Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי i30N - כן! אבל...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מסכים לגמרי עם הכתוב.

ובמיוחד הכתוב לגבי המחיר - 270,000 ש"ח ליונדאי, רמת גימור n או לא, זה סכום יקר לכל הדעות.

התמחור פשוט לא נכון.

 

גם ה- i20n יקרה ממה שהיה צריך להיות, אבל לפחות עוד נסבל.

 

אני חושב שלא נראה הרבה כאלה בכביש, i20n אולי עוד כן אבל לדעתי רק כי היחידה בסגמנט הזה שנמכר היום,

למעט אחותה (פולו GTI) שפחות מהנה לנהיגה ממנה אבל יותר איכותית / דיילית (ולדעתי גם עדיפה את התוספת תשלום).

עומר :-)

פורסם

 

לפני 15 דקות, ProMeR כתב:

270,000 ש"ח ליונדאי, רמת גימור n או לא

לקרוא ל i30N רמת גימור...

 

 

  • אהבתי 3

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני 1 דקה, discoTD5 כתב:

 

לקרוא ל i30N רמת גימור...

 

 

יצרן: יונדאי

דגם: i30

תת דגם / רמת גימור: n

 

מה פספסתי?

  • אהבתי 2

עומר :-)

פורסם (נערך)

בסדר ,גם AMG זו רמת גימור לכאורה.
בכל מקרה אם יש הצדקה לקופרה לאון VZ במחיר הזה,אין סיבה שלא תהיה הצדקה ל30N במחיר הזה.
שני הרכבים מתומחרים די דומה,ושני הרכבים מתומחרים במחיר מוגזם.
 

 

עריכה אחרונה על ידי ArikC
  • אהבתי 1

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

נהנתי לקרוא, תודה!

 

רק הזמן יגיד אם כלמוביל עשו את אותה הטעות שוב כמו בתמחור בניסיון הקודם - מצד שני, אם אתה צודק וכולן יימכרו בקלות (בלי ייבוא נוסף בעתיד), למה לא להשתין עלינו מיותר גבוה ולתקוע תג מחיר גבוה יותר?

פורסם (נערך)
לפני 36 דקות, ArikC כתב:

בסדר ,גם AMG זו רמת גימור לכאורה.
בכל מקרה אם יש הצדקה לקופרה לאון VZ במחיר הזה,אין סיבה שלא תהיה הצדקה ל30N במחיר הזה.
שני הרכבים מתומחרים די דומה,ושני הרכבים מתומחרים במחיר מוגזם.
 

 

אני לא יודע אם זה בר השוואה.

ליונדאי אין את התדמית שיש ללאון, היונדאי לא איכותית כמו הלאון, וליונדאי אין את השוק של הלאון.

היונדאי מדהימה והביקורות טובות אבל לתמחר אותה מעל גולף GTI, קופרה לאון VZ, אוקטביה VRS, ואפילו מגאן RS טרופי,

זה לעשות צחוק.

 

במחיר של 270 אלף שקלים, הייתי בוחר כל יום בסובארו BRZ כרכב נהיגה (וחוסך 40 אלף ש"ח), שלדעתי התמחור שלה מושלם.

ואם משהו אחר שמשלב יומיומיות, אז אחת מהאווגיות שציינתי למעלה.

לא הייתי בכלל שם את היונדאי במשוואה במחיר שתמחרו אותה.

 

אגב, כולנו ראינו מה קרה פעם שעברה כשכלמוביל הביאו את ה- i30n הקודמת, הידנית.

עריכה אחרונה על ידי ProMeR

עומר :-)

פורסם

אפנת הכאילו וה wannabe פשתה בכל.

 

מעטים המבינים היום מה זה איפור ומה הדבר האמיתי. 

לא מפליא שבמחירונים או ברושורים התאור הוא כרמת גימור.

 

שווה שרשור נפרד על הנושא גימור gt line, S line, M sport  לעומת הדגמים שהם באמת GT, S, M וכל השאר. 

הגדילות לעשות ולדעתי זה כבר זילות, קופרה שתחילה יצאו עם vz ואחר כך נותר האיפור על דגמים העממיים . והתואר קופרה הפך לסתמי.

 

 

 

  • אהבתי 5

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

אכן, כל ה"כזה כאילו" מקבל אצלי כלל אצבע, אם יש מילה אחרי האותיות M, S, AMG וכו' - לפניך הגרסה המוטורית של מישהו שמסתובב עם גרב בתחתונים.

אבל במקום מסוים זה חלק מהמודל של "לפדות" את ההשקעה בדגמי הספורט, 

מצד שני, בהנחה שיש לו את הכסף, איפה הייתה מעדיף מישהו עם כזה שיקול דעת - במכונית עם 500 כ"ס או בכזו עם 180 כ"ס מקושטת?

  • אהבתי 2
  • מצחיק 2

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם (נערך)
לפני 37 דקות, ProMeR כתב:

אני לא יודע אם זה בר השוואה.

ליונדאי אין את התדמית שיש ללאון, היונדאי לא איכותית כמו הלאון, וליונדאי אין את השוק של הלאון.

היונדאי מדהימה והביקורות טובות אבל לתמחר אותה מעל גולף GTI, קופרה לאון VZ, אוקטביה VRS, ואפילו מגאן RS טרופי,

זה לעשות צחוק.

 

במחיר של 270 אלף שקלים, הייתי בוחר כל יום בסובארו BRZ כרכב נהיגה (וחוסך 40 אלף ש"ח), שלדעתי התמחור שלה מושלם.

ואם משהו אחר שמשלב יומיומיות, אז אחת מהאווגיות שציינתי למעלה.

לא הייתי בכלל שם את היונדאי במשוואה במחיר שתמחרו אותה.

 

אגב, כולנו ראינו מה קרה פעם שעברה כשכלמוביל הביאו את ה- i30n הקודמת, הידנית.

 

כמו שאמרתי ,המחיר הזוי לכל הדעות.
בתור רכב היונדאי נותנת בראש גם לGTI /קופרה בלא מעט מבחנים,לא נהגתי בה אז קשה לי אישית לתת חו"ד ,אבל תן להם לעוף על המחיר,במשך חצי שנה הם לא ימכרו צמיג,המחיר ירד מתחת למחיר של GTI/קופרה/VRS ואז זה כבר מעניין.
לי אישית יש חלחלה מוואגיות בכללי, ואם הייתי צריך לרכוש רכב זה היה או הטרופי או היונדאי אם מדובר על רכב שהוא צריך להיות גם משפחתי,אם לא ברור שלוקח BRZ על שתיהן.
 

עריכה אחרונה על ידי ArikC
  • אהבתי 2

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

כמו שכתבתי, שווה דיון נפרד.

מכיוון שזה כבר קטע מיסחרי שיוצר תיסכול מסויים. כשמכרתי ספורטאז׳ פרימיום 2015 בן 3 מחירו היה כשל ספורטאז׳ אורבן 1.6 בסיסי ביותר. אחסוך מחברי הפורום את התובנות של המיתקשרים , הגדיל לעשות אחד שאמר לי ״אתה נפלת על השכל - כולה מנוע  קצת גדול יותר וקצת איבזור, שתבין, תתקשר אלי ״

 

דגמי N זה כולה קצת יותר כח ואיפור קרבי 😂

  • מעניין 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, zaf כתב:

מעטים המבינים היום מה זה איפור ומה הדבר האמיתי.

 וגם מבין אלה שמבינים, מעטים אלה שאכפת להם. יש לא מעט אנשים שקונים GTI (וגם GTi) בגלל שזה נראה ספורטיבי/ממותג "ספורט" או בגלל שהדגם היה פשוט הדגם "המפואר", אז יש לזה שוק.

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעתיים, קרמבו כתב:

אכן, כל ה"כזה כאילו" מקבל אצלי כלל אצבע, אם יש מילה אחרי האותיות M, S, AMG וכו' - לפניך הגרסה המוטורית של מישהו שמסתובב עם גרב בתחתונים.

אבל במקום מסוים זה חלק מהמודל של "לפדות" את ההשקעה בדגמי הספורט, 

מצד שני, בהנחה שיש לו את הכסף, איפה הייתה מעדיף מישהו עם כזה שיקול דעת - במכונית עם 500 כ"ס או בכזו עם 180 כ"ס מקושטת?

אתה חריף 🤣 וזה בא לידי ביטוי בכתיבה שלך, זה למה אני כל כך אוהב לקרוא את הכתבות שלך. אהבתי גם מה שרשמת לגבי האח הגדול ומזדהה עם זה. כתבה פצצה על ה- N. 

לפני 3 שעות, ProMeR כתב:

במחיר של 270 אלף שקלים, הייתי בוחר כל יום בסובארו BRZ כרכב נהיגה (וחוסך 40 אלף ש"ח), שלדעתי התמחור שלה מושלם.

ואם משהו אחר שמשלב יומיומיות, אז אחת מהאווגיות שציינתי למעלה.

לא הייתי בכלל שם את היונדאי במשוואה במחיר שתמחרו אותה.

מסכים איתך לגבי הברז. אבל לגבי השאר, אתה טועה. אם אתה באמת אוהב לנהוג, אחרי סיבוב ביונדאי הזו, היית מבין שאתה לא רוצה קופרה ליאון ושות'. לגבי המגאן, כמדומני כבר לא ניתן להזמין אותה.

פורסם
לפני 5 שעות, ProMeR כתב:

 רמת גימור n או לא, 

מה הקשר בין I30  ל- I30N,  הדמיון היחיד הוא בשם.   N היא חטיבה נפרדת,  הפיתוח נפרד.

אלא אם כן נכתב בציניות,  אז אפשר להבין.

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

×
×
  • תוכן חדש...