Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7702 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך אפשר לבדוק מקום אם הדברים מתנהלים שם כשורה בלי דברים כמו הורדת קילמוטרז' וכאלה? מצאתי רכב שמאוד מעניין אותי בטרייד אין ישיר- רחבת משרד הרישוי חולון. איך ניתן לבדוק את המקום כדי להיות בטוח שאין שם קטעים מסריחים, או שאולי מישו מכיר את המקום ויודע אם זה מקום טוב או לא?

~If you cant lower heaven, raise hell~

פורסם

אין לי ניסיון איתם. ובחולון פעמיים הייתי בטריד אין \ סוכנויות מכירה שהיו ניראות כמו בדיחה על סוחרים.

 

תשאל שאלות, תתעניין, ותראה מה עונים לך. אותי זרקו מספר פעמים מסוכניות טריד אין של סוחרים רמה ג, ברגע ששאלתי יותר מדי שאלות או שרציתי לעשות יותר מדי בדיקות (ולמרות שהייתי מנומס ואדיב, פשוט שאלתי שאלות שהכניסו אותם לפינות) אם הרכב צעיר יחסית, הייתי מבקש מהם לקפוץ למוסך לבדוק היסטורית טיפולים, ולראות גם מה הק"מ האחרון שרשום באותו מוסך.

 

קח לבדיקה במכון בדיקה שלך, מחולון הייתי לוקח אותם לקומפיוטסט בראשון בא.ת הישן. חוסר רצון שלהם לנסוע 20 דקות למכון בדיקה, יהיה סימן רע.

 

קרא את הדיונים הדביקים בפורום הזה (ייעוץ ברכישה) ותפעל לפי המידע שם. תחשוד, תשאל, תבדוק בשבע עיניים לפני שאתה רוכש.

 

גיא

פורסם

מה אתם אומרים על אוטו-דיל?

קיימים איתם משחקים?

חשוב לי לדעת.

 

תודה.

do ya wanna check my ride skillz?

jah fag. :-)

פורסם

כמו שכתב גיא, תשאל שאלות עניניות, תבדוק עם מראים נכונות לקחת את הרכב לבדיקה בכל מכון שתבחר והכי חשוב- אם יש לך קשר עם מישהו שעובד בסוכנות הרכב שאתה מעוניין בו תנסה לברר היסטורית טיפולים בכדי לבדוק שלא גילגלו אחורה את מד הקילומטרים. אני אכלתי אותה לפני מספר שנים עם הונדה סיוויק וגיליתי שגילגלו 60K ק"מ אחורה רק כשלקחתי את המכונית לטיפול אחרי הקניה. סוכניות הרכב לעולם לא ימסרו את היסטורית הטיפולים לכל אחד- אך ורק לבעל הרכב!

×
×
  • תוכן חדש...