Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1042 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

קרובת משפחה גרה בדירה ישנה (שלה)

בעיר ובשכונה שהיא לא ממש הרצליה פיתוח, בלשון המעטה...

יש לה שכנה בקיר הצמוד שפשוט כל היום מנקה ומרעישה, אם זה היה בניין חדש אני מניח שזה לא היה מפריע

מבחינת רעש. אבל בבית שלה, הקיר שמפריד בינה לבין אותה שכנה - 10 ס"מ.... כן כן, בית משנות ה-50

באותה תקופה הקירות המפרידים בין הבתים בבתי עמידר ישנים כאלה היו בעובי הזה.

כל קרקוש, כל ניקיון עם מטאטא ליד הקיר פשוט מעיר אותה מהשינה, גם באמצע הלילה.

 

מיותר לציין... אין מה לדבר עם השכנה

ניסיון קודם לדבר איתה בצורה תרבותית הסתיים בקללות וצעקות... תרבות טובה...

אין סיכוי שהשכנה תעבור דירה, היא גם בעלת דירה והיא לא תזוז משם בשנים הקרובות.

 

לאותה קרובת משפחה אין מן הסתם הרבה כסף פנוי

מה לדעתכם הפתרון הכי זול להפחתת הרעשים מהקיר של אותה שכנה?
מדובר בקיר שהרוחב שלו 6.20 מטר והגובה 2.30.

 

חשבתי להצמיד לוחות גבס פשוט לכל הקירות, והדבקה שלהם אל הקיר הקיים בקצף פוליאוריתן

ועיגון בדיבלים לתוך הקיר הקיים. אבל אני לא יודע כמה אפקטיבי זה יהיה וכמה זה יפחית את הרעשים.

 

אודה לכם על רעיונות

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי boli19
פורסם

הכי זול. אטמי אוזניים. 

 

השיטה עם הגבס יכולה להיות טובה. אבל לא על ידי הצמדה אלא עם מרווח ובתוך המרווח לשים בידוד אקוסטי (יש כל מיני. תריץ חיפוש בגוגל ותראה)

זה כבר לא יהיה כ"כ זול. שקט מוחלט לא יהיה. אבל אמור להיות שיפור משמעותי

.

פורסם

יש חומרים מאוד טובים לשים בין שכבות גבס שנותנים מענה מעולה.

בזמנו דיברתי עם הבחור הזה והוא עזר לי המון. קוראים לו דוד. שפך המון מידע בטלפון.

יש אצלי צינור ביוב שעובר בחדר שינה שהיה צריך להרכיב סביבו בידוד. הוא נתן 'מתכון' שעובד נפלא. לא שומעים דבר.

כנראה יש עוד אנשים, פשוט עליו קיבלתי המלצות.

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

פורסם

לפני כמה שנים רציתי לקנות דירה חדשה מקבלן, בדירה הזאות כול הקירות היו בנויים מבטון שאלו בעזרת פרופילים מאלומיניום היו מחוברים לוחות גבס. את המרווח מילאו עם צמר סלעים.

אפילו התקרה הייתה בנויה ככה

פורסם

אפשר, על ידי צמר סלעים ולוח גבס. 

למהדרין ניתן ליישם על גבי צמר הסלעים יריעה (יקרה יחסית) בולעת רעש . כמו שמיישמים בחדרי מוסיקה. 

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

צמר סלעים מבודד בעיקר מחום. לבידוד, וליתר דיוק ספיגה של רעשים צריך חומר צפוף בהרבה, כמו ספוג או זפת. 

Sound deadening

  • אהבתי 1
:turn-l:
פורסם (נערך)

בשום פנים ואופן לא לנסות להתקין שפצורים אקוסטיים בלי ייעוץ אקוסטי עם תוכנית מסודרת.

אפשר להשתמש בכל הכלים/חומרים/שיטות שיש ועדיין לדפוק את העבודה בגלל תכנון לא נכון, מספיק חיבור אחד מוטעה וזהו - הרעש עובר הלאה או אפילו מוגבר.

 

90 אחוז מהחומרים/טיפולים אקוסטיים מטפלים בתדרים הגבוהים, בשביל לטפל בנקישות ובתדרים נמוכים זה זה נע בין מסובך לבלתי ישים.

 

מקריאה בין השורות, לא נראה לי שזה הטיפוס שיכול/רוצה בעלויות הגבוהות הכרוכות בעניין - ומכאן שאני מצטרף להצעה הפרקטית של אטמי אוזניים בדרך למעבר דירה.

עריכה אחרונה על ידי hans
  • אהבתי 2

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אטמי אוזניים הם לא אופציה, לא מכיר אנשים שיכולים להיות עם אטמי אוזניים 16 שעות ביממה.

הרעשים הם בעיקר נקישות, דפיקות על הקירות, הזזת חפצים והשד יודע מה עוד עושה הדיירת המטורללת בדירה הסמוכה אליה.

כן, תדרים נמוכים הם בהחלט בעיה קשה יותר, והתקציב דל. לעבור דירה כמו שכתבתי זה לא אפשרי ולא יקרה

זו דירה שלה, אין לה אפשרויות כלכליות או אחרות לעבור למקום אחר.

 

תודה לכל המגיבים

פורסם

בדירה קודמת הייתה לי בעיה דומה

כדי לחסוך עלויות צריך להכיר\לדעת לעשות דברים לבד אבל גם בתשלום זה לא יקר ואין להשוות את רמת החיים אחרי

 

פירוק פנל לאורך הקיר להשלמה אח''כ

חיבור במרווחים קבועים של חלוקת שלם וחצי פלטת גבס פרופיל אומגה 4 ס''מ לקיר

מריחת בונדרול על הקיר

מריחת חומר הדבקה גמיש - סיקה על הקיר 

הדבקת פלטות פוליסטרן מוקצף דחוס 2 ס''מ של בניה

מריחת חומר הדבקה גמיש - סיקה על הקלקר

הדבקת צמר אקוסטי 2 ס''מ על הקלקר

סגירת הקיר בפלטות גבס

החלקה וצבע

השלמת פנל שפורק

 

סה''כ איבוד של 5 ס''מ לאורך הקיר (2+2+1)

עלויות DIY כ- 2500 שקל (מניח שהיום זה יותר לקראת ה 3000)

3 ימים עבודה

 

הייתי עושה משהו אחרת?

כן - קלקר 3 ס''מ, מזרן 2 ודוחס קצת יותר בכוח עם הגבס.

  • מעניין 1
פורסם

גם אצלנו יש בעיה דומה אבל מכיוון התקרה , שכנים ש"משקימים קום" כולל סופי שבוע וחגים.

הפתרון הכי טוב שמצאתי לזה עד היום זה לישון עם מאוורר שעושה רעש לבן! ,מפחית 80 אחוז מהבעייה עבור 50 אחוז מהשנה (בין חודש מאי לאוקטובר)

אחרי זה כבר קריר מדי.

×
×
  • תוכן חדש...