Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1157 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון למען הפרוטוקול - בשבוע שעבר (כחודש אחרי שרכשתי אותו) הופיעה ברכב תקלת מיכל האוריאה הידוע לשמצה.

המיכל, שעלותו כ-5,000 ש"ח - הוחלף היום בהשתתפות מלאה של היצרן (שילמתי 550 ש"ח על העבודה), ככל הנראה לאור התביעה הייצוגית ולקיחת האחריות של פז'ו על התקלה הזאת.

פורסם (נערך)
לפני 18 שעות, MiniMiz3r כתב:

שילמתי 550 ש"ח על העבודה

למה שילמת להם? על מה בדיוק?

 

האמת, אני לא מסוגל לרכוש מליסינג רכב שאני לא מכיר (למשל של קרוב משפחה או חבר ואני מכיר את ההיסטוריה שלו).

כמות השקרים שרצים שם היא פשוט בלתי נסבלת.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
  • אהבתי 2
פורסם
לפני כשעה, פריג'י כתב:

למה שילמת להם? על מה בדיוק?

 

 

למיטב הבנתי זה הנוהג המקובל בתקלה הזאת (יש על זה שרשורפלצת בפורום הטכני).

אם הייתי קונה רק רכבים שאני מכיר המבחר היה דל ביותר :) אני לא יודע אם כמות השקרים שרצה במגרשי הליסינג שונה מהותית מקניה מאדם פרטי שאתה לא מכיר, בכל מקרה חובה לבצע בדיקה של הרכב במכון עצמאי ולא לסמוך על אף מילה של המגרש.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

המכונים באיזורים של סוחרי הרכב זה בגזרת כולם מכירים את כולם. איכשהו תמיד "יפספסו" משהו, או שימצאו משהו שלא קיים ושבבדיקה במוסך יבטלו, ומבחינת תאונות לא יתנו תמונת מצב אמיתית. גם אם זה מכון שאתה בחרת, למעט צדיקים בודדים.

 

שאלתי לגבי התשלום כי כתבת שהרכב נקנה עם אחריות מלובינסקי טרייד.

אני חבר כבוד בשרשורפלצת, היה לי קקטוסולר...

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
  • אהבתי 1
פורסם

פות"ש, התהליך מתאים לאנשים עם מעט ידע ברכבים ועם כושר מיקוח טוב ומעלה.

זו הסיבה שאנשים בורחים לרכב חדש, וחבל.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

לא הייתי קונה רכב שעבר נזילת שמן. ממגרש או מאדם פרטי, גם אם נותנים לי אחריות ומתקנים בשבילי. 

מחכים ל אקסמפלר אחר או לא קונים. מזלך שירדת מהקשאקי. 

 

  • אהבתי 1
פורסם

רק מחזק אצלי את העיקרון לא לקנות ממגרש.

תתחדש

  • אהבתי 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

רק דבר אחד, שמשה שהוחלפה לא בהכרח מראה על תאונה. אצלי בשני הרכבים הוחלפה השמשה עכב אבנים שעפו וסדקו אותה.

 

שאר הטיפים מאוד רלוונטים .

צריך להקפיד על בדיקות עצמאיות , כי השקרים שהם מציגים בבדיקות שלהם פשוט מגוחכים. 

  • אהבתי 3

😈Seat Leon Cupra 280😈

פורסם
בתאריך 24.4.2023 בשעה 10:12, MiniMiz3r כתב:

עדכון למען הפרוטוקול - בשבוע שעבר (כחודש אחרי שרכשתי אותו) הופיעה ברכב תקלת מיכל האוריאה הידוע לשמצה.

המיכל, שעלותו כ-5,000 ש"ח - הוחלף היום בהשתתפות מלאה של היצרן (שילמתי 550 ש"ח על העבודה), ככל הנראה לאור התביעה הייצוגית ולקיחת האחריות של פז'ו על התקלה הזאת.

 

מדוע שילמת אם קיבלת אחריות על 20 מכלולים?

נשמע כמו מלא טרטורים ובזבוזי זמן, מניח שהזמן שלך לא יקר עבורך.

 

תתחדש!

פורסם
בתאריך 25.4.2023 בשעה 17:08, פריג'י כתב:

המכונים באיזורים של סוחרי הרכב זה בגזרת כולם מכירים את כולם. איכשהו תמיד "יפספסו" משהו, או שימצאו משהו שלא קיים ושבבדיקה במוסך יבטלו, ומבחינת תאונות לא יתנו תמונת מצב אמיתית. גם אם זה מכון שאתה בחרת, למעט צדיקים בודדים.

 

 

האמת שהמכון (קומפיוטסט) הפתיע אותי לטובה. לא רק שעלו על זה שהוחלפה דלת אלא גם ביקשו שאחזור (ללא תשלום כמובן) כדי לוודא שהנזילה תוקנה ואז כשהתברר שהשטיפה לא בוצעה כמו שצריך ביקשו שאחזור שוב (+ הערות כנות של הבוחן על איכות העבודה במוסך).

 

לפני שעתיים, lesles כתב:

מדוע שילמת אם קיבלת אחריות על 20 מכלולים?

נשמע כמו מלא טרטורים ובזבוזי זמן, מניח שהזמן שלך לא יקר עבורך.

 

כי ספציפית המערכת הזאת לא מכוסה באחריות (זה מכסה מנוע, תיבת הילוכים, הגה, מזגן, מחשב, משאבות, מערכת הצתה וכו'). הזמן שלי יקר אבל זה לא קשור לעובדה שהרכב נרכש מליסינג, זו תופעה נפוצה מאוד בדגם המדובר. אם הייתי קונה מפרטי יכול להיות שהיו מנסים להתנער מטיפול בה.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...