Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1158 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שזה תלוי מאיזה חברת ליסינג אתה קונה. אני אישית רכשתי מאופרייט את ה3008 שלי לפני שנתיים וחצי והם היו ישרים והוגנים ואין לי ספק שאקנה שם שוב.

קודם כל הרכב היה אצלם מהעלייה לכביש למשך שנה בעסקת ליסינג של לקוח שביטל את העסקה. הנציג הראה לי את כל היסטוריית הטיפולים כולם במוסכי יבואן.

הראה לי דוח שמאי על 2 תיקוני צבע שעשו ושמשה שהוחלפה מאבנים.

כמובן שלא היה להם טופס בדיקה משלהם זה חסר טעם כי הרכב היה אצלם ולא הגיע בטרייד אין מלקוח אז לקחתי לבדיקה מטעמי שיצאה תואמת למה שהם הצהירו והרכב היה במצב מצוין (חוץ מהשמשה שהבוחן בכלל לא שם לב שהוחלפה).

המחיר שנסגר היה מחירון פחות הפחתת ליסינג פחות 3000 שקל והם גם עשו לרכב תיקונים קטנים שביקשתי (הדבקה של 2 עיטורים חסרים, בדיקת בלמים במוסך שיצאה תקין בסוף למרות שנרשמה בדוח בוחן וכיוון פרונט).

הרכב היה מוכן בזמן, כל המסמכים היו מסודרים וניתנה אחריות כמו בכל מקום לעוד שנתיים (למרות שהייתה עדיין אחריות יבואן).

הדבר היחיד שקצת הרס את החוויה זה שבאתי לאסוף את הרכב הוא היה מלוכלך מגשם בוצי. הבחור שמשנע את הרכבים לשטיפה לא הגיע כי היה חולה אז במקום נתנו לי שובר לשטיפה ויצאתי מרוצה.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...