב GTI. אבל יכול להיות שמישהו צבע אותם.

 

בקיצור, בושה...לא הצלחתי לזהות.

  • אהבתי 1

 

 

פורסם

היא לא סטנדרטית.

לא בטוח מה הדגם המקורי (1.4 XR אולי?), אבל הכנפונים של 205 ראלי והחישוקים של 106 ראלי.

 

אסף זה אתה?

 

 

פורסם
לפני 2 דקות, Avia כתב:

היא לא סטנדרטית.

ברור, אם הייתה סטנדרטית היינו מזהים בלי בעיה. 

לכן מעניין לדעת איזה גרסה זו.

 

 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 19 דקות, Buki כתב:

ТОP XPi 1.4 מהשנים 1994-1995?

התכוונת Top XRi.

לא נראה ככה.

להן היו כנפונים ופסי קישוט כמו של ה-GTi.

עריכה אחרונה על ידי Avia

 

 

פורסם
לפני 1 דקה, Avia כתב:

התכוונת Top XRi.

לא נראה ככה.

נכון.

אבל גם לא נראית ראלי (לא היו כחולות) ולא נראית GTI. באמת שאני מכיר הייטב את הדגם אבל פה יש חלקים של דגמים שונים ולא מצליח לזהות. 

 

 

פורסם
לפני כשעה, Buki כתב:

XPi 1.4

בהמשך לדיון מהאוף טופיק, הסגרת שאתה דובר רוסית. אני לא, אבל יודע שבקירילית R נכתב כP..

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 10 דקות, tu3s כתב:

התחילה כדרכה כפוראבר משעממת עד שקיבלה ג'אנטים, גיר וראש של 106 ראלי

תשמע אני זוכר את הפוסט שלך מלפני כמה שנים על הפיכת קורקינט Xiaomi M365 לשיכוך מלא וידעתי שגם פה זה הולך להיות משהו מעניין 😁 

 

חושב שראוי לפצל את הפוסט על ה 205 שלך לשירשור נפרד, אם אתה מעוניין כמובן. 

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 3

 

 

פורסם (נערך)

השיכוך שהוספתי באמת הפך את הנסיעה לחלקה ונעימה יותר  , הקורקינט עדיין קיים יחזור בקרוב כנראה לאחר שהבת שלי קצת תגדל ויהיה לי פנאי לזה (; 
בנוגע לפוסט אחר של ה205  , דבר איתי בפרטי אשמח להסבר 

עריכה אחרונה על ידי tu3s

פורסם
לפני 22 דקות, tu3s כתב:

התחילה כדרכה כפוראבר משעממת עד שקיבלה ג'אנטים, גיר וראש של 106 ראלי 🙂 
הכנפונים של 205 ראלי כמובן

מדהים, טוב לראות שעדיין אצלך ומשתבחת.

  • אהבתי 1

 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...