Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמיגים וטסט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

צמיגים עם הרבה בשר (יחסית) 

אבל עם יובש נראה לעין.

הלכתי לתקן פנצ'ר ושאלתי את הבחור שתיקן לי האם אני צריך להחליף את הצמיגים? האם הם נראים לו תקינים??.

הוא דפק לי מבט , ובראש שלו רצה המחשבה אולי מצלמים אותו ל'יצאת צדיק' ומאז לא הוציא מילה מהפה. שאלתי שוב והבחור ניהיה אילם. 

יש לי טסט עוד שבוע. מה דעתכם, יפסלו?

ולא..אני לא מהתכנית.

IMG20230628153826.jpg

פורסם

עם כאלה סדקים בהחלט יכולים לפסול את הצמיגים.

תלוי בבוחן. 

אתה יכול לנסות להעביר את הרכב טסט. הכי גרוע, תצטרך להחליף ולחזור שוב.

אני הייתי כבר מחליף בכל מקרה, לא תרוויח יותר מדי אם תמשוך עוד כמה חודשים.

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

אצלי פסלו זוג צמיגים סיניים בני פחות משנתיים.

החלפתי את הזוג למישליין, שאלתי את הצמיגאי מה הבעיה עם הצמיגים הישנים.

לטענתו אין בעיה עם הצמיגים הישנים, לא שחוקים ולא יבשים,

אבל אי אפשר להתווכח עם הבוחן.

הזוג השני, סיני שלא החלפתי, ממשיך עם האוטו ועבר עוד טסט בלי בעייה.

לכן לדעתי זה תלוי במכון, בבוחן ובארוחת הבוקר שלו באותו היום.

אני למכון הקודם לא חוזר, למרות שהוא קרוב לי יותר לבית.

 

עריכה אחרונה על ידי zadoki
פורסם (נערך)

וואלה קפצתי לאוטו. לא רואים בליטה. מוזר אין לי הסבר לזה.

אגב הצמיגים בני שנתיים והרכב לא נסע חצי שנה. הדופן נראה חדש.

קניתי את הרכב לא מזמן.. זה רק מוכיח לי כמה הצמיגים הסיניים לא שווים. היו לי פאלקן 3 וחצי שנים שנראו הרבה יותר טוב מאלו.

עריכה אחרונה על ידי netanel1014
פורסם

לא קשור לצמיגים סיניים.

גם Michelin Energy Saver יכולים להיראות ככה אחרי שנתיים.

  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

תלוי במכון, אצלי לא בדקו בכלל ויש רכבים שבורים מכל כיוון שעוברים עם שוחד

 

אבל, למען הביטחות שלך תחליף
הטסט אפילו לא אמור לעניין אותך

לפני 9 שעות, zadoki כתב:

אצלי פסלו זוג צמיגים סיניים בני פחות משנתיים.

החלפתי את הזוג למישליין, שאלתי את הצמיגאי מה הבעיה עם הצמיגים הישנים.

לטענתו אין בעיה עם הצמיגים הישנים, לא שחוקים ולא יבשים,

אבל אי אפשר להתווכח עם הבוחן.

הזוג השני, סיני שלא החלפתי, ממשיך עם האוטו ועבר עוד טסט בלי בעייה.

לכן לדעתי זה תלוי במכון, בבוחן ובארוחת הבוקר שלו באותו היום.

אני למכון הקודם לא חוזר, למרות שהוא קרוב לי יותר לבית.

 

ללכת למכון אחר, לא מבין למה החלפת ושמת כסף

עריכה אחרונה על ידי CiUiK
פורסם
לפני 6 שעות, CiUiK כתב:

ללכת למכון אחר, לא מבין למה החלפת ושמת כסף

בכדי ללכת למכון אחר צריך לחכות חודש,

ואם הגיע כבר התאריך של המבחן השנתי ולא הלכת מוקדם,

אז משבוע אחרי הטסט אסור לך לנסוע באוטו והאוטו לא מבוטח.

 

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם
לפני 6 שעות, CiUiK כתב:

תלוי במכון, אצלי לא בדקו בכלל ויש רכבים שבורים מכל כיוון שעוברים עם שוחד

 

אבל, למען הביטחות שלך תחליף
הטסט אפילו לא אמור לעניין אותך

ללכת למכון אחר, לא מבין למה החלפת ושמת כסף

 

אני תמים, ישר החלפתי לצמיגים טובים של מישליין.

המכון המדובר הוא חלק מרשת גדולה,

ומכיוון שהם לא מוכרים צמיגים במתחם לא חשבתי שיש להם סתם אינטרס לשחרר אותי מעוד 20 ש"ח.

אבל כמו שאומרים fool me once... , אני לא חוזר לשם.

פורסם (נערך)
לפני 12 שעות, אוריס 2015 כתב:

 

למה כ"כ יקר ?

אין לי מושג. אמרו לי הרכב שייך לקבוצת רכב 5. התקשרתי למשרד הרישוי כדי לברר אם זו לא טעות. השווי של הרכב 60-70 אלף .

התרגלנו שעוקצים אותנו..

עריכה אחרונה על ידי netanel1014
  • אהבתי 1
פורסם
לפני כשעה, netanel1014 כתב:

אין לי מושג. אמרו לי הרכב שייך לקבוצת רכב 5. התקשרתי למשרד הרישוי כדי לברר אם זו לא טעות. השווי של הרכב 60-70 אלף .

התרגלנו שעוקצים אותנו..

התמחור של 2000 שח קשור כנראה רק לדרגת הרכב- זה קשור לשווי הרכב ברישום המקורי שלו (כמה הוא עלה ליד הראשונה) -הסכום הזה צפוי לחזור על עצמו כל שנה בלי קשר לעלות השוטפת של הטיפולים/תיקונים 

×
×
  • תוכן חדש...