Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב משפחתי עד 50k


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם!.

מחפש רכב עד 50-55k שיהיה מרווח מאחורה (ל3 ילדים עם בוסטרים).

מה שחשוב לי זה 

עלויות אחזקה נמוכות , וכוחחחח...

עדיפות לרכב גבוה , בנזין..

שנתון מ15 ומעלה. 

חשבתי על סיוויק אבל היא נראית לי קטנה מידי.ומאזדות יקרות בטירוף. צרפתיות מרתיעות אותי. מה דעתכם על פורד?

 

 

עריכה אחרונה על ידי netanel1014
פורסם

הפוקוס תיזהר מהגיר הרובוטי.

אוקטביה עם הגיר DSG 6 עדיפה עליה והיא תהיה יותר מרווחת וגם עם כח עקב הטורבו.

מאזדה 3 אקטיב הפשוטה לא תהיה כ''כ יקרה לדעתי.

משתדל לעזור

פורסם
Just now, PASHUT כתב:

הפוקוס תיזהר מהגיר הרובוטי.

אוקטביה עם הגיר DSG 6 עדיפה עליה והיא תהיה יותר מרווחת וגם עם כח עקב הטורבו.

מאזדה 3 אקטיב הפשוטה לא תהיה כ''כ יקרה לדעתי.

מאזדה 3 כולם אמרו לי צפוף מאחורה. 

איך הפורד מנוע 1.5? אמרו לי גיר רגיל ואמין...לגבי המנוע לא יודע..

איך האמינות של אוקטביה? בד"כ יש רק שחוטות במחירים האלו..

פורסם

שים לב שאוקטביה נמוכה יחסית.

בחיפוש נכון תמצא משהו טוב, רק צריך סבלנות (מנסיון:)

וגם- צודק, אכן הגיר הוחלף בפוקוס לפלנטרי ולא רובוטי מ 2015 ואילך.

רק ראיתי פוקוס 220K שהחליפה טורבו.

משתדל לעזור

פורסם
לפני 6 דקות, PASHUT כתב:

שים לב שאוקטביה נמוכה יחסית.

בחיפוש נכון תמצא משהו טוב, רק צריך סבלנות (מנסיון:)

וגם- צודק, אכן הגיר הוחלף בפוקוס לפלנטרי ולא רובוטי מ 2015 ואילך.

רק ראיתי פוקוס 220K שהחליפה טורבו.

תודה אחי

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אני לא הייתי פוסל את הפוקוס אם תמצא בזול ותוכל לשים כסף בצד אם תהיה תקלה כלשהיא.

הצצתי ביד 2 יש שם דיי הרבה.

אל תסמוך רק חכה לתגובות נוספות מאלו שממש מכירים את הדגם.

אולי תלך על ג'יפון דוגמת קרוסאובר סוזוקי.

משתדל לעזור

פורסם
לפני 10 דקות, PASHUT כתב:

אני לא הייתי פוסל את הפוקוס אם תמצא בזול ותוכל לשים כסף בצד אם תהיה תקלה כלשהיא.

הצצתי ביד 2 יש שם דיי הרבה.

אל תסמוך רק חכה לתגובות נוספות מאלו שממש מכירים את הדגם.

אולי תלך על ג'יפון דוגמת קרוסאובר סוזוקי.

היה לאבא שלי את הסוזוקי 3 שנים. הלך לו הגיר אחרי שנה. רועש , קשיח מאוד. לא נוח לנהיגה בכלל.

פורסם

המאזדה אכן צפופה מאחור אבל לשלושה ילדים אין צורך במרווח רגליים גדול במיוחד. תבדוק גם את הקיה ריו סדאן וקיה פורטה. 

אם אתה מחפש עלויות אחזקה נמוכות והנסועה שלך לא גבוהה במיוחד, כך שהדלק לא שיקול משמעותי וברמת המחיר הזו שמדובר ברכבים לא חדישים, הייתי מתמקד ביפניות / קוריאניות. 

  • אהבתי 1
פורסם

על הפוקוס לא הייתי ממליץ. הגיר לא אמין במיוחד למרות שזה גיר אוטומטי רגיל מדובר באותו הגיר שיש באופל אסטרה ושברולט קרוז (6t40) והוא לעיתים קרובות מתפגר עוד לפני שהגיע ל100 אלף קילומטר.

למנועבפוקוס  יש בעיה של סדקים בצילינדרים וזליגת מים מה שדורש החלפת מנוע קומפלקט אבל נראה שהיבואן דלק עושים עבודה טובה ולוקחים אחריות על הבעיה ומחליפים מנועים חינם.

 

 

הייתי ממליץ לחפש משהו מהקוריאניות, קיה סיד או i30 סטיישן יהיו מאוד גדולות ומרווחות מאחורה.

 

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...