Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1121 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה באמת חושב שזה הישג?!

 

מרצדס A קלאס, ב.מ.וו סדרה 1, ואודי A3, מותגי יוקרה בתצורה אחת של הצ'בק, ולא 3 כמו שיש לפוקוס שזה גם דגם פנאי וסטיישן, מכרו כל אחת אותו דבר בערך יש כאלה קצת יותר וכאלה קצת פחות, ברכבים שעולים פי 2.

מאזדה 3, קורולה, אין בכלל מה להשוות

הונדה סיוויק שדי גמורה עם נטישה מטורפת נמכרה גם כמעט באותם כמויות

 

ואם אתייחס לדגמי פנאי אחרים מול הactive x אז מדובר בהצלחה של עשרות אחוזים יותר,

 

פורד כרכב עממי, דורג במקום ה28 המכירות אחרי כמעט כל מותגי היוקרה, שוב, יש לזה סיבה,

אני לצערי חוויתי את זה על כיסי, אם אתה לא, ומרוצה, מקנא בך, תהנה, באמת רכב מהנה, אך לצערי האמינות אצלי היתה מתחת לכל ביקורת.

פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, wildlands2019 כתב:

אתה באמת חושב שזה הישג?!

 

מרצדס A קלאס, ב.מ.וו סדרה 1, ואודי A3, מותגי יוקרה בתצורה אחת של הצ'בק, ולא 3 כמו שיש לפוקוס שזה גם דגם פנאי וסטיישן, מכרו כל אחת אותו דבר בערך יש כאלה קצת יותר וכאלה קצת פחות, ברכבים שעולים פי 2.

מאזדה 3, קורולה, אין בכלל מה להשוות

הונדה סיוויק שדי גמורה עם נטישה מטורפת נמכרה גם כמעט באותם כמויות

 

ואם אתייחס לדגמי פנאי אחרים מול הactive x אז מדובר בהצלחה של עשרות אחוזים יותר,

 

פורד כרכב עממי, דורג במקום ה28 המכירות אחרי כמעט כל מותגי היוקרה, שוב, יש לזה סיבה,

אני לצערי חוויתי את זה על כיסי, אם אתה לא, ומרוצה, מקנא בך, תהנה, באמת רכב מהנה, אך לצערי האמינות אצלי היתה מתחת לכל ביקורת.

למה אתה לא מביא נתונים? לכתוב לא בעיה. 

למה אתה לא מתייחס למה שכתבת והוא לא נכון (=פוקוס נמכרת מתחת למחירון)?

 

עם חוויה שלך אין מה להתווכח, אבל כל פעם שמישהו מזכיר בפורום את המילה פוקוס אתה יש עולה ומלכלך על המותג. מובן שיש לך משהו אישי נגד המותג והחוויה שעברת, אבל קצת רוגע, פרספקטיבה, והמון כנות ונתונים עובדתיים יעזרו לך להתגבר על החוויה.   

 

ועוד כמה הערות: 

1. פורד כיצרן לא נתן ליבואן מלאי, וכל אונייה שהגיעה נמכרה מיד ולבאה היה צריך להמתין חודשים רבים

2. אין מה להשוות בין מותגי יוקרה לפוקוס.

3. active x אינו דגם פנאי! ואין טעם להשוות אותנו לכאלה.

למה יש להשוות? 

 לדוגמה את הגולף (המתמודדת הקלאסית של הפוקוס): 

930 רכבי פולקסווגן גולף נמכרו בשנת 2020

721 רכבי פולקסווגן גולף נמכרו בשנת 2021. 

438 רכבי פולקסווגן גולף נמכרו בשנת 2022

181 רכבי פולקסווגן גולף נמכרו בשנת 2023.

סה"כ 2270. להזכיר פוקוס מכרה 1935 רכבים. כ11 אחוזים פער

ביד 2 מופיע 23 למכירה: זרת אומרת כפול 2  (100 אחוז יותר) מפוקוס. האם זה אומר שלגולף אין שוק? מוכרים מתחת למחירון?...... 

 

 

עריכה אחרונה על ידי print
פורסם

הנתונים מcarzone, 

גולף גם הרבה יותר יקרה מהפוקוס,

עזוב, הסכמנו שלא להסכים,

שיהיה לך בהצלחה, 

אני לפוקוס לא אתקרב יותר ולא אוכל להמליץ עליה, כמובן לחדשה, דווקא הישנה שהיתה לי 2010, היתה נפלאה ודי אמינה.

 

כל טוב.

×
×
  • תוכן חדש...