Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ATTO 3. מדוע האנשים עדיין מסתערים על הרכב הזה ?


yossiaviel
שימו לב! השרשור הזה בן 312 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בקהילה שלהם בפייסבוק, רובם מציינים תקלות רבות, משותפות לרוב הרכבים.

 

הנה רק חלק מהבולטות שבהם:

 

חריקות חזקות בסיבובי הגה,

מחסור חמור בחלפים, 

מזגן מקרטע, או לא עובד כלל, 

בעיות במולטימדייה, גם נוריות שנדלקות ללא סיבה, דורשת RESET כל פעם.

חלון בגג שאינו נסגר עד הסוף,

כבל טעינה שאינו משתחרר,

תא המטען, שאינו נסגר עם נעילת הרכב,

טווח הנסיעה האמיתי, רחוק מאוד מהמוצהר,

 

 

וגולת הכותרת, קבלת רכב חדש, כאשר גג הרכב עם לחיצות.

אגב, לגבי הגג, הרוכשים במעמד קבלת הרכב,  נאלצים לחתום על מסמך הזווי, על וויתור בהשתתפות בתביעה הייצוגית שנפתחה בנושא..

גם לגבי האנדרואיד אוטו, ברכבים הללו, זה כנראה לא יהיה בזמן הקרוב. או בכלל...

הרבה לקוחות כבר התייאשו, וביצעו פריצה למערכת. (התקלות במסך קרו לרובם גם לפני הפריצה, כך שהקשר נשלל).

שוב, מדובר באחד הרכבים הנמכרים ביותר כיום.

 

 

 

  • אהבתי 4
  • מעניין 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני שעה, yossiaviel כתב:

בקהילה שלהם בפייסבוק, רובם מציינים תקלות רבות, משותפות לרוב הרכבים.

 

הנה רק חלק מהבולטות שבהם:

 

חריקות חזקות בסיבובי הגה,

מחסור חמור בחלפים, 

מזגן מקרטע, או לא עובד כלל, 

בעיות במולטימדייה, גם נוריות שנדלקות ללא סיבה, דורשת RESET כל פעם.

חלון בגג שאינו נסגר עד הסוף,

כבל טעינה שאינו משתחרר,

תא המטען, שאינו נסגר עם נעילת הרכב,

טווח הנסיעה האמיתי, רחוק מאוד מהמוצהר,

 

 

וגולת הכותרת, קבלת רכב חדש, כאשר גג הרכב עם לחיצות.

אגב, לגבי הגג, הרוכשים במעמד קבלת הרכב,  נאלצים לחתום על מסמך הזווי, על וויתור בהשתתפות בתביעה הייצוגית שנפתחה בנושא..

גם לגבי האנדרואיד אוטו, ברכבים הללו, זה כנראה לא יהיה בזמן הקרוב. או בכלל...

הרבה לקוחות כבר התייאשו, וביצעו פריצה למערכת. (התקלות במסך קרו לרובם גם לפני הפריצה, כך שהקשר נשלל).

שוב, מדובר באחד הרכבים הנמכרים ביותר כיום.

 

 

 

כאשר אדם סביר בא לקנות רכב, הוא בדרך כלל חושב על שני דברים עיקריים כדי לבחור איזה רכב לקנות :

1. איזה חברות רכב אמינות וטובות, לפי מידע רב שהצטבר ממקורות אמינים רבים במהלך השנה.

2. מה התכונות של הרכב ומה מידת התאמתן לקונה: מחיר, כח מנוע, מידות הרכב, מערכות בטיחות מתקדמות, גודל ונוחות השימוש בתא המטען, בטיחות פאסיבית, מרווח גחון וכו' 

 

כנראה שיש לא מעט אנשים שדילגו על סעיף מספר 1.

  • רעיון טוב! 1

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי הוא חוסך הרבה מאוד כסף לאנשים. בתקופה של 5 שנים תחזוקה הוא יחסוך כמעט 30 אלף שח רק בדלק. זה מקביל לקנות רכב ב 120-130 אלף שח. אין רכבים חדשים במחיר הזה שיתנו את הגודל שלו, את האבזור שלו ואת הכח וחלקות התנועה שלו. 

 

מעבר לזה, הרכב באחריות, כך שבכל התקלות היבואן יצטרך לטפל.

 

באופן כללי לפי הקונסיומר ריפורט:

https://www.marketwatch.com/story/how-consumer-reports-ranks-11-popular-electric-vehicles-for-reliability-11672945659?mod=article_inline

כל רכבי החשמל מפגינים אמינות מתחת לממוצע מלבד טסלה מודל 3 וניסן ליף (ה ev6 חדש וקיבל ציון אמינות לפי המותג ולא לפי אמינות הדגם הספציפי עצמו), פשוט כי מדובר בפלטפורמות חדשות. 

 

Dsg נמכר בהמוניו כשיצא, למרות חוסר אמינות, פשוט בגלל שנתן חבילה טובה של חיסכון וכח ובסופו של דבר התקלות סודרו(ברובם). מרצדס שנים מככבת בתחתית סקרי האמינות של הקונסיומר ריפורט ועדיין נמכרת ובמחירים מאוד יקרים כי נותנת תחושה טובה. אין משהו שמתקרב לאטו 3 עם משקללים בפנים את החסכון שלו.

 

הסימן שאלה הגדול שיש לרכב הזה הוא תפקוד המזגן בקיץ והטווח. למרות , שבמדינתנו הקטנטונת גם אם הטווח שלו יהיה קטן יותר, זה אולי יהיה לא נח אבל גם לא גם נורא להסתדר למשפחה ממוצעת.

 

באופן אישי מכיר שני בעלי אטו 3 לאף אחד מהם לא היה אף אחת מהתקלות הנ"ל מלבד מולטימדיה שנדרשה לריסט. כמובן שזו אינה סטטיסטיקה והרכב חדש אבל בדיוק בשביל זה יש אחריות.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, Uri-G כתב:

. אין רכבים חדשים במחיר הזה שיתנו את הגודל שלו, את האבזור שלו ואת הכח וחלקות התנועה שלו. 

 

 

 

 

 

 אתה בעצם אומר במילים כאלה ואחרות, שאנשים מתנפלים עליו כי אין ברירה אחרת . יש בזה משהו.

כלומר זה בסדר (מבחינתך) לקנות רכב חדש עם מעיכות בגג, תקלות שצריך לחיות איתם, כי אין ידע וחלקי חילוף לרכב, שלא לדבר על טווח ומזגן שהם סוג של "עבודה בעיניים".

 

אתה רואה רק את הרווח מהדלק ומהטסט. אבל בקשר לעצבים וזמן המבוזבז , גם במוסכים, כדי לנסות ולפתור את התקלות הללו אתה מתעלם.

(את הזמן בבילוי בתחנות הטעינה התקולות, או בעמידה בתור אחרי רכבים אחרים, אינני מחשיב, כי זה שייך לרוב החשמליות).

כל אלה, הם זמן. לפעמים מתורגם בכסף.

 

יחד עם כל האבזור המפוצץ, עדיין חסרים שם דברים בסיסיים, ומשמעותיים, שקיים היום בכמעט כל רכב חדש, כמו אנדרואיד אוטו וקאר פליי.

לא הזכרתי כאן תיפעול מסורבל בהפעלה בסיסית של כל מיני מערכות ברכב, כי אלה לא תקלות או פגמים. ככה הרכב יוצר.

 

בנוסף ל-  30000+ שהם חוסכים במשך כמה שנים קדימה, בדלק ובטסט, מעניין איך תהיה הירידת ערך שלהם אחרי 5 שנים, ואחרי השמועות בדבר האמינות והתקלות.

כבר כרגע צריכה להיות ירידת ערך לרכב הזה, וזה רק בעקבות המעיכות בגג. לדעתי, לפחות 10%.

אם המצב בדבר החלפים והשרות, יישאר כפי שהוא כיום, אני בספק אם לרכב הזה יהיה בכלל ביקוש עוד כמה שנים.

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שיש הרבה רוכשים שלא חוקרים יותר מדי בקבוצות וכו. המחיר מתאים, הרכב מספק את הדרישות של הבעלים, טווח מוצהר גבוה, חשמלי, וגם אם ישמעו על תקלות יגידו ״לי זה לא יקרה״. 

האם יש רכבים חשמליים אחרים במלאי שיכולים לספק חבילה דומה? (שואל ברצינות, לא יודע מה המצב בשוק)

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ממש חבילה דומה.

הגילי מציע טווח משמעותי ריאלי (לא על הנייר) הרבה יותר טוב. גם המזגן שלו חזק ומקרר מייד.

מצד שני ה-BYD נראה רכב הרבה יותר מרשים. לפחות מבחוץ. וזה למעשה הקלף המנצח שלו כאן.

 

שוב, לזרוק 170000 כדי לסמוך על נתוני היבואן בפרוספקט, מבלי לעשות מעט שיעורי בית ,רק כדי לקחת סיכון, ולהגיד "לי זה לא ייקרה?" לא יודע..

 

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 28 דקות, yossiaviel כתב:

יש בזה משהו.

כלומר זה בסדר (מבחינתך) לקנות רכב חדש עם מעיכות בגג

לא. אבל זה נכון לכל רכב. לא הייתי לוקח רכב עם מעיכות, גם לא הייתי מוכן לחתום על טופס העדר תביעות וגם אין באמת דרך להכריח. אני מדבר על תקלות שיש או אין לרכב. על טווח ובעיקר על מזגן כבר עניתי. אני מסכים שנושא המזגן יכול להיות בעייתי אבל את זה נדע רק בקיץ

לפני 28 דקות, yossiaviel כתב:

אתה רואה רק את הרווח מהדלק ומהטסט. אבל בקשר לעצבים וזמן המבוזבז , גם במוסכים, כדי לנסות ולפתור את התקלות הללו אתה מתעלם

לא מתעלם, אבל כל עוד מצליחים לטפל בבעיות זה לא נורא. גם לקופרה פורמונט יש בעיות מולטמדיה קשות וכפי שהצגתי בהרבה רכבים מהעבר(וההווה) זה קרה בעיקר כשהחליפו פלטפורמה או טכנולוגיה, זה יכול לקרות. כאשר לרכב יתרונות ברורים על המתחרים זה משהו שאפשר לחיות איתו. אני מנחש לרוכשי טויוטות זה פחות יתאים.

לפני 28 דקות, yossiaviel כתב:

לא הזכרתי כאן תיפעול מסורבל בהפעלה בסיסית של כל מיני מערכות ברכב, כי אלה לא תקלות או פגמים. ככה הרכב יוצר

זה משהו שאתה אמור לבדוק לפני. 

לפני 28 דקות, yossiaviel כתב:

בנוסף ל-  30000+ שהם חוסכים במשך כמה שנים קדימה, בדלק ובטסט, מעניין איך תהיה הירידת ערך שלהם אחרי 5 שנים, ואחרי השמועות בדבר האמינות והתקלות

אם היבואן יתגבר על התקלות אז הירידה לא תהיה משמעותית, אם הם ימשכו לנצח, ראה ערך הדו מצמדי של פורד ,אתה צודק. אבל אף אחת מהבעיות הנ"ל לא נשמעת לי משמעותית ובלתי ניתנת לפתרון.

 

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע.

 

אני מכיר לא מעט אנשים שלא יזהו בכלל מערכת מולטימדיה תקולה ברכב, לא ישמעו חריקות גם אם יסעו על הג'נטים, וישכחו בכלל מקיומו של גג נפתח.

 

אף אחת מהתקלות האלה לא קריטיות לנסיעה עצמה, ועבור אנשים שלא רגישים - מבחינתם הרכב עושה את העבודה ומעביר אותם מנקודה א' לב'.

 

סימן השאלה האמיתי שמרחף מעל לכל היצרנים הסיניים הוא מה יקרה כשהרכבים יגיעו לגיל 10 - כמה יעלה תיקון/שיפוץ/החלפה של מערכות קריטיות ומי מהיצרנים בכלל לא יהיה קיים אז.

  • אהבתי 2

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, yossiaviel כתב:

בקהילה שלהם בפייסבוק, רובם מציינים תקלות רבות, משותפות לרוב הרכבים.

 

 

ואיזו סטטיסטיקה התלונות מייצגות לחברה שמכרה מעל 9000 כלי רכב בארץ?

 

נסעתי על הרכב ואני יכול בהחלט להבין למה רוכשים אותו, לטעמי העיצוב מעולה וברמת המחירים שלו המוצלח ביותר, הרכב שקט, נוח ומרווח, הבעלים עם הרכב מספר חודשים ומאוד מרוצה, ללא שום תקלה ותופעה ממה שהזכרת.

 

לפני 4 דקות, hans כתב:

סימן השאלה האמיתי שמרחף מעל לכל היצרנים הסיניים

 

ומה עם היצרנים האחרים? בכל רכב כזה אם הלכה הסוללה הלך הרכב.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Uri-G כתב:

באופן אישי מכיר שני בעלי אטו 3 לאף אחד מהם לא היה אף אחת מהתקלות הנ"ל מלבד מולטימדיה שנדרשה לריסט. כמובן שזו אינה סטטיסטיקה והרכב חדש אבל בדיוק בשביל זה יש אחריות.

 

הרבה אנשים יגנו על הבחירה שלהם בחירוף נפש כדי לא "לצאת פראיירים", לשמור על ערך הרכב שלהם עד מועד המכירה וכו'

באחת הקבוצות בפייסבוק אפשר לראות את הקרבות האלה כמעט כל יום, אנשי ליסינג שמתלוננים ומנגד רוכשים פרטיים שקוראים להם "שתולים של מותג מתחרה", שקרנים, קנאים וכו'

 

הכי בולט זה עניין הטווח, אצל האבירים הלבנים הרכב עושה 420, אצל כל השאר 250-300 בממוצע.

  • אהבתי 5
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה סיפור מדהים כשאתה חושב על זה, יצרן רכב לא מוכר מסין רק מגיע לארץ ומוכר רכבים בכמויות אדירות, אם אני לא  טועה הרכב הכי נמכר בחודש-חודשים האחרונים.

מה שבטוח בעוד כמה שנים יהיה מדגם גדול מאוד ממנו יהיה ניתן ללמוד על האמינות.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 47 דקות, NINJMNKY כתב:

 

הרבה אנשים יגנו על הבחירה שלהם בחירוף נפש כדי לא "לצאת פראיירים", לשמור על ערך הרכב שלהם עד מועד המכירה וכו'

באחת הקבוצות בפייסבוק אפשר לראות את הקרבות האלה כמעט כל יום, אנשי ליסינג שמתלוננים ומנגד רוכשים פרטיים שקוראים להם "שתולים של מותג מתחרה", שקרנים, קנאים וכו'

 

הכי בולט זה עניין הטווח, אצל האבירים הלבנים הרכב עושה 420, אצל כל השאר 250-300 בממוצע.

אלה חברים שמתיעצים איתי בכל מה שקשור לרכבים, אם הייתה להם תקלה אני הבן אדם הראשון שהם היו מתייעצים איתו. לא מדובר על אנשים מהפייסבוק שמי יודע מה נכון ומה לא.אף אחד מהם לא מוכר את האוטו ושניהם ,נכון להיום, מרוצים מהבחירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Uri-G כתב:

אלה חברים שמתיעצים איתי בכל מה שקשור לרכבים, אם הייתה להם תקלה אני הבן אדם הראשון שהם היו מתייעצים איתו. לא מדובר על אנשים מהפייסבוק שמי יודע מה נכון ומה לא.אף אחד מהם לא מוכר את האוטו ושניהם ,נכון להיום, מרוצים מהבחירה.

לגבי החריקה בסיבוב ההגה יש כאלה שמצליחים לשמוע וכאלה שלא. אבל זה די משותף לכולם. במיוחד במזג אוויר חם .

זה גם תלוי אם המערכת מולטימדיה ברכב שלהם תקינה. כלומר במקרה שהמע" מחליפה תחנות לבד, הם מכבים. ואז הם מצליחים לשמוע את החריקות בסיבוב ההגה. 

 

כנס לקהילה שלהם, ותראה כמה רוצים כבר למכור.

גם מחוץ לקהילה..ביד 2 . יש איזה 10

הרכב מופיע גם באתרי ה-0 ק"ם. גם ב- AVIS. רק ששם ההפרש כל כך קטן מאשר בסוכנות, שזו כבר מלכודת לטיפשים.

[אגב באתרים הללו, תמחורים הזויים ממש נכונים להרבה רכבים סיניים, אפילו בנזין, כולל הצירי ולפעמים ללא שום הנחות.].

 

באמת שכואב הלב על הרכב הזה. יפה וסולידי מאוד מבחוץ, ובפנים... ובכן יש כאלה שמתחברים לצעצועי ALIEXPRESS. שוב, לגבי הסלון, נראה בסך הכל די בסדר. בעיניי לפחות מה שהורס, זה הגומיות בדלתות, המסך המסתובב, והנדסת האנוש.

אבל מה ?

אפשר איכשהו לסלוח\להתרגל\להבליג , על כל אלה, וגם על המחיר, אילולי כל הבעיות [הקטנות?], שרשמתי בהתחלה.

אם היבואן יירצה להכיר בהם לפחות, להבטיח תיקון עתידי, {כי זה ידוע שאין חלקי חילוף כרגע}, הרכב בעל סיכויים לשמור על מחיר נורמלי בתור משומש בעתיד.

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי במשפחה לא נתקלנו בבעיות, הרכב משרת את העסק ונוסע יחסית הרבה, עברנו איתו כבר 16,000 ק"מ כאשר קיבלנו את הרכב בסוף דצמבר.

יכול להגיד לך שאצלנו החסכון מאוד מורגש, הרכב החליף רנו גראנד קופה דיזל.

הסינים באמת גרמו לרכב להרגיש קצת מצועצע עם המיתרים בדלתות והידיות לפתיחת הדלתות(מבפנים), אך יש דברים ממש שימושיים כמו המסך המסתובב והאפשרות לחלק אותו לשני מסכים למשל.

אנחנו לא נתלקנו בבעיות כלשהם, הבעיה היחידה שלנו עם הרכב הוא שהטווח בפועל בערך 330 ק"מ, הנסיעה היא בעיקר בכביש 6 על 120-130.

במחיר הזה לא חושב שהייתה אלטרנטיבה אולי חוץ מהגילי(לפחות בדמצבר כשקנינו), אם היינו יודעים על ירידת המחיר של טסלה אולי היה שווה לנו יותר להביא מודל 3 יד שניה.

סך הכל מרוצים אצלנו מהרכב

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, yossiaviel כתב:

אין ממש חבילה דומה.

הגילי מציע טווח משמעותי ריאלי (לא על הנייר) הרבה יותר טוב. גם המזגן שלו חזק ומקרר מייד.

מצד שני ה-BYD נראה רכב הרבה יותר מרשים. לפחות מבחוץ. וזה למעשה הקלף המנצח שלו כאן.

 

שוב, לזרוק 170000 כדי לסמוך על נתוני היבואן בפרוספקט, מבלי לעשות מעט שיעורי בית ,רק כדי לקחת סיכון, ולהגיד "לי זה לא ייקרה?" לא יודע..

 

רוב הסיניות לא נבחנו ב-Euro NCAP (למיטב זכרוני, רק ה-Aiways, שקיבל 3 כוכבים, וה-MG ZS, שלא זמין כבר). ה-Atto 3 קיבל 5 כוכבים.
מקבוצות הרכב החשמלי זה נשמע שזה שיקול מאד משמעותי, במיוחד לבעלי משפחות.
מבחינתי המבחן יהיה כשה-MG4 יהיה זמין בארץ; התימחור שלו באירופה מאד זול, ואם כאן התימחור היחסי מול המתחרים יהיה דומה לאירופה, אני מעריך שימכרו הרבה מאד (עושה רושם שרוב קוני ה-ZS החשמלי מרוצים). גם הוא קיבל 5 כוכבים ב-Euro NCAP, ולגירסת הסוללה הגדולה יש טווח של 450 ק״מ לפי WLTP.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 312 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...