Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Stage 1/2/3.. אפשרי למאזדה 2?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1131 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוקל לרכוש מאזדה 2 חדשה. קראתי לא מעט על דבר בשם Stage.
זהו דבר שיכול להיות רלוונטי למאזדה לעוד קצת תוספת כוח או לא משמעותי?

 

תודה

פורסם

תמלא דלק 98, תרוויח קצת כוח.

מעבר לזה שים פילטר אינבוקס של חברה איכותית. להרגשה הטובה ולשמוע קצת צליל רועם.

 

מקס

  • רעיון טוב! 1

<-- זה היעד :evil:

פורסם
לפני שעה, mitsugli כתב:

תמלא דלק 98, תרוויח קצת כוח.

מעבר לזה שים פילטר אינבוקס של חברה איכותית. להרגשה הטובה ולשמוע קצת צליל רועם.

 

מקס

 

מצטער, לא יוסיף אפילו סוס אחד. 

כדי שהרכב ירוויח תוספת הוא אמור לדעת מה לעשות עם האוקטן הגבוה יותר ואם הרכב לא תוכנן לזה מראש או לחילופין שינית תוכנה שתדע להשתמש באוקטן הגבוה - זה לשווא.

 

יש רכבים שמראש יוצאים עם דרישה לדלק מסויים ( נגיד 98) אבל יודעים להתמודד עם דלק באיכות נמוכה יותר על חשבון הביצועים.

יש רכבים שאפשר לעדכן תוכנת מנוע כך שע"י אוקטן 98 יהיה ניתן להשיג תוספת כח.

זה לא המקרה עם מאזדה 2.

לא הייתי נוגע בשום דבר שקשור לשיפור. נטו תחזוקה טובה וזהו.

תהנה ממה שיש וכשתהיה אפשרות תתקדם למשהו ספורטיבי.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1

😈Seat Leon Cupra 280😈

פורסם
לפני שעה, Moshe c כתב:

בל תשקול לרכוש מאזדה 3 האצ'בק מיד 2 משנתון 2020. מנוע 2.0 ל' וירגיש לך ספורטיבי מהמאזדה 2 במחיר דומה

בא נסכים לא להסכים.

יש לי מאזדה 3 (אפילו 2.5 ליטר , ידנית. ארה״ב)

היתה לי מאזדה 2

 

המאזדה 3 היא הרבה יותר רכב (מבחינת פנים , אפשרויות איבזור וכו) - אבל בהחלט לא מרגישה ספורטיבית יותר - ואני עוד יותר מסופק שעם מנוע יותר קטן היא תרגיש ספורטיבית יותר משלי.

המאזדה 2 לעומת זאת מרגישה יותר זריזה וחדה יותר (הפרש קטן מאוד כן ?).

שתיהן לא ספורטיביות. למעשה אפילו הגירסאת 2.5 ליטר טורבו של המאזדה3 לא מכוילת להיות ספורטיבית (גם בה נהגתי - היתה לי אותה כרכב חלופי כמה פעמים) אבל היא כבר כן מהירה בצורה סבירה.

 

בתאריך 25.4.2023 בשעה 12:10, DannyMW כתב:

זהו דבר שיכול להיות רלוונטי למאזדה לעוד קצת תוספת כוח או לא משמעותי?

לשאלה הראשונית - אין מה לעשות באמת כדי להרגיש תוספת כח יותר מדי ב99% מהמנועים האטמוספרים (בלי טורבו)

 

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

תודה לכם!

 

 

לפני 3 שעות, Liviur כתב:

בא נסכים לא להסכים.

יש לי מאזדה 3 (אפילו 2.5 ליטר , ידנית. ארה״ב)

היתה לי מאזדה 2

 

המאזדה 3 היא הרבה יותר רכב (מבחינת פנים , אפשרויות איבזור וכו) - אבל בהחלט לא מרגישה ספורטיבית יותר - ואני עוד יותר מסופק שעם מנוע יותר קטן היא תרגיש ספורטיבית יותר משלי.

המאזדה 2 לעומת זאת מרגישה יותר זריזה וחדה יותר (הפרש קטן מאוד כן ?).

שתיהן לא ספורטיביות. למעשה אפילו הגירסאת 2.5 ליטר טורבו של המאזדה3 לא מכוילת להיות ספורטיבית (גם בה נהגתי - היתה לי אותה כרכב חלופי כמה פעמים) אבל היא כבר כן מהירה בצורה סבירה.

 

לשאלה הראשונית - אין מה לעשות באמת כדי להרגיש תוספת כח יותר מדי ב99% מהמנועים האטמוספרים (בלי טורבו)

 

 

 

האמת ממש שקלתי ללכת על מאזדה 3 מנוע 2000, אבל לא חושב שצריכת הדלק שווה את זה. הנסיעה שלי בשנה היא 9000KM בלחץ.
מהי דעתך?

פורסם

דווקא ככל שאתה נוסע פחות - ככה הצריכת דלק צריכה להיות פחות פקטור.

 

בתור רכב נח + פנים מוצלח - ה3 היא קפיצת מדרגה משמעותית מאוד בליינאפ לעומת ה2. כמו שכתבתי זה הרבה יותר רכב.

  • רעיון טוב! 2

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
בתאריך 27.4.2023 בשעה 23:37, Froyne כתב:

כנראה שתוכל לשפר התנהגות ובלימה.

מעניין אותך בכלל או שאתה מחפש רק כוח?

מה הכוונה התנהגות?

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...