Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן כולם,

 

יש לי גראנד שירוקי 2014 שהוחלפה לה כל מערכת הסאונד:

מולטימדיה: Teyes cc3

סאב מקורי של הרכב על המגבר המקורי של הרכב

מגבר 4 ערוצים נוסף שמגביר את הרמקולים והטוויטרים: Vibe Powerbox 80.4M

רמקולים קדמיים: Boss be694 

טוויטרים קדמיים: Xcelsus xxt30

רמקולים אחוריים: Boss be654

 

הסאונד לא מספק אותי. 

כמובן שכששומעים את המערכת מבינים שיש לא פוטנציאל מעולה, אבל נראה לי שהכיוונים על הפנים. 

 

האם יש דרך סבירה או לכל הפחוןת אלגוריתם לפעול על פיו בכיווני אקולייזר?

פורסם
לפני 7 דקות, ayg2008 כתב:

אהלן כולם,

 

יש לי גראנד שירוקי 2014 שהוחלפה לה כל מערכת הסאונד:

מולטימדיה: Teyes cc3

סאב מקורי של הרכב על המגבר המקורי של הרכב

מגבר 4 ערוצים נוסף שמגביר את הרמקולים והטוויטרים: Vibe Powerbox 80.4M

רמקולים קדמיים: Boss be694 

טוויטרים קדמיים: Xcelsus xxt30

רמקולים אחוריים: Boss be654

 

הסאונד לא מספק אותי. 

כמובן שכששומעים את המערכת מבינים שיש לא פוטנציאל מעולה, אבל נראה לי שהכיוונים על הפנים. 

 

האם יש דרך סבירה או לכל הפחוןת אלגוריתם לפעול על פיו בכיווני אקולייזר?

לגילוי נאות אני עובד בתחום

היה לי טוויטר כזה הוא תמורה מעולה לכסף 

ללא דיספי יהיה לך קשה להפיק מהמערכת את המקסימום 

ה”dsp” שיש בתוך המסך הוא לא באמת יעיל כמו יחידה חיצונית ומקצועית

  • אהבתי 2

גילוי נאות אני עובד בתחום האודיו לרכב . 
בעל עסק להתקנה ומכירת ציוד אודיו לרכב סאונד קלאב 

https://www.facebook.com/Soundclubgarage

פורסם

אולי לא הכי יעיל/ידידותי, אבל התחלה למשהו.

אמור להיות במכשיר חיתוכים (גם במגבר די רחבים - ואגב, צריך לבדוק את הכיוונים גם שם), תיקוני זמנים, יש איקוולייזר.

קרא עוד כאן למשל כדי לקבל כיוון ראשוני 😉.

 

לי קצת מוזר רמקולים של Boss בסיפור הזה. לא בדיוק מתכון לאיכות/אמינות.

הייתי בהחלט שוקל התקנה של קומפוננט נורמלי 6X9 בחזית (או תצורה שכזו בשימוש עם הטוויטרים של אקסלסוס).

 

לפני כשעה, ayg2008 כתב:

הסאונד לא מספק אותי. 

מה זה אומר?

פורסם
לפני 12 שעות, Tom_22 כתב:

אולי לא הכי יעיל/ידידותי, אבל התחלה למשהו.

אמור להיות במכשיר חיתוכים (גם במגבר די רחבים - ואגב, צריך לבדוק את הכיוונים גם שם), תיקוני זמנים, יש איקוולייזר.

קרא עוד כאן למשל כדי לקבל כיוון ראשוני 😉.

 

לי קצת מוזר רמקולים של Boss בסיפור הזה. לא בדיוק מתכון לאיכות/אמינות.

הייתי בהחלט שוקל התקנה של קומפוננט נורמלי 6X9 בחזית (או תצורה שכזו בשימוש עם הטוויטרים של אקסלסוס).

 

מה זה אומר?

אני יודע, רמקולים טעות. 

הסתמכתי על פורומים בחול וטעיתי. 

 

יכול להמליץ על 6/9 שיוכלים להשתלש טוב עם הטוויטר?

פורסם
לפני 3 שעות, ayg2008 כתב:

אני יודע, רמקולים טעות. 

הסתמכתי על פורומים בחול וטעיתי. 

 

יכול להמליץ על 6/9 שיוכלים להשתלש טוב עם הטוויטר?

תשמע אפשר לייצר מתאם ל6.5 ותחפש לך לרכוש את הוופר מאותה סדרה של קסלסוס הוא הכי מתאים לסט 

גילוי נאות אני עובד בתחום האודיו לרכב . 
בעל עסק להתקנה ומכירת ציוד אודיו לרכב סאונד קלאב 

https://www.facebook.com/Soundclubgarage

פורסם
לפני 6 שעות, Daniel car systems כתב:

תשמע אפשר לייצר מתאם ל6.5 ותחפש לך לרכוש את הוופר מאותה סדרה של קסלסוס הוא הכי מתאים לסט 

זה בעיקרון סט שלושה חלקים. 

ואני מפחד שאם אשים רק את המידבאס עם הטוויטר זה לא יהיה שלם. כל המידריינג יחסר. לא?

פורסם
לפני 50 דקות, ayg2008 כתב:

זה בעיקרון סט שלושה חלקים. 

ואני מפחד שאם אשים רק את המידבאס עם הטוויטר זה לא יהיה שלם. כל המידריינג יחסר. לא?

כמובן שזה יותר טוב ב3 חלקים אבל יצא לי אישית להתקין גם כ2 חלקים ןהוא לא רע בכלל 

גילוי נאות אני עובד בתחום האודיו לרכב . 
בעל עסק להתקנה ומכירת ציוד אודיו לרכב סאונד קלאב 

https://www.facebook.com/Soundclubgarage

פורסם
לפני 13 שעות, ayg2008 כתב:

יכול להמליץ על 6/9 שיכולים להשתלב טוב עם הטוויטר?

פחות מתמצא במה טוב בפועל כיום (הגם שמדובר בטעם אישי). אולי @AUDIO KING ואחרים יוכלו להוסיף בענין.

בחיפוש קל, יכול לראות שיש קומפוננטים כאלו של מוראל (טמפו אולטרה) או של אלפיין (סדרות שונות) וקיקר.

ובכל מקרה, כנראה שלא הייתי משלב אותם עם הטוויטר הקיים (ואפשר למכור אותו כנראה). לא כי הוא לא טוב בהכרח, אלא כי הם ממילא באים עם אחד שלהם שאמור להיות יותר מאוזן לשימוש עם המידבאס שלהם (אם כי לפעמים שילוב יכול כן לצאת טוב).

 

האפשרות לרכוש מידבאס מאותה סדרה של הטוויטר הקיים, אכן קיימת. רק שאז צריך גם דרך לחתוך את התדרים ביניהם.

כלומר לבדוק שאכן ניתן לבחור נקודות חיתוך מתאימות במגבר או דרך יחידת הראש. אחרת, צריך גם קרוסאובר פסיבי או כמו שהומלץ מקודם, התקנה של מעבד סאונד חיצוני.

 

ועדין, לא ענית בכלל מה זה אומר שהסאונד לא מספק אותך.

וגם, יש את ענין התקציב לטובת השיפור הרצוי.

פורסם
בתאריך 14.6.2023 בשעה 10:30, ayg2008 כתב:

מולטימדיה: Teyes cc3

סאב מקורי של הרכב על המגבר המקורי של הרכב

מגבר 4 ערוצים נוסף שמגביר את הרמקולים והטוויטרים: Vibe Powerbox 80.4M

רמקולים קדמיים: Boss be694 

טוויטרים קדמיים: Xcelsus xxt30

רמקולים אחוריים: Boss be654

מזמן לא יצא לי להתקל במערכת כזאת מוזרה ,מי המליץ לך על זה.?

לא זכור לי שמעולם המלצתי על מוצר של BOSS במסגרת הפורום היה להם בשנות ה 90 מוצרי "מיין סטרים" טובים 

בחלק מהסדרות שלהם, הייתה להם אפילו סידרת מגברים שיוצרו עבורם ע"י ZED AUDIO  

והיו להם אף בשנות ה 90 סידרת מגברים SRS 3D עם אפקט "סראונד סאונד"  דיי פורצי דרך בזמנו.

 

ה BOSS של היום זה ציוד ברמה נמוכה ביותר ולכן אם אתה רוצה לשפר אין מנוס מלהחליף חלקים 

הטוויטרים שלך הם טוויטרים איכותיים עם טווח תדרים רחב ,עם זאת אני לא בטוח שתקציבית תרצה להכנס לפרוייקט 

שמשלב אותם יחדיו כי זה יגרור אותך להוצאות.

 

איך לשפר ?

תלוי בתקציב.

 

קצת רקע

יש לך למעשה סט 3 חלקים מקדימה בדלתות ככול הידוע לי 

טוויטרים בקורות 

3.5 אינץ בדשבורד 

בדלתות 6X9 וופרים

 

אפשר להכניס בדלתות סט קומפוננט 2 חלקים בגודל 6X9 כמו TEMPO ULTRA 692 של מורל סט נהדר 

אפשר להכניס סט שלושה חלקים 6.5 אינצ כמו morel virtus 603 גם סט נהדר.

 

ואפשר גם להתפרע תקציבית קצת 

עם DSP חיצוני 4WAY לשלב את הטוויטר שלך ביחד עם מיד ועם וופר אקטיביים מבית Xcelsus

להוסיף הגברה נוספת ,חיבור דיגיטלי אופטי או קווסאלי ל DSP שהמערכת שלך תומכת בו 

כיוונים אצל בעל מקצוע שיודע מה הוא עושה ויש לך פה מערכת ברמה.

 

השאלה לאן אתה שואף להגיע.

 

 

 

 

 

 

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעה, AUDIO KING כתב:

מזמן לא יצא לי להתקל במערכת כזאת מוזרה ,מי המליץ לך על זה.?

לא זכור לי שמעולם המלצתי על מוצר של BOSS במסגרת הפורום היה להם בשנות ה 90 מוצרי "מיין סטרים" טובים 

בחלק מהסדרות שלהם, הייתה להם אפילו סידרת מגברים שיוצרו עבורם ע"י ZED AUDIO  

והיו להם אף בשנות ה 90 סידרת מגברים SRS 3D עם אפקט "סראונד סאונד"  דיי פורצי דרך בזמנו.

 

ה BOSS של היום זה ציוד ברמה נמוכה ביותר ולכן אם אתה רוצה לשפר אין מנוס מלהחליף חלקים 

הטוויטרים שלך הם טוויטרים איכותיים עם טווח תדרים רחב ,עם זאת אני לא בטוח שתקציבית תרצה להכנס לפרוייקט 

שמשלב אותם יחדיו כי זה יגרור אותך להוצאות.

 

איך לשפר ?

תלוי בתקציב.

 

קצת רקע

יש לך למעשה סט 3 חלקים מקדימה בדלתות ככול הידוע לי 

טוויטרים בקורות 

3.5 אינץ בדשבורד 

בדלתות 6X9 וופרים

 

אפשר להכניס בדלתות סט קומפוננט 2 חלקים בגודל 6X9 כמו TEMPO ULTRA 692 של מורל סט נהדר 

אפשר להכניס סט שלושה חלקים 6.5 אינצ כמו morel virtus 603 גם סט נהדר.

 

ואפשר גם להתפרע תקציבית קצת 

עם DSP חיצוני 4WAY לשלב את הטוויטר שלך ביחד עם מיד ועם וופר אקטיביים מבית Xcelsus

להוסיף הגברה נוספת ,חיבור דיגיטלי אופטי או קווסאלי ל DSP שהמערכת שלך תומכת בו 

כיוונים אצל בעל מקצוע שיודע מה הוא עושה ויש לך פה מערכת ברמה.

 

השאלה לאן אתה שואף להגיע.

 

 

 

 

 

 

 

אוקי אז אענה בכלליות:

 

אני מחפש סאונד כיפי ונעים

לא מחפש להתחרות ולנצח, אלא לשמוע מבחינתי כמו באיירפודס פרו שלי זה ה-חלום. 

לא מחפש ווליום משוגע ולא דיוק ברמת הקילוהרץ. 

 

לשאלתך הספציפית:

את מערכת הראש החלפתי כשקניתי את הרכב. 

יש לי את הניסיון איתה מרכבים קודמים והיא מושלמת בשבילי. 

 

אחכ כשהבנתי שהסאונד גרוע, בדקתי בפורומים על המלצות להחליף רמקולים כדי לקבל תוצאה טובה יותר. 

ההמלצה בפורומים בארה׳ב של גראנד שירוקי המליצו לא אחת על הרמקולים האלה. 

בדיעבד מסתבר שכנראה ההמלצות האלו לא שוות הרבה…

היתה חסרה לי חדות, אז החלפתי לטוויטרים איכותיים. 

לאחר ההתקנה הבנתי שלא רק שהרמקולים לא משהו אלא שהמגבר המקורי של הרכב חותך תדרים בברוטאליות ואין מנוס מלהוסיף או להחליף מגבר. 

 

ואז, לאחרונה, הוספתי את המגבר שמגביר את הרמקולים שבדלתות. 

המגבר המקורי נשאר על הסאב המקורי. 

ואז גם הבנתי שהסנטר שממוקם על הדשבורד נותק. 

 

בקיצור, סיפור בהמשכים ובאסה רצינית. 

 

כרגע זה מרגיש שיש מצב שעם כיוון אקולייזר נכון זה יצליח לרצות אותי. 

הבעיה שטרם מצאתי איש טכני שיודע באמת לעשות את זה היטב. 

ועברתי לא מעט כאלה. 

 

אבל אם מראש האנשים המנוסים כאן יאמרו שזה לא יספיק וחבל על הזמן עם הרמקולים האלה - אני אחליף אותם. 

בשאיפה להחליף כמה שפחות. 

גם מבחינת זמן והתעסקות וגם מהבחינה התקציבית, ועם זאת עדין אפשר להשקיע מאות/אלפים בודדים אם זה יעשה לי שינוי של 180.

פורסם
לפני 13 שעות, ayg2008 כתב:

אוקי אז אענה בכלליות:

 

אני מחפש סאונד כיפי ונעים

לא מחפש להתחרות ולנצח, אלא לשמוע מבחינתי כמו באיירפודס פרו שלי זה ה-חלום. 

לא מחפש ווליום משוגע ולא דיוק ברמת הקילוהרץ. 

 

לשאלתך הספציפית:

את מערכת הראש החלפתי כשקניתי את הרכב. 

יש לי את הניסיון איתה מרכבים קודמים והיא מושלמת בשבילי. 

 

אחכ כשהבנתי שהסאונד גרוע, בדקתי בפורומים על המלצות להחליף רמקולים כדי לקבל תוצאה טובה יותר. 

ההמלצה בפורומים בארה׳ב של גראנד שירוקי המליצו לא אחת על הרמקולים האלה. 

בדיעבד מסתבר שכנראה ההמלצות האלו לא שוות הרבה…

היתה חסרה לי חדות, אז החלפתי לטוויטרים איכותיים. 

לאחר ההתקנה הבנתי שלא רק שהרמקולים לא משהו אלא שהמגבר המקורי של הרכב חותך תדרים בברוטאליות ואין מנוס מלהוסיף או להחליף מגבר. 

 

ואז, לאחרונה, הוספתי את המגבר שמגביר את הרמקולים שבדלתות. 

המגבר המקורי נשאר על הסאב המקורי. 

ואז גם הבנתי שהסנטר שממוקם על הדשבורד נותק. 

 

בקיצור, סיפור בהמשכים ובאסה רצינית. 

 

כרגע זה מרגיש שיש מצב שעם כיוון אקולייזר נכון זה יצליח לרצות אותי. 

הבעיה שטרם מצאתי איש טכני שיודע באמת לעשות את זה היטב. 

ועברתי לא מעט כאלה. 

 

אבל אם מראש האנשים המנוסים כאן יאמרו שזה לא יספיק וחבל על הזמן עם הרמקולים האלה - אני אחליף אותם. 

בשאיפה להחליף כמה שפחות. 

גם מבחינת זמן והתעסקות וגם מהבחינה התקציבית, ועם זאת עדין אפשר להשקיע מאות/אלפים בודדים אם זה יעשה לי שינוי של 180.

כיוון אקולייזר נכון צריך להתבצע עם dsp מהסיבה שבהתקנה אקטיבית עם דיספי אתה מקבל אקולייזר ושליטה נפרדת לכל אלמנט 

גילוי נאות אני עובד בתחום האודיו לרכב . 
בעל עסק להתקנה ומכירת ציוד אודיו לרכב סאונד קלאב 

https://www.facebook.com/Soundclubgarage

×
×
  • תוכן חדש...